Jump to content

Oproep voor de partij voor SVvTR


gensnet

Recommended Posts

Ik ben vóór een Sterke Vermindering van Toegevoegde Regeltjes (SVvTR). We hebben immers al genoeg met regeltjes te maken in Nederland. Nederland is óóóver geregeld. Hier verboden harder dan 50 km per uur te rijden; op de stations verboden te roken; verboden om je mening te geven enz. Meestal- onzinnige- regeltjes dragen er toe bij dat er minder schatten gemaakt/bedacht worden en dit de makers enorm afschrikt om een schat te maken cq "plaatsen" bij gc.com

 

-= GensNet =-

Link to comment

Ik ben vóór een Sterke Vermindering van Toegevoegde Regeltjes (SVvTR). We hebben immers al genoeg met regeltjes te maken in Nederland. Nederland is óóóver geregeld. Hier verboden harder dan 50 km per uur te rijden; op de stations verboden te roken; verboden om je mening te geven enz. Meestal- onzinnige- regeltjes dragen er toe bij dat er minder schatten gemaakt/bedacht worden en dit de makers enorm afschrikt om een schat te maken cq "plaatsen" bij gc.com

 

-= GensNet =-

 

Toch amusant om te zien, dat, zodra er weer een nieuw podium verschijnt, GensNet erop klimt om zijn kunstjes te vertonen.

 

Alleen jammer dat sommige clowns niet doorhebben dat, ondanks het nieuwe podium, het publiek nog steeds hetzelfde is........en aangezien het kunstje ook al tamelijk afgezaagd is.......er ook hier waarschijnlijk weer niet om gelachen gaat worden.

 

:P

Edited by Twin Peaks
Link to comment

Ik ben vóór een Sterke Vermindering van Toegevoegde Regeltjes (SVvTR). We hebben immers al genoeg met regeltjes te maken in Nederland. Nederland is óóóver geregeld. Hier verboden harder dan 50 km per uur te rijden; op de stations verboden te roken; verboden om je mening te geven enz. Meestal- onzinnige- regeltjes dragen er toe bij dat er minder schatten gemaakt/bedacht worden en dit de makers enorm afschrikt om een schat te maken cq "plaatsen" bij gc.com

 

-= GensNet =-

 

Toch amusant om te zien, dat, zodra er weer een nieuw podium verschijnt, GensNet erop klimt om zijn kunstjes te vertonen.

 

Alleen jammer dat sommige clowns niet doorhebben dat, ondanks het nieuwe podium, het publiek nog steeds hetzelfde is........en aangezien het kunstje ook al tamelijk afgezaagd is.......er ook hier waarschijnlijk weer niet om gelachen gaat worden.

 

:P

 

"....... weer niet om gelachen gaat worden."

 

Het is niet een comische act waar om gelachen dient te worden maar een uiterst serieuze bezigheid waar je eerder om moet huilen. Dat het "publiek hetzelfde is" is maar ten dele waar. Je zult zien dat als dit forum wat bekend wordt in Nederland, er hier heel wat "onbekenden" zullen zijn cq lezen. Die dan tot de ontdekking komen dat er een forum bestaat dat heel wat gewoner met de gebruikers omgaat dan gc.nl. Die gaat met gebruikers om als onmondige kleuters. Je mag dit niet, je mag dat niet en je moet vooral doen wat wij je zeggen. Dàn heb je de minste problemen met ons.......

 

-= GensNet =-

Link to comment
Toch amusant om te zien, dat, zodra er weer een nieuw podium verschijnt, GensNet erop klimt om zijn kunstjes te vertonen.

Inderdaad, amusant om te zien dat het dan ook weer juist diezelfde personen zijn die er op in gaan lopen hakken en de boel gaan lopen afkraken, ipv eens wat vaker te denken "ach laat maar" als ze het niet zien zitten of er niet in geloven etc. :P

Link to comment

Ik ben vóór een Sterke Vermindering van Toegevoegde Regeltjes (SVvTR). We hebben immers al genoeg met regeltjes te maken in Nederland. Nederland is óóóver geregeld. Hier verboden harder dan 50 km per uur te rijden; op de stations verboden te roken; verboden om je mening te geven enz. Meestal- onzinnige- regeltjes dragen er toe bij dat er minder schatten gemaakt/bedacht worden en dit de makers enorm afschrikt om een schat te maken cq "plaatsen" bij gc.com

 

-= GensNet =-

 

Laten we een nuttige bijdrage leveren als Nederlandse cachers! ongeacht het platvorm waar we vandaan komen. Laten we geen deel 2 van nederlandse forums m.b.t. regels / schelden / onzin maken.

Zo laten we andere cachers in de wereld zien wat we kunnen :P nu staan we samen sterk. Samen!

 

Zo zou ik graag willen weten wat GensNet is ? lijkt me interessant.

Edited by reej
Link to comment

Weer een nieuwe partij met weer andere regeltjes, pfffff.

Het bepalen dat er minder regeltjes moeten zijn leidt immers weer tot een regel op zich.

Er zijn veel regeltjes in Nederland, ja. Het is niet anders. Dit is onderdeel van de Nederlandse cultuur, waarbij we veel vrijheden willen hebben en om die te kunnen blijven garanderen zijn er nu eenmaal net zo veel regeltjes nodig om te zorgen dat die vrijheden niet misbruikt worden.

Natuurlijk vinden sommige mensen sommige regeltjes vervelend, niet nuttig etc. Dat mag, maar dat wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt. Een regel is namelijk ontstaan omdat een aantal mensen zich zo vaak aan iets hebben geergerd dat ze hebben bedacht dat er een regel moet komen om die ergenis te voorkomen. En ja dat kan dus weer voor een andere ergenis zorgen: de ergenis van regeltjes.

Nogmaals: er is niets mis met regels, zolang maar voor iedereen duidelijk is wat de regels zijn en waarom ze er zijn. Waarbij het waarom vooral van belang is om te begrijpen hoe ze zijn ontstaan, zodat discussies over het al dan niet nuttig zijn van die regels niet iedere keer nodig zijn. Bij het invoeren van de regel is immers de discussie al geweest. Een discussie is pas zinvol als de omstandigheden waaronder een bepaalde regel is ingevoerd aanzienlijk gewijzigd zijn.

Met betrekking tot aanvullende regels voor het geocachen in Nederland is dus ook niets mis. Tuurlijk vind je dat vervelend en er zullen gegarandeerd meer mensen zijn die dat vervelend vinden. Maar er zijn wel meer regels in Nederland die niet ergens anders gelden, omdat de situatie in Nederland nu eenmaal kan afwijken van ergens anders. De ultieme situatie is dat geen enkele regel nodig is, maar hoe meer mensen meedoen aan een spelletje hoe meer regels er nodig zijn. Er zijn immers allerlei mensen die zich niet beperken tot het gezonde verstand gebruiken, maar op zoek gaan naar grenzen van het algemeen accepteerbare, die dan ook gegarandeerd zo nu en dan overschreden worden.

Mbt het geocachen in Nederland: zolang de aanvullende regels maar worden opgesteld in samenspraak met ervaren cachers aan de hand van (vervelende) situaties uit de praktijk en dat vervolgens het instellen en vooral ook de controle daarvan uitsluitend wordt gedaan door personen die is aangesteld zijn door geocaching.com, is er volgens ons niets aan de hand.

Oftewel: wat ons betreft liever niet een nieuwe partij maar weer een leuke nieuwe cache route!

Link to comment

Knip, knipper, verknipt.....

 

> Mbt het geocachen in Nederland: zolang de aanvullende regels maar worden opgesteld in samenspraak met ervaren cachers

 

Geloof je dat zelf: ".... in samenspraak met ervaren cachers...."? Die regels zijn echt niet in samenspraak met ervaren cachers gemaakt. Als dàt namelijk wèl was gebeurd had je niet van die onzin regels als toestemming moeten hebben om ergens een filmkokertje te mogen verstoppen......

> aan de hand van (vervelende) situaties uit de praktijk.......

 

"..... vervelende situaties uit de praktijk.....". Die vervelende situaties uit de praktijk zijn er niet of niet in die mate dat er gesuggereerd wordt door de controleur van gc.com. Domweg, omdat ze niet controleerbaar zijn. Er wordt een vervelende situatie gecreëerd/bedacht om de gebruikers in toom/bang te houden/maken.

 

> en dat vervolgens het instellen en vooral ook de controle daarvan uitsluitend wordt gedaan door personen die is aangesteld zijn door geocaching.com,.......

Kijk en hier zijn we bij de kern van het probleem van aanvullende regeltjes. Die "controle" is er niet en al helemaal niet door gc.com. Die laat dit het liefst over aan iemand die de "regeltjes" hier ter plekke kent en het laat zich makkelijk raden wie dat is...... Er is totaal geen "controle" mogelijkheid. Niemand, behalve de regelmaker zelf, is in staat om die regeltjes te controleren.

 

> Oftewel: wat ons betreft liever niet een nieuwe partij maar weer een leuke nieuwe cache route!

 

Plannen genoeg voor een mooie route. Maar och als je er al méér dan 20 bij gc.com hebt, schijnt gc.com er geen behoefte meer aan te hebben. Nou bij gc.com wordt dit nooit meer wat, omdat de controleur het domweg verpoft om op een normale manier een schat van mij te keuren. Er zijn nog genoeg strooplikkers te vinden die er echt "alles" voor over hebben dat hun schat online komt bij gc.com.

 

-= GensNet =-

Link to comment

Beste GensNet,

 

Ik begrijp uit je reactie dat je zowel problemen hebt met de regeltjes die in Nederland zijn toegevoegd als ook met gc.com t.a.v. het aantal caches.

Bij de extra regeltjes die er zijn opgesteld in Nederland zul je je toch moeten neerleggen. Als diegene die is aangewezen door gc.com deze immers hanteert, zijn dat dus DE regels voor het gebruik van gc.com. Voor jouw gevoel wellicht onrechtvaardig en op basis van verkeerde aannames, dat kan zijn. Maar je er blijven uiteindelijk 2 keuzes over: erbij neerleggen of niet meer deelnemen aan gc.com.

 

Het andere topic wat je aandraagt, dat er problemen zouden zijn als je meer dan 20 caches maakt, vind ik wel interessant om meer van te horen. Maar gebruik dat dan als apart onderwerp en leg dan meteen de exacte situatie uit. Bij voorkeur overigens met een duidelijk verschil wat de feiten zijn en wat jouw interpretatie/gevoel daarbij is. Dit zonder oordeel mijnerzijds of je wel of niet terecht ergens boos of teleurgesteld over bent, want jouw mening blijft altijd jouw mening en kan dus nooit fout zijn.

 

Je beklag doen over de Nederlandse reviewer op welk forum dan ook heeft weinig zin. Het lijkt ook door alle discussies bijna iets persoonlijks te worden, alsof the reviewer almachtig is. Als de caches maar door 1 persoon in Nederland worden goedgekeurd en online gebracht, dan ben ik met je eens dat dat beeld wordt versterkt, maar dat wil niet zeggen dat dat ook de werkelijke situatie is. Het zou fijn zijn als je het oneens bent met een reviewer, en dan oneens over iets anders dan de regels die er nu eenmaal zijn, dat dan een andere reviewer er als het ware onafhankelijk nog eens naar kijkt. Maar dit zal al wel ooit onderwerp van discussie zijn geweest. Bovendien lijkt het me ook alles behalve leuk om reviewer te zijn, het is immers echt niet leuk om altijd maar weer mensen op foutjes etc. te moeten wijzen. En de manier waarop de reviewer dan reageert kan soms verkeerd vallen, ook dat begrijp ik. Maar ja, het blijft nu eenmaal mensenwerk en communicatie via mail/posts etc verloopt nu eenmaal moeizamer dan een gewoon gesprek.

 

Dus kop op, ga uit van alle leuke dingen m.b..t geocachen en probeer zo min mogelijk te dealen met de zaken waar je je aan ergert. Kan iets niet, dan kan iets niet, probeer dan met je creativiteit (die er zeker zal zijn als je zoveel caches hebt) eens iets nieuws te bedenken. Of vraag hier (in een apart topic) bijvoorbeeld eens om een idee om een bepaald probleem op te lossen. Discussies voeren over discussies zal nooit tot iets leuks leiden voor wie dan ook.

Link to comment

Ik heb me moeten inhouden, maar dan toch een reactie. Met alle tweets vandaag de topics om dit nederlandse deel toch maar eens bekeken.

 

Toen ik begon met cachen (2004) ben ik meteen naar het .nl forum gegaan en ben daar menig keer goed geholpen. Af en toe kijk ik wel eens op het .com forum iv.m. GSAK. Nu hebben we dus 2 plekken om het nieuws door te lezen, handig. Er zijn cachers die afhaken op het .nl forum, maar die zie je terug op twitter. Maar of die cachers hier terugkomen is nog maar de vraag.

 

Ik proef hier in een poging van 1 of meerdere personen die "niet hun zin" krijgen en hier nu hun ideeën ventileren. Het zijn ook de regeltjes waar over gevallen wordt. Persoonlijk heb ik niet zo'n probleem met regels. Is het nu zo moeilijk om toestemming te vragen als je iets verstopt op een terrein dat niet van jou is? Lijkt mij toch niet. Het liefst wordt er een kokertje neergeplempt en er is weer een cache bij.

 

Ik denk dat er ook andere landen (in hun taal) op dit forum zijn, omdat er in hun land waarschijnlijk geen geocacheforum is :P .

Link to comment

> Ik proef hier in een poging van 1 of meerdere personen die "niet hun zin" krijgen en hier nu hun ideeën ventileren. Het zijn ook de regeltjes waar over gevallen wordt. Persoonlijk heb ik niet > zo'n probleem met regels. Is het nu zo moeilijk om toestemming te vragen als je iets verstopt op een terrein dat niet van jou is? Lijkt mij toch niet.

 

Ja, je opmerking van dat elk stukje grond van "iemand" is, schiet bij mij finaal door. Ik wil een micro aan een bankje hangen. Ik ga echt niet na van wie dat bankje is als het gewoon op openbaar terrein staat. Laat staan dat ik na ga van wie de grond is waar het bankje op staat. Belachelijke regels en zo zijn er nog "tig" van die onzin regels. Ik heb voor de "aardigheid" eens gevraagd van wie een bepaald grondstuk was alhoewel ik dat wel al wist. Hoezo voor een bakje verstoppen toestemming nodig? Diegene keek mij verwondert aan: Ik weet nergens van.........

 

-= GensNet =-

Link to comment

> Ik proef hier in een poging van 1 of meerdere personen die "niet hun zin" krijgen en hier nu hun ideeën ventileren. Het zijn ook de regeltjes waar over gevallen wordt. Persoonlijk heb ik niet > zo'n probleem met regels. Is het nu zo moeilijk om toestemming te vragen als je iets verstopt op een terrein dat niet van jou is? Lijkt mij toch niet.

 

Ja, je opmerking van dat elk stukje grond van "iemand" is, schiet bij mij finaal door. Ik wil een micro aan een bankje hangen. Ik ga echt niet na van wie dat bankje is als het gewoon op openbaar terrein staat. Laat staan dat ik na ga van wie de grond is waar het bankje op staat. Belachelijke regels en zo zijn er nog "tig" van die onzin regels. Ik heb voor de "aardigheid" eens gevraagd van wie een bepaald grondstuk was alhoewel ik dat wel al wist. Hoezo voor een bakje verstoppen toestemming nodig? Diegene keek mij verwondert aan: Ik weet nergens van.........

 

-= GensNet =-

Dus je vindt het gewoon een schroef te bevestigen in iets van niet van jou is. Als ik wist waar je woonde kan ik dus een koker aan je tuinbank bevestigen. Lekkere grote schroef er in ;-).

 

Jammer dat e.e.a. finaal door schiet. Die discussie is bij .nl al lang gevoerd en volgens mij niet naar jouw tevredenheid :laughing: . Vanddar hier verder bij .com?

