+ncfinn Posted June 1, 2007 Posted June 1, 2007 Onko Suomessa ostettavissa mitaan geojemmailuun liityvia T-paitoja Suomenkielisella tekstilla? Viime viikolla taalla oli GeoWoodstock 5 (n. 3000 katkoilijaa kokoontui yhteen) ja siella minulla oli paalla En ole eksynyt..T-paita jota monet ihmiset ihailivat ja jotkut jopa halusivat ostaa. Mielellani ostaisin jonkun paidan Suomenkielisella tekstilla, vaikka vain paikallinen CITO paita. Onko sellaisia mitaan? Quote
+PekkaR Posted June 2, 2007 Posted June 2, 2007 Geodyykkarilta on saanut paitoja. Hintatiedot saattavat olla jo vanhentuneet. Paidan tekstin saa itse valita. Quote
+TeamEimi Posted June 2, 2007 Posted June 2, 2007 Onko Suomessa ostettavissa mitaan geojemmailuun liityvia T-paitoja Suomenkielisella tekstilla? Viime viikolla taalla oli GeoWoodstock 5 (n. 3000 katkoilijaa kokoontui yhteen) ja siella minulla oli paalla En ole eksynyt..T-paita jota monet ihmiset ihailivat ja jotkut jopa halusivat ostaa. Mielellani ostaisin jonkun paidan Suomenkielisella tekstilla, vaikka vain paikallinen CITO paita. Onko sellaisia mitaan? www.kivenalla.fi on rakentumassa Hämmästyttävä Geopaitahärveli Asia on vielä työn alla, mutta helteiden puskiessa päälle voisimme jo ennen sen valmistumista tyydyttää paitanälkää. Tekstiehdotuksia otetaan siis vastaan. -- Jussi / TeamEimi / www.kivenalla.fi Quote
+Jyrki&Sari Posted June 3, 2007 Posted June 3, 2007 Näitä painopalveluitahan on monia. Me olemme tilanneet eri yhteydessä tekstipaitoja spreadshirt.net -palvelusta hyvin kokemuksin: http://www.spreadshirt.net . Paidat ovat tulleet parissa päivässä Saksasta kotiin postilaatikkoon. Paidan (on muitakin tuotteita) tekstin ja kuvan voi itse "rakentaa" nettisivulla. Luottokorttimaksu on toiminut ainakin näppärästi. Voimme suositella. Quote
Recommended Posts