Greek geocoin

YanniG

ti 8a ginei paidia me to 8ema ayto?ka8hsate asxolh8hkate toso,sxediazate me tis wres kai tipota?emeis pantws eimaste mesa gia th dhmiourgia enos ellhnikou geocoin....kai as mhn xeroume na sxediazoume :P;)

O tetras61 esteile sto site ena sxedio kai perimenoume na mas apantisi

ti 8a ginei paidia me to 8ema ayto?ka8hsate asxolh8hkate toso,sxediazate me tis wres kai tipota?emeis pantws eimaste mesa gia th dhmiourgia enos ellhnikou geocoin....kai as mhn xeroume na sxediazoume :P;)

O tetras61 esteile sto site ena sxedio kai perimenoume na mas apantisi

kalimera se oloys..

Exo steilei to sxedio ,moy zitisan tis diastaseis.

protino tis diastaseis toy palioy 100 draxmoy(toy teleyteoy poy kykloforise)

Toys ipa gia 50 kommatia ta opoia tha ta mirastoyn i endiaferomenoi...

Tha sas enimeroso sxetika.Ligo ipomoni mono.

fisikia tha sas enimeroso gia tis times otan tha exo ti teliki prosfora...

Edited by tetras61

Isos tha mporousame na parageiloume perissotera kommatia (200 tha elega) kai afou pername osa theloume emeis, ta alla na ta vazame sto ebay kai na ta poulagame os syllektika kommatia...sigoura ta esoda tha mas apeferan kapoio poso gia na isostathmistoun ta eksoda.

As doume to kostos omos kai meta apofasizoume oloi mazi.

Isos tha mporousame na parageiloume perissotera kommatia (200 tha elega) kai afou pername osa theloume emeis, ta alla na ta vazame sto ebay kai na ta poulagame os syllektika kommatia...sigoura ta esoda tha mas apeferan kapoio poso gia na isostathmistoun ta eksoda.

As doume to kostos omos kai meta apofasizoume oloi mazi.

loipon, den tha makrigoriso... exo edo kai peripou 6mines kanei mia sizitissi gia ellinika coins. Ean parageiloume liga, tha einai generic i personal coins kai den tha exoun diko tous logotypo sto site. se mia prosfora pou pira mou protinoun na kanoume tin paragelia gia 300 kai ano komatia, na agorasoume 50 h ekato se xamiloteri timi kai i etairia pou tha ta kataskeyasei na analavei me dika tis exoda-esoda ta ypoloipa. ayta gia tin ora

Sergios

loipon, den tha makrigoriso... exo edo kai peripou 6mines kanei mia sizitissi gia ellinika coins. Ean parageiloume liga, tha einai generic i personal coins kai den tha exoun diko tous logotypo sto site. se mia prosfora pou pira mou protinoun na kanoume tin paragelia gia 300 kai ano komatia, na agorasoume 50 h ekato se xamiloteri timi kai i etairia pou tha ta kataskeyasei na analavei me dika tis exoda-esoda ta ypoloipa. ayta gia tin ora

Sergios

Proteino tote na dosoume to sxedio pou exei etoimasei o Olympos ekei pou rotise o Sergios kai na proxorisoume to thema.Theoro simantiko na yparxei to elliniko logotypo sta greek coins...fantasteite ta ellinika caches gemata me tis galanoleukes simaies ekei sta listing...

Ti lete?

Yannis

Sergios

Proteino tote na dosoume to sxedio pou exei etoimasei o Olympos ekei pou rotise o Sergios kai na proxorisoume to thema.Theoro simantiko na yparxei to elliniko logotypo sta greek coins...fantasteite ta ellinika caches gemata me tis galanoleukes simaies ekei sta listing...

Ti lete?

Yannis

yanni.exo idi dosei to sxedio toy oplympoy,tis diastaseis,ti posotita,perimeno apantisi...

kante ligo ipomoni.Tha sas enimeroso..

:laughing:

Kalimera se oli ti parea.

Lipon i prosfora ine 350 eyro gia 50 kommatia.Diladi 7 eyro to kathena..ti lete??

Exoume diki mas sxediasi kai stis dyo pleures tou nomismatos?

Psaxnontas, vrika oti mono me mia pleura orismeni apo emas (i piso einai standart), gia 100 trackable nomismata zitaei 500 usd, diladi peripou 380 euro, diladi paei peripou 3,8 euro to kommati.

lipon na sas po gia tin prosfora pou eixa apo ton noemvrio

I would love to work you. If you don't want to take a order of 250 or 500, you can also take 25 coins (if you want also more) for app. 100 Euro. We would love to work with you and also we can design the coin for you with no extra costs.

stin proti prosfora eixa kapoies vasikes aporeies (opos akoloythoun):

1. are the coin trackable on geocaching.com?

2. Do the coins have colors?

3. How big are the coins?

4. how will the payment be made?

5. what is the shipping cost?

6. can I design the coin myself, if yes, in what format do you want to receive the design

Could you pls send me a new more detailed offer?

kai idou i teleftaia prosfora me tis apantiseis stis erotiseis mou:

1. Yes, of course. With an own icon.

2. Yes ;-)

3. You can choose the size, but normally 1.5 – 1.75 inches diameter

4. We think the best would be with IBAN/BIC (no fees), otherwise PayPal (little extra charges for PayPal fees)

5. There are several possibilities to ship the coins:

ground / without insurance: app. 10 Euro

ground / with insurance: app 18 Euro

air / without insurance: app 14 Euro

air / with insurance: app. 25 Euro

Comments: Ground would be take 7-14 days, air 5-7 days

6. Yes, of course you can design it foryourself. But if you need support, everytime we will help you. The design has to be given in a JPEG file if possible. For other file formats please contact us, if it is possible.

This would be the offer:

You / or we make a coin design. Then we discuss about the different kinds of colors, platings etc. After that, you will get app 25 coins for app 100 Euro (if design is too difficult, this might be a little bit more. We will produce more than 25 coins (maybe 350) to get an own icon (minimum production for own icon: 250 coins). Then we will sell the rest of the coins on our own account. You only have to present the coin in the forum.

Although, of course you can produce maybe 250 coins and pay for all of them. Then we will not mint any coins for us and you can sell them to the other Geocachers. We can also handle the selling and shipping of the coins to the customers for an extra fee (then you don’t have to do anything -> like in the other offer, but you have the “financial risks” on your side).

Pisteyo pos i prosfora einai simferousa (4 euro/kommati) kai veveos einai poli kalo to oti tha yparxei megalyteros arithmos apo 250 oste na exoume diko mas kodiko kai ikonidio...

Perimeno apantiseis

lipon na sas po gia tin prosfora pou eixa apo ton noemvrio

I would love to work you. If you don't want to take a order of 250 or 500, you can also take 25 coins (if you want also more) for app. 100 Euro. We would love to work with you and also we can design the coin for you with no extra costs.

stin proti prosfora eixa kapoies vasikes aporeies (opos akoloythoun):

1. are the coin trackable on geocaching.com?

2. Do the coins have colors?

3. How big are the coins?

4. how will the payment be made?

5. what is the shipping cost?

6. can I design the coin myself, if yes, in what format do you want to receive the design

Could you pls send me a new more detailed offer?

kai idou i teleftaia prosfora me tis apantiseis stis erotiseis mou:

1. Yes, of course. With an own icon.

2. Yes ;-)

3. You can choose the size, but normally 1.5 – 1.75 inches diameter

4. We think the best would be with IBAN/BIC (no fees), otherwise PayPal (little extra charges for PayPal fees)

5. There are several possibilities to ship the coins:

ground / without insurance: app. 10 Euro

ground / with insurance: app 18 Euro

air / without insurance: app 14 Euro

air / with insurance: app. 25 Euro

Comments: Ground would be take 7-14 days, air 5-7 days

6. Yes, of course you can design it foryourself. But if you need support, everytime we will help you. The design has to be given in a JPEG file if possible. For other file formats please contact us, if it is possible.

This would be the offer:

You / or we make a coin design. Then we discuss about the different kinds of colors, platings etc. After that, you will get app 25 coins for app 100 Euro (if design is too difficult, this might be a little bit more. We will produce more than 25 coins (maybe 350) to get an own icon (minimum production for own icon: 250 coins). Then we will sell the rest of the coins on our own account. You only have to present the coin in the forum.

Although, of course you can produce maybe 250 coins and pay for all of them. Then we will not mint any coins for us and you can sell them to the other Geocachers. We can also handle the selling and shipping of the coins to the customers for an extra fee (then you don’t have to do anything -> like in the other offer, but you have the “financial risks” on your side).

Pisteyo pos i prosfora einai simferousa (4 euro/kommati) kai veveos einai poli kalo to oti tha yparxei megalyteros arithmos apo 250 oste na exoume diko mas kodiko kai ikonidio...

Perimeno apantiseis

Perimeno apantiseis

Serz an diepistoses oti i prosfora symferei,steile to sxedio poy eftiakse o olympos na teleionoyme,,.

san sxedio ixa proteinei to noymero 27 apo to forum,poy exei sxediasei o olympos....

An bebea symfoneite ...

:laughing:

Kalimera se oli ti parea.

Lipon i prosfora ine 350 eyro gia 50 kommatia.Diladi 7 eyro to kathena..ti lete??

Exoume diki mas sxediasi kai stis dyo pleures tou nomismatos?

Psaxnontas, vrika oti mono me mia pleura orismeni apo emas (i piso einai standart), gia 100 trackable nomismata zitaei 500 usd, diladi peripou 380 euro, diladi paei peripou 3,8 euro to kommati.

.... i sxediasi kai stis dio pleyres ine toy olympoy,100% dikia mas diladi.ipa gia 50 kommatia giati to blepo amfivolo na mporesoyme gia perissotera.

Pantos sigoyra an ta kommatia ine polla tha exoyme kaliteri timi.

i eteria ine germaniki opote den exoyme mpleksimata me dasmoys klp klp

Perimeno apantiseis

Serz an diepistoses oti i prosfora symferei,steile to sxedio poy eftiakse o olympos na teleionoyme,,.

san sxedio ixa proteinei to noymero 27 apo to forum,poy exei sxediasei o olympos....

An bebea symfoneite ...

Sigoura i prosfora (4 euro/komati) einai pio simferousa.

Na steiloume omos to idio sxedio (post27) gia na doume mipos dosoun ali timi.

Perimeno apantiseis

An bebea symfoneite ...

Sigoura i prosfora (4 euro/komati) einai pio simferousa.

Na steiloume omos to idio sxedio (post27) gia na doume mipos dosoun ali timi.

exei apolito dikio o olympos.....

gia na doyme....................

:cool: giannouli+eleni kalos irthate stin parea mas.to geocache ektos apo ena oreo pexnidi thisavrou einai kai mia kali aformi na entrifisoume sto kosmo ton doriforikon ploigiseon.Xerome idietera pou asxolise kai esi me tin kataskeui xarton.Distixos apo maggelan den exo idea apo garmin, efxaristos oti thes.Sin to xrono mporo na se boithiso kai me alla stoixeia ta opoia den tha sou ta anafero tora gia na min se mperdepso(opos gia paradeigma gia to 3D Ozi).Iparxei ena allo forum pou einai to kafeneio mas ,ekei mporeite na grafete to otidipote,peri anemon kai idaton.

Kai pali kalos orisate stin parea mas

filika sakis

Kseroume oloi poio tha einai to deutero geocoin e?

H mia pleura tha exei to asteri tis verginas kai apo piso tin Ellada...

Ti lete?

...ne Yanni prepei na to bazoyme mpros siga siga......

Olympeeeeeeee...........piase molybi kai xarti(photoshop kai pc ).ithela na po..-:lol:)

Kalispera se olous

Eftiaksa ena proto sxedio gia geocoin sxetika me tin Vergina.

Pisteuo omos oti einai kalitera na min blaloume dimosia ta sxedia tou geocoin sto forum giati tha dosoume idees kai se allous :lol:

Opoios thelei na riksi mia matia as stili PM kai tha tou ta stilo me e-mail.

filika

olimpos

me xara vlepo meta apo megali apoxi logo trexamaton apo to forum, oti to elliniko geocoin einai pleon gegonos.... Einai poli omorfo. Ithela na rotisso pios to paragelnei telika kai an einai dinati i simetoxi mou stin paragelia.

Elava ena email apo kapoious ksenous xthes kai tha ithtela na mou eksigisete ean einai dynaton ti synevei kai einai pikramenoi...Emeis oi ellines eimaste filoksenoi nomizo kai moirazomaste

SerZ

me xara vlepo meta apo megali apoxi logo trexamaton apo to forum, oti to elliniko geocoin einai pleon gegonos.... Einai poli omorfo. Ithela na rotisso pios to paragelnei telika kai an einai dinati i simetoxi mou stin paragelia.

Elava ena email apo kapoious ksenous xthes kai tha ithtela na mou eksigisete ean einai dynaton ti synevei kai einai pikramenoi...Emeis oi ellines eimaste filoksenoi nomizo kai moirazomaste

SerZ

Gia xara Serz.Pragmati elipses gia arketo kero apo to forum,opote se kalosorizo..

To coin egine se sxedia poy ekane o filos Olympos,me pinelies dikes moy,kai basizomeni se mia idea-protasi toy episis filoy YianniG.

Gia na mi kathisteroyme kai poli,anelaba mazi me ton synadelfo sakis na paragiloyme 50 kommatia,kai na ta diathesoyme meta se oloys .An ipothesoyme oti imaste gyro stoys 15 geocachers kai zitisoyn oloi,tha mporesoyn na paroyn apo 2-3 kommatia.

Distixos den itan dinaton na paraggiloyme perissotera logo kostoys.

To coin ine sti fasi tis mazikis kataskeyis.Otan ta paralavoyme tha sas poyme perissoetra.

xeromaste pantos poy soy arese.Elpizo na aresei kai stoys ipoloipoys...........

Tora giati ,kai pioi ine i pikramenoi ksenoi den to gnorizo.

filika

tetras61

Edited by tetras61

gia xara se oli ti parea...

epeidi se kamia 10 imeres tha exoyme epiteloys ta geocoin mas,tha ithela an exete tin kalosini na me enimerosete pioi kai posa geocoin tha thelate.

i timi ine 5,50 eyro ekasto.

kai epeidi i kaloi logariasmoi kanoyn toys kaloys filoys,sas paratheto to teleyteo e-mail poy elaba...

Hi,

OK, this is the amount:

50 Greek Geocoins Foggy Silver -> 250 Euro

Shipping to Greek -> 19 Euro

Total Amount to be settled: 269 Euro

269/50=5,38

elpizo na mi fonaksete gia to stroggilema,poy egine gia praktikoys logoys.. :laughing:

opoios endiaferete as epikinonisei sto tetras_5261@hotmail.com

eyxaristo

Geia sas

Would you sell this to foreigners? I would be very intersted to buy one for my private collection (Mou aresi Ellas poly) If so, please contact me via user account (I do not observe the Greek forum frequently).

Btw there are a lot of coin collectors in USA, I believe you could sell the "excess" coins easily, price per unit is lower if you order bigger amount.

epeidi se kamia 10 imeres tha exoyme epiteloys ta geocoin mas,tha ithela an exete tin kalosini na me enimerosete pioi kai posa geocoin tha thelate.

kai epeidi i kaloi logariasmoi kanoyn toys kaloys filoys,sas paratheto to teleyteo e-mail poy elaba...

Hi,

OK, this is the amount:

269/50=5,38

elpizo na mi fonaksete gia to stroggilema,poy egine gia praktikoys logoys.. :unsure:

eyxaristo

:) aisxos ntropi katadikazo auti tin aisxrokerdia pou prospathis na peraseis pros ta meli tou geocache.An einai dinaton na zitas perisotera 12 lepta me profasi tin strogilopoiisi.

Tha eprepe na ntrepese.Ego den thelo na agoraso!!!!

Edited by sakis

Hi,

OK, this is the amount:

269/50=5,38

elpizo na mi fonaksete gia to stroggilema,poy egine gia praktikoys logoys.. :unsure:

eyxaristo

:) aisxos ntropi katadikazo auti tin aisxrokerdia pou prospathis na peraseis pros ta meli tou geocache.An einai dinaton na zitas perisotera 12 lepta me profasi tin strogilopoiisi.

Tha eprepe na ntrepese.Ego den thelo na agoraso!!!!

:) kala Sakis....

ta dika soy coin tha ta kano dorea....

kai to poso apo ti stroggilopiisi tha to ependiso se akinita sti Parnitha....................................

Edited by tetras61