Link to comment

> Dus je vindt het gewoon een schroef te bevestigen in iets van niet van jou is. Als ik wist waar je woonde kan ik dus een koker aan je tuinbank bevestigen. Lekkere grote schroef er in ;-).

 

Och, je moet eens weten wat er allemaal het daglicht niet kan verdragen..... Volgens mij ben jij zo'n brave borst die alles volgens de regels doet en dan heb je nooit problemen. Nooit een bekeuring gekregen; je dus keurig aan de maximale snelheid houden; als je wat gevonden hebt, dit keurig naar de politie brengen. Je kunt dan met de duuvel wel akkederen. Zoiets heet óók wel spijkers op laag water zoeken. Vooral een voormalig teamlid van gc.nl is hier erg goed in. Hij gebruikt dit om de mensen "in het gareel" te houden of zoiemand mooi schrijft: "kort te houden".

 

-= GensNet =-

Link to comment
Och, je moet eens weten wat er allemaal het daglicht niet kan verdragen..... Volgens mij ben jij zo'n brave borst die alles volgens de regels doet en dan heb je nooit problemen. Nooit een bekeuring gekregen; je dus keurig aan de maximale snelheid houden; als je wat gevonden hebt, dit keurig naar de politie brengen. Je kunt dan met de duuvel wel akkederen. Zoiets heet óók wel spijkers op laag water zoeken. Vooral een voormalig teamlid van gc.nl is hier erg goed in. Hij gebruikt dit om de mensen "in het gareel" te houden of zoiemand mooi schrijft: "kort te houden".

Misschien even met Groundspeak overleggen?

Waarschijnlijk zijn zij dezelfde mening toegedaan en kunnen ze speciaal voor jou wat uitzonderingen maken :laughing:

Link to comment
Och, je moet eens weten wat er allemaal het daglicht niet kan verdragen..... Volgens mij ben jij zo'n brave borst die alles volgens de regels doet en dan heb je nooit problemen. Nooit een bekeuring gekregen; je dus keurig aan de maximale snelheid houden; als je wat gevonden hebt, dit keurig naar de politie brengen. Je kunt dan met de duuvel wel akkederen. Zoiets heet óók wel spijkers op laag water zoeken. Vooral een voormalig teamlid van gc.nl is hier erg goed in. Hij gebruikt dit om de mensen "in het gareel" te houden of zoiemand mooi schrijft: "kort te houden".

Misschien even met Groundspeak overleggen?

Waarschijnlijk zijn zij dezelfde mening toegedaan en kunnen ze speciaal voor jou wat uitzonderingen maken :laughing:

Dáár valt weinig mee te overleggen is onlangs wel weer gebleken. En wat die uitzonderingen betreft, van wie heb ik dat méér gehoord?....... Er hoeven helemaal geen uitzonderingen voor mij te worden gemaakt. Het enige wat ik vraag (èn zelfs dàt is al te veel gevraagd) is dat mijn schatten op een normale manier "gecontroleerd" worden:-(

 

-= GensNet =-

Link to comment

Beste Knul,

 

al jouw caches worden netjes gecontroleerd. Maar het wil er bij jou niet in dat je voortdurend grenzen :laughing: opzoekt en er waarschijnlijk toch overheen gaat.

Bekijk alles nog eens met een roze bril en slaap er keer over en dan zul je tot de ontdekking komen dat met hier een daar wat aanpassingen, je caches gehonoreerd worden.

 

Ga nu in vrede en ga vooral rustig de kerstdagen vieren, samen met je geliefden en rol dan knallend 2010 in en dan ziet alles er weer heel anders uit.

Link to comment

> Dus je vindt het gewoon een schroef te bevestigen in iets van niet van jou is. Als ik wist waar je woonde kan ik dus een koker aan je tuinbank bevestigen. Lekkere grote schroef er in ;-).

 

Och, je moet eens weten wat er allemaal het daglicht niet kan verdragen.....

en dat geeft jou een vrijbrief?

 

Volgens mij ben jij zo'n brave borst die alles volgens de regels doet en dan heb je nooit problemen.

..... en wat is daar mis mee?

 

Nooit een bekeuring gekregen;

jawel

 

je dus keurig aan de maximale snelheid houden;

wel eens te hard gereden

 

als je wat gevonden hebt, dit keurig naar de politie brengen.

ja, en anderen doen dat ook, zo kreeg ik netjes mijn verloren portemonnee terug. Blij dat je niet in de buurt was, want dan was ie pleite denk ik

 

Je kunt dan met de duuvel wel akkederen. Zoiets heet óók wel spijkers op laag water zoeken. Vooral een voormalig teamlid van gc.nl is hier erg goed in. Hij gebruikt dit om de mensen "in het gareel" te houden of zoiemand mooi schrijft: "kort te houden".

Als je een kerel bent noem je iemand bij naam. Kun je het niet vinden bij geoacaching.com?? Er zijn toch meer clubjes? Of mag daar ook niet alles?

 

-= GensNet =-

reacties toegevoegd

Link to comment

reacties toegevoegd

 

Beste H#nk, waarom reageer je nog op deze raspessimist en friese dwarsligger? Negeren die hap.

Het is maar goed dat nederlands door weinig aardbewoners gebezigd wordt, want ik schaam mij diep tegenover de anders geocachers met zo'n flutdraadje als dit :D !

Wat mij betreft zet onze franse nederlander er per direct een slot op en kunnen we opnieuw beginnen met een beter draadje!

Link to comment

reacties toegevoegd

 

Beste H#nk, waarom reageer je nog op deze raspessimist en friese dwarsligger? Negeren die hap.

Het is maar goed dat nederlands door weinig aardbewoners gebezigd wordt, want ik schaam mij diep tegenover de anders geocachers met zo'n flutdraadje als dit :D !

Wat mij betreft zet onze franse nederlander er per direct een slot op en kunnen we opnieuw beginnen met een beter draadje!

Van mij mag het ook inderdaad dicht, maar vond het wel leuk om te reageren om zijn beweringen te ontkrachten. Ben ik nu een beetje anti-vries? :D

Link to comment

> ......, want ik schaam mij diep.....

 

Je hoeft je echt niet te schamen voor anderen, want iedereen schijnt tegenwoordig "zelf verantwoordelijk" te zijn.

 

> Ben ik nu een beetje anti-vries?

 

Dat valt pas te bekijken als de Elfstedentocht wordt georganiseerd. Mensen met geen geldige papieren waaruit blijkt dat men geen betrekkingen of verwanten in Fryslân heeft, wordt de toegang ontzegd. We doen dan gewoon gc.nl na. Iedereen die we niet mogen, weren we.......

 

-= GensNet=-

Link to comment

 

Dat valt pas te bekijken als de Elfstedentocht wordt georganiseerd. Mensen met geen geldige papieren waaruit blijkt dat men geen betrekkingen of verwanten in Fryslân heeft, wordt de toegang ontzegd. We doen dan gewoon gc.nl na. Iedereen die we niet mogen, weren we.......

 

-= GensNet=-

Ben ik blij dat de Beerenburg ook gewoon buiten Friesland te koop is.

 

Nu weer on topic. :D

Link to comment

 

Dat valt pas te bekijken als de Elfstedentocht wordt georganiseerd. Mensen met geen geldige papieren waaruit blijkt dat men geen betrekkingen of verwanten in Fryslân heeft, wordt de toegang ontzegd. We doen dan gewoon gc.nl na. Iedereen die we niet mogen, weren we.......

 

-= GensNet=-

Ben ik blij dat de Beerenburg ook gewoon buiten Friesland te koop is.

 

Nu weer on topic. :D

Klopt en dat zou dan ook "verboden" moeten worden;-) Alle Fryslân promotie spullen overigens ook, want al dat geld vloeit naar "elders" en dat moet nu krekt net. Wel lid van de AA-groep? Zuipers hebben we al genoeg......

 

-= GensNet =-

Link to comment

He gensnet ga eens wat van je leven maken dan als maar te blijven zeuren. Ik neem aan dat dit niet de enige plek is waar je moeite mee heb.

Go and have fun

 

Hij heeft geen sociaal leven dus is dit de enige plek waar hij denkt wat te kunnen spelen. Overal wordt hij verbannen en uitgekotst volgens mij ook terecht.

