Jump to content

Löysin purnukan


zenadra

Recommended Posts

:D Hieman nolona myönnän etten nyt lainkaan tiedä mitä kuuluisi tehdä.. Löysin kätköprkin jota ei löydy listalta, joten lieneekö ns. arkistoitu? Enkä edes tiedä mitä arkistointi käytännössä tarkoitta.. mä vaan etsin ja kirjaan löytöni;) siinä mun taitoni geokätköilyn suhteen :D Kyseisen kätkön nimi lienee "messukylän vanhakirkko" ja viimeinen löytö ennen minua oli kirjattu vihkoon -05.

Menin mokoma luulemaan sitä "messukylän hautausmaat" kätköksi :):)

 

Ei kannattaisi keskiyön jälkeen ruveta kirjoittelemaan näemmä.. ei mun tarkoituksena ollut uutta aloittaa vaan sijoittaa tämä teksti adoptointi keskusteluun.. tiedä sitten olisiko sekään ollut oikea paikka. Tässä siis erikseen lepää, asioista tietävät (mode) saa toki siirtää kirjoitelmayritykseni minne kokee sen parhaiten kuuluvaan

Edited by zenadra
Link to comment

Olisikohan löytämäsi purkki tästä kätköstä Old Messukylä church? Sen on omistaja arkistoinut 2005, kun ei huoltoreissullaan ole löytänyt purkkia ja kuvitellut sen kadonneen. Voit logata tietysti löytösi mutta suosittelisin myös ottamaan yhteyden omistajaan, että tuo arkistoitu purkki noudettaisiin sieltä pois. Voit hänelle ilmoittaa että mistä purkin löytää.

Arkistointihan tarkoittaa sitä että purkki on poistettu eikä se enää ole löydettävissä. Joskus vaan voi käydä näin että purkki on vaihtanut alkuperäisestä paikastaan jonnekin muualle eikä omistajakaan enää sitä löydä.

Link to comment

Geoviuksen kanssa samaa mieltä, jos paikan päälle lähdet niin voihan sen purkin sieltä itsekin poistaa. Ilmoittele kuitenkin omistajalle että purkki on sinulla. Jos hän vaikka haluaa sen lokin sieltä muistoksi :laughing:

Moikka moi!!!

 

No minä kuitenkin löysin tänään ensimmäisen kätköni, kiva fiilis. :D

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...