Jump to content

české diskuzní sekce


goodhoko

Recommended Posts

Ahoj snažil jsem se hledat ale nenašel jsem jediný čistě český topic....jestli tady je tak tohle prosím smažte a pošlete mi odkaz. Jsem nováček a tak jsem se chtěl ronou zeptat mám nokii s gps když chci ale zadat souřadnice kešky které jsou uvedené na stránce nepasujou sice je tam napíšu ale počet a uspořádání čísel neodpovídá, proto se obracim sem jestli mi někdo poradí?

Link to comment

Ahoj snažil jsem se hledat ale nenašel jsem jediný čistě český topic....jestli tady je tak tohle prosím smažte a pošlete mi odkaz. Jsem nováček a tak jsem se chtěl ronou zeptat mám nokii s gps když chci ale zadat souřadnice kešky které jsou uvedené na stránce nepasujou sice je tam napíšu ale počet a uspořádání čísel neodpovídá, proto se obracim sem jestli mi někdo poradí?

 

Ahoj, předpokladam, že problém je pouze v tom, že na GC jsou souřadnice ve formátu XX° YY,YYY'. Je možný, že máš na svým telefonu nastavený formát STUPNĚ, MINUTY, SEKUNDY (XX°YY'ZZ,ZZ"). Řešení je jednoduchý. Buď si souřadnice přepočítej: desetinný rozvoj minut souřadnice na GC vynásob 60 nebo si změň formát souřasnic na telelefonu (v programku který pro gecafing používáš).

Link to comment

jo přesně tim to bude tak díky a můete zde klidně pokračovat v diskuzi :) dík za radu

 

edit: tak formát v mobilu přenastavit nejde a jak jsem tak hledal tak mi tam nepasoval ani jeden ze tří "nejznámějších" ten co mám v mobilu je 0°00'00,00" S 0°00'00,00" V je to nějaký celý divný :)

Edited by goodhoko
Link to comment

jo přesně tim to bude tak díky a můete zde klidně pokračovat v diskuzi :lol: dík za radu

 

edit: tak formát v mobilu přenastavit nejde a jak jsem tak hledal tak mi tam nepasoval ani jeden ze tří "nejznámějších" ten co mám v mobilu je 0°00'00,00" S 0°00'00,00" V je to nějaký celý divný :unsure: