Jump to content

FIN: Suomalainen jemmailu T-paita


ncfinn

Recommended Posts

Onko Suomessa ostettavissa mitaan geojemmailuun liityvia T-paitoja Suomenkielisella tekstilla?

Viime viikolla taalla oli GeoWoodstock 5 (n. 3000 katkoilijaa kokoontui yhteen) ja siella minulla oli paalla En ole eksynyt..T-paita jota monet ihmiset ihailivat ja jotkut jopa halusivat ostaa. Mielellani ostaisin jonkun paidan Suomenkielisella tekstilla, vaikka vain paikallinen CITO paita. Onko sellaisia mitaan?

Link to comment

Onko Suomessa ostettavissa mitaan geojemmailuun liityvia T-paitoja Suomenkielisella tekstilla?

Viime viikolla taalla oli GeoWoodstock 5 (n. 3000 katkoilijaa kokoontui yhteen) ja siella minulla oli paalla En ole eksynyt..T-paita jota monet ihmiset ihailivat ja jotkut jopa halusivat ostaa. Mielellani ostaisin jonkun paidan Suomenkielisella tekstilla, vaikka vain paikallinen CITO paita. Onko sellaisia mitaan?

 

www.kivenalla.fi on rakentumassa Hämmästyttävä Geopaitahärveli :o Asia on vielä työn alla, mutta helteiden puskiessa päälle voisimme jo ennen sen valmistumista tyydyttää paitanälkää. Tekstiehdotuksia otetaan siis vastaan.

 

-- Jussi / TeamEimi / www.kivenalla.fi

Link to comment

Näitä painopalveluitahan on monia. Me olemme tilanneet eri yhteydessä tekstipaitoja spreadshirt.net -palvelusta hyvin kokemuksin: http://www.spreadshirt.net . Paidat ovat tulleet parissa päivässä Saksasta kotiin postilaatikkoon. Paidan (on muitakin tuotteita) tekstin ja kuvan voi itse "rakentaa" nettisivulla. Luottokorttimaksu on toiminut ainakin näppärästi. Voimme suositella. :blink:

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...