Jump to content

"muovikengät ja kätköily?"


Leena&Antti

Recommended Posts

Itse olemme huomanneet että sim. crocsit ym. muut muovikengät haittaavat gps:ssän toimintaa aika paljon. Sillä kun olimme kätköllä niin yhdellä meistä oli crocsit ja kun hän häippäsi autoon alkoi gps kin näyttämään oikeaa kätkön paikkaa. Ja taas kun jäsen O tuli kenkineen paikalle alkoi gps näyttää 0 pisteessä(jossa kätkö oli) 7metriä jonnekkin ihan muualle. Joten kannattaa käyttää muita knkiä kuin crocseja. :D

 

T.Leena :D

Link to comment

Itse olemme huomanneet että sim. crocsit ym. muut muovikengät haittaavat gps:ssän toimintaa aika paljon. Sillä kun olimme kätköllä niin yhdellä meistä oli crocsit ja kun hän häippäsi autoon alkoi gps kin näyttämään oikeaa kätkön paikkaa. Ja taas kun jäsen O tuli kenkineen paikalle alkoi gps näyttää 0 pisteessä(jossa kätkö oli) 7metriä jonnekkin ihan muualle. Joten kannattaa käyttää muita knkiä kuin crocseja. :D

 

T.Leena :D

On myös totta, että jos kietoo alumiinifoliota päänsä ympärille, niin silloin eivät ulkoavaruuden oliot pääse lukemaan ajatuksiasi.

Link to comment

Minusta taas toisin päin, kun olen crokseissa kesän lompsinut, niin ollaan löydetty kätköjä.

 

eilen, en kylläkään kätköilytarkoituksessa, käytin gepsua ja oli aika sekaisin. Niin ei ollut croksit jalassa vaan avojaloin olin. :D

Link to comment

Kyllähän Crocsit sähkölaitteisiin saatavat vaikuttaa. Eri laitteet voivat reagoida eri tavalla; osa saattaa olla paremmin suojattu ulkoisia häiriötekijöitä vastaan.

 

"Ruotsissa Blekingen sairaalassa todettiin kahden keskoskaapin hengityskoneen lakanneen toimimasta. Ongelmien arvioitiin liittyvän hoitajien jalkineisiin..."

 

http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3...63,1:0:0:0:0:0:

 

Alumiinifoliota pään ympärillä taas jopa Groundspeak suosittelee käyttämään.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...