Een nuttige bijdrage heb ik nog niet gezien van hem.

Link to comment

Hij heeft geen sociaal leven

 

Dit gaat echt te ver. Je mening geven over de acties van gensnet vind ik ok, maar dit is echt heel ver over de rand. Of ken jij gensnet persoonlijk zodanig dat je dit kunt concluderen? Maar zelfs dan gaat het te ver om dit op een forum te zetten.

Link to comment

> Hij heeft geen sociaal leven

 

> Dit gaat echt te ver. Je mening geven over de acties van gensnet vind ik ok, maar dit is echt heel ver over > de rand. Of ken jij gensnet persoonlijk zodanig dat je dit kunt concluderen?

> Maar zelfs dan gaat het te ver om dit op een forum te zetten.

 

Och, ik heb een breede rug en ben zo langzamerhand wel wàt gewend. Dat ik geen sociaal leven zou hebben, is onzin. Verjaardagen, trouwerijen, bezoekjes aan familie en kennissen en andere oh zo leuke "verplichtingen" als begrafenissen/crematies......

 

-= GensNet =-

Link to comment

Allemaal leugens. Ik heb nooit in Duitsland gewoond. ;)

 

Maar je bent wel reviewer in Frankrijk en je spreekt Nederlands ;)

 

Vraagje: stel een Nederlander gaat naar Frankrijk op vakantie en wil daar een vakantiecache neerleggen. De Nederlander (let wel: geen Fries) regelt daar netjes toestemming en zoekt iemand op die in voorkomende gevallen het onderhoud kan plegen (logboekje wisselen, cache weer netjes toedekken), wordt die cache dan wel of niet goedgekeurd?

Link to comment

Hej FF,

 

De .com regeltjes in Frankrijk zijn het zelfde als in Amerika en Nederland, Japan, België, Lutjebroek en waar dan ook op deze aardbol.

Welke Duitssprekende Nederlandsdenkende Franse Engelse reviewer van Amerikaanse afkomst dan ook, zal met hele goede argumenten moeten komen om buiten die regeltjes te kunnen en mogen opereren.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link to comment

Nick schreef zelf:

 

Als ik iets mag vragen aan de Nederlandse cachersgemeenschap: alsjeblieft geen vakantiecaches meer plaatsen, tenzij je iemand ter plekke hebt voor het onderhoud die ook een GPS heeft.

 

Misschien meldt Nick zich nog in het draadje ;)

 

Laat me raden, je hebt plannen? ;)

Link to comment
Vraagje: stel een Nederlander gaat naar Frankrijk op vakantie en wil daar een vakantiecache neerleggen. De Nederlander (let wel: geen Fries) regelt daar netjes toestemming en zoekt iemand op die in voorkomende gevallen het onderhoud kan plegen (logboekje wisselen, cache weer netjes toedekken), wordt die cache dan wel of niet goedgekeurd?

Normaal gesproken, ja, tenzij er iets anders aan de hand met de cachelisting is. :lostsignal: De beste kandidaten als "maintainers" zijn de plaatselijke geocachers, die tegenwoordig niet zo moeilijk meer ter vinden zijn als 3-4 jaar geleden.

Edited by riviouveur
Link to comment

> al jouw caches worden netjes gecontroleerd.

 

Ja, dat klopt. Maar echter voor de "vorm" en dat is dus een echte aanfluiting oftewel een "farce". Sindsdien meneer heeft verkondigd geen schatten meer van mij te willen keuren, heeft ie niet meer "normaal" een schat van mij "bekeken" cq gekeurd. Om Groundspeak te "vriend" te houden, doet hij dit nu wel weer, maar dit is maar schijn. Hij zoekt spijkers op laag water en als je een probleem opgelost hebt, verzint ie weer een nieuw probleem en dat gaat net zolang tot ie je murw heeft gedraaid en je zelf maar afhaakt. Ik denk dat ie zo heeft gedacht: Och, die fijne meneer kan ik wel aan. Ik pak hem zelfs met links.

 

-= GensNet =-

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...