Jump to content

FIN:Keski-Suomi/Jkl-Korpilahti seudulla asustavat!


jemann + avec

Recommended Posts

Sarvenperän kylällä, Korpilahdella kaivattaisiin opastusta kätköilyyn, lähinnä kyläseuran porukalle. Kukas asuu sillä suunnalla ja olisi kiinnostunut asiasta? Mulle tuli yhteydenotto asiasta ja lupