Jump to content
Sign in to follow this  
Followers 0
Fundamental

FIN: Suomi geokolikko 2007 ennakkotilaukset

Recommended Posts

Alan ottamaan ennakko tilauksia Suomen 2007 geokolikosta. Suomalaisille on yksinoikeudella saatavilla hopeinen versio kolikosta. Kolikosta tulee myös kultainen versio joka on saatavilla kaikille. Kolikolle tulee hintaa 8€/kpl. Ilmoittakaa minulle sähköpostilla montako mitäkin (hopea/kulta) kolikkoa haluatte osoitteeseen: funvencoins(at)gmail.com

Maksuja alan keräämään kun lopullinen aikataulu on selvillä. Tässä luonnos kolikosta:

328655e1-671b-46ef-aafa-ba396e551abb.jpg

Edited by Fundamental and Venlis

Oma ikoni on tulossa :D

Mulle molempia 1. Vai saako sulta molempia? Laitoin sähköpostia.

Tilaan kolme hopeista. Mikä on kultaisen hinta ? Sp laitettu myös.

Ilmoittakaa minulle sähköpostilla montako mitäkin (hopea/kulta) kolikkoa haluatte osoitteeseen: funvencoins(at)gmail.com

Kuitataan nyt tännekin näkyviin tilaus, jonka lähetin sähköpostitse 20.03. eli minulle yhteensä 4 kpl, 2 kumpaakin väriä. Kitoos! ;-)

Otan tilaukset vastaan vain sähköpostilla. Tänne ei tilauksia kannata laittaa. Jos on vahingossa pistänyt väärään sähköpostiosoitteeseen ei se haittaa, mutta toivoisin ne tosiaan mielummun tuohon mikä alussa mainitaan.

Olisi hienoa jos saisi "tilausvahvistuksen" kuittauksena perille tulleesta tilauksesta. Toivottavasti omani on tullut perille.

Olisi hienoa jos saisi "tilausvahvistuksen" kuittauksena perille tulleesta tilauksesta. Toivottavasti omani on tullut perille.

Tuli perille kyllä :smile:

Samaa mietin itsekin, että tuliko tilaus perille? Ei ainakaan tullut mitään tilausvahvistusta.. Olisi hyvä, jos tulisi vahvistus..

:smile:

Laiskuuttani en ole jaksanut vastata.. sähköposteja saa sitten taas lähetellä kun maksuja otan vastaan jne. Ilmoittelen sitten täällä kun olen lähettänyt kaikille maksusähköpostin. Mikäli joku on jäänyt ilman niin pikaisesti vaan mailia minulle.

Kysyin kultaisen hintaa ja se osoittautui samaksi kuin hopeinen. Ja koska sitä oli täällä kyselty (rp55), niin ajattelin sen tänne myös laittaa. :P

Otan tilauksia vastaan vielä maanantaihin asti.. sen jälkeen kolikot ovat loppuun myytyjä. Alan myös keräämään rahaa tilauksista ensi viikolla. Itse kolikko saapuu suomeen toukokuun aikana.

Huomiseen iltapäivään aikaa vielä tilata sitten on jo myöhäistä. Alan myös kerätä rahaa muutaman päivän sisällä.

Olisin kysellyt, että joko sähköposteja asian tiimoilta on lähetelty? Tänne ei nimittäin ainakaan vielä ole tullut sähköpostia maksujen osalta. Heti alussa tilasimme kolikkoja, mutta nyt mietityttää että onkohan sekään viesti sitten mennyt perille.

Ja tuliko minun lopullinen tilaukseni perille (laitoin maanantaina)?

Maksuohjeita ei nimittäin ole tullut minullekaan - käytän gmailia.. yleensä ei ole ollut ongelmia.

Kiitos!

Joo tuli perille hippi :lol: En ole lähettänyt vielä maksuja kun ei ole Kiinanpojat vahvistaneet lopullista aikataulua..

Maksu lähetetty kaikille kolikon tilanneille. Kolikot ovat aivan loppusilausta vaille valmiit ja lähetetään pikapuoliin kohti Suomea B)

Lähetin kyllä asiasta sinulle jo sähköpostiakin, mutta tosiaan, tänne ei ole maksujuttuja saapunut. Vaikka kolikot (3 kultaista ja 3 hopeista) on tilattu jo ihan alussa.

Lähetin kyllä asiasta sinulle jo sähköpostiakin, mutta tosiaan, tänne ei ole maksujuttuja saapunut. Vaikka kolikot (3 kultaista ja 3 hopeista) on tilattu jo ihan alussa.

Vastattu sähköpostiin.

Tämän hetkisen tilanteen mukaan kolikot saapuisivat Suomeen joko ensi viikon torstaina tai perjantaina. Eli kolikot pitäisi tipahtaa jokaisen postiluukusta viimeistään maanantaina 28.5.. toivottavasti jo perjantaina 25.5. Kiitoksia kärsivällisyydestä.

"Goligot" tulivat tänään postissa. Hienoja ovat, tiedä raskiiko noita laittaa liikkeelle :P .

Kiitokset! <_<:P

Todella upeita ja kooltaan sopivia jopa useinpiin mikropurkkeihin.

Samaa Maxxyn kanssa tosin mietin, voiko noista luopua ollenkaan?!?

No niinhän se oli osoite siinä pikkulapussa. Olin niin tohkeissani etten huomannut. Olisinpa toivonut persoonallisempaa logoa sivuille. :rolleyes:

No niinhän se oli osoite siinä pikkulapussa. Olin niin tohkeissani etten huomannut. Olisinpa toivonut persoonallisempaa logoa sivuille. :rolleyes:

Ikoni on tulossa. geocoins.nl unohti lähettää sen groundspeakille, joten se latautuu sinne hieman myöhässä.

No niinhän se oli osoite siinä pikkulapussa. Olin niin tohkeissani etten huomannut. Olisinpa toivonut persoonallisempaa logoa sivuille. B)

Ikoni on tulossa. geocoins.nl unohti lähettää sen groundspeakille, joten se latautuu sinne hieman myöhässä.

Hyvä hyvä, onhan se vaan niin hieno että vaatii yksilöllisemmän ikonin :D

Tänään kun katselin kolikoita huomasin, että yhdestä kolikossa on pieni valmistusvirhe. :)

KLIK

Elikäs pieni kohta on jäänyt ilman pinnoitetta.

Mahtoikohan tämän kolikon arvo nousta nyt kohisten, kun on erilainen kuin muut. :blink:

Tänään kun katselin kolikoita huomasin, että yhdestä kolikossa on pieni valmistusvirhe. :ph34r:

KLIK

Elikäs pieni kohta on jäänyt ilman pinnoitetta.

Mahtoikohan tämän kolikon arvo nousta nyt kohisten, kun on erilainen kuin muut. :D

Selvä harvinaisuus. Täysin uniikki yksilö :ph34r: