Jump to content

FIN: Joku kätkee kätköjä


Varvikello

Recommended Posts

Sunnuntaina 11.2.2007 sattui tapaus jossa GCYK4R oli poissa paikoiltaan aamupäivästä pitkälle iltapäivään. Olin itse paikalla haeskelemassa n. klo 11.00 ja käytin aikaa puolisen tuntia haravoiden tyypillisimmpiä piiloja pariinkin otteeseen. Ilmoitin purkin mahdollisesta katoamisesta omistajalle joka poikkesikin paikalla toteamassa tilanteen ennen klo 15.00. Omistaja hyllytti kätkön klo 17.17 ja kuitenkin kilpertti oli löytänyt kätkön jo 16.35. Päivän aikana paikalla on ollut minun lisäkseni ollut mirape joka on löytänyt purkin ja Pekonius joka ei ole löytänyt purkkia. Syyttävä sormi on helppo kääntää osoittamaan tiettyyn suuntaan... 12.2 löysin purkin niin älyttömän helposta paikasta että se olisi takuulla löytynyt myös päivää aiemmin.

Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun Turussa on kadonnut purkki mystisesti ja palautunut paikoilleen. Raunistulan purkista joku kertoikin ottaneensa purkin mukaan kotiin toviksi jästien paljouden vuoksi. Tämän lisäksi ilmoittamattomia katoamisia on tapahtunut ainakin Trams 3:lla ja M/S Isabellalla. Suurnesu huomasi Trams 3:n kadonneen ja kun itse olin kiikuttamassa paikalle uutta purkkia, olikin vanha yllättäen palautettu. Minun piti kuivattaa Isabellan purkkia kun huomasin aiemmin sen olevan kostea sisuksiltaan mutta purkkia ei näkynytkään missään. Ilmoitin hippihiirelle katoamisesta ja hänen käydessään uutta purkkia viemässä olin itsekin pelipaikalla jolloin purkki olikin yllättäen palautunut. Näistä kahdesta katoamisesta ei ole sen tarkempaa dokumentaatiota, ovatpahan olleet jonkun matkassa.

Sataman purkkiin palatakseni, paikka on melko helppo stealth-tyyppisen piilottamisen kannalta. Piilotuksen voi naamioida pelkäksi istuskeluksi. Tällä kertaa purkin väliaikainen puuttuminen aiheutti 3 hukkareissua. EI NÄIN! :huh: Odotelkaa tovi jos jästejä on ruuhkaksi asti, ei niitä kauaa kätköilijän puuhat kiinnosta jos itse malttaa lopettaa varsinaisen etsimisen tai piilottamisen ja pelkästään seisoskelee tai istuskelee paikallaan mitään tekemättä.

Link to comment

... Odotelkaa tovi jos jästejä on ruuhkaksi asti, ei niitä kauaa kätköilijän puuhat kiinnosta jos itse malttaa lopettaa varsinaisen etsimisen tai piilottamisen ja pelkästään seisoskelee tai istuskelee paikallaan mitään tekemättä.

Siinä sitä mitataankin kumpi on TOSIKÄTKÖILIJÄ :ph34r:

Link to comment

Siinä sitä mitataankin kumpi on TOSIKÄTKÖILIJÄ :laughing:

Kehtaiskohan sovittaa viittaa hartioilleen? Kerran odottelin 40 minuuttia muutaman koltiaisen poistumista Aulangon uimastadionin hyppytornin luota, että pääsin veimään takaisin purkin - olin ottanut sen mukaani vähän syrjemmälle, koska en arvannut niin auikealla paikalla ruveta aukomaan rasiaa ja kirjaamaan löytöäni.

Link to comment

Kehtaiskohan sovittaa viittaa hartioilleen? Kerran odottelin 40 minuuttia muutaman koltiaisen poistumista Aulangon uimastadionin hyppytornin luota, että pääsin veimään takaisin purkin - olin ottanut sen mukaani vähän syrjemmälle, koska en arvannut niin auikealla paikalla ruveta aukomaan rasiaa ja kirjaamaan löytöäni.

 

Paikka oli varmaankin Ahvenisto,eikä Aulanko,no sama kylä kuitenkin :laughing::huh:

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...