Jump to content

FIN: Kurssi aloittelijoille


eilolma

Recommended Posts

Tuolla geocache sivuilla oli juttua jos järkättäs opastusta aloittelijoille. Itsekin olen aloittelija joten apua huudellen sain vastauksen kokeneemmalta kätköilijältä opastajaksi. Joten huudellaan nyt täälläkin sitten mahdollisia osallistujia, eikä tarvi olla aloittelija osallistuakseen. Tarkoitus kokoontua Ouluun mahdollisesti jonakin viikonloppuna kunhan halukkaita on tarpeeksi. Mitä enempi porukkaa sen edullisemmaksi tilat tulevat. Alustavasti voi ilmoittautua yv:llä tai optiload@luukku.com

Link to comment

Tuolla geocache sivuilla oli juttua jos järkättäs opastusta aloittelijoille. Itsekin olen aloittelija joten apua huudellen sain vastauksen kokeneemmalta kätköilijältä opastajaksi. Joten huudellaan nyt täälläkin sitten mahdollisia osallistujia, eikä tarvi olla aloittelija osallistuakseen. Tarkoitus kokoontua Ouluun mahdollisesti jonakin viikonloppuna kunhan halukkaita on tarpeeksi. Mitä enempi porukkaa sen edullisemmaksi tilat tulevat. Alustavasti voi ilmoittautua yv:llä tai optiload@luukku.com

Link to comment

nostetaanpa ylemmäs ja mukaan sopii edelleen

Nostetaanpa esille tapahtuman AIKATAULUTUS samalla kun nostetaan tämä aihe taas hiukan ylemmäksi listalla.

 

Tulen junakyydillä, eikä lauantaina 01.09. pääse perille tapahtuman kannalta järjelliseen aikaan niin että voisi lähteä samana aamuna. Lähden siis perjantain 31.8. viimeisellä yöjunalla ja matkustan mukavasti vaakatasossa (mieluisin työskentelyasentoni). Olen perillä melko aikaisin aamulla mutta en oletakaan porukan olevan vielä silloin koossa.

 

Minun täytyisi päästä lähtemään takaisin junalla, joka lähtee oulusta 15:47 ja on perillä turussa 23:12. Näin reissun pituus jää kohtuulliseksi myös minun kannaltani. Ihan kamalan myöhään ei siis aloitusta voitaisi lykätä. Toisaalta muuthan voivat jatkaa ihan vapaasti senkin jälkeen kun olen häippäissyt paikalta. Voitaisiinko siis aloittaa jo reilusti aamupäivän puolella?

 

Kertokaapa mielenne joko tällä palstalla tai yksityisviestillä tapahtuman isännälle, kätköilijäveli eilolmalle!

Link to comment

Kurssi pidetään 1.9.2007 alkaen kello 9:30 makasiini kahvilan yläkerrassa. Koordinaatit ovat suunnilleen N65 00.818 E 025 27.786

Paikka sijaitsee Oulun torilla.

Mukaan tulevat laittakaa viestiä mahdollisimman pian niin tietää tehdä matskua riittävästi mukaan.

Link to comment
Kurssi pidetään 1.9.2007 alkaen kello 9:30 makasiini kahvilan yläkerrassa.
Ja näin tehtiinkin! Kiitoksia aktiivisena järjestelijänä ja kyytimiehenä toimineelle eilolmalle ja kiitokset myös paikalla olleille! Kiva oli nähdä semminkin kun aikaisemmin ei olla saman pöydän ääressä istuttu. Kuvia "Kiik eli" -kätkön lokkauksessani.
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...