Jump to content

AVATAR TESTING and INSTRUCTIONS


briansnat

Recommended Posts

Avatar creatie instructies [/ font] [/ size]

 

 

Sla de gewenste afbeelding op uw pc, dan:

 

ik wil beginnen met geocachen en heb mezelf een dakota 20 gekocht maar ik krijg geen caches vanaf de site naar mijn gps ... wat moet ik doen en wil iemand mij helpen aub

 

1. Klik op [i ] Mijn Account [/ i ] tab aan de linkerkant van home page.

2. Onder [ i] Account Options [/ i] aan de rechterkant klik op [ i] Mijn profiel bewerken [/ i]

3. Op de Edit Account Details [ / i ] pagina kijken voor de [i ] Virtueel U [/ i ] sectie . Onder Avatar klik op [ i] veranderen / edit [/ i]

4. Op de kies mijn avatar [/ i ] pagina , klik op de Upload een nieuwe afbeelding [ / i ] lijn

5. Gebruik knop Bladeren om de afbeelding hebt opgeslagen op uw pc te vinden , geef het een bestand Bijschrift en klik op [ i] Uploaden [/ i]

6. Zodra deze wordt geüpload klik op [ i] Mijn Details [ / i]

7. Op de Edit Account Details [ / i ] pagina kijken voor de [i ] Virtueel U [/ i ] sectie . Onder Avatar klik op [ i] veranderen / edit [/ i]

8. Klik op de gewenste avatar, klik dan op [i ] Kies Foto [/ i]

9. Klik op de [ i] Edit Account Details [ / i ] lijn , toetst u uw wachtwoord, en dan pagina naar beneden en klik op de [i ] Update account [ / i ] te drukken.

10. Ga naar de forums en uitloggen en opnieuw inloggen weer naar binnen Je avatar moet nu worden weergegeven naast uw naam .

 

[ font = Arial Black ]

 

Om te testen , gebruik dan deze draad.

Aarzel dan niet starten met een ander testen draad.

[/ font] [/ size]

[/ quote]

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...