Jump to content

Fin: Gepsinkuluttajia kaivataan


PekkaR

Recommended Posts

TV1:n Kuningaskuluttaja-ohjelmaan tarvitaan kolmihenkinen porukka testaamaan gepsejä. Toimittaja Lauri Miettinen viestitti:

Löytyisikö geokätkijöiden joukosta innokkaita tällaiseen? Tehän olette kyseisten laitteiden aktiivikäyttäjiä.

 

Meidän lähetyksessä on joka kerta testijuttu, ja nyt olisi tarkoitus laittaa noin satasen GPS-laitteet viivalle perusominaisuuksiin keskittyen.

 

Käytännössä homma menisi niin, että laittaisin jakoon 3 - 4 laitetta. Joskus syksyllä kyselisin ryhmältä kommentteja niistä. Testistä tehtäisiin noin kuuden minuutin TV-juttu. Kaikkia n. miljoonaa ominaisuutta ei käydä läpi, vaan perusasioiden toimivuus.

 

Huimia palkkioita emme voi maksaa, mutta uusia laitteita pääsee käyttämään ja geokätköily saisi myös sivutuotteena mukavaa pr:ää.

 

T: Lauri Miettinen

toimittaja

p: 040 593 8052

lauri.miettinen@yle.fi

Kyllä kai kätköilijöistä löytyy kolme kovaa Kunkun testiryhmään!

Link to comment
Itse olen valmis jos ei lähempää löydy porukkaa testaamaan laitteita.
Minä kans! (sanoi musta sika ... tai jotain ...) ;-) Lähetin myös jo privaattipostia asiasta.

 

Jep ! tämä sopisi meille, saisivat lapsetkin oman pikkukapulan käyttöön reissulle. Ja tuossa hintaluokassa pitäisi 10-vuotiaankin saada laite hanskaan viidessä minuutissa. Ilmoittauduin suoraan ao. toimittajalle.

 

Pietilat

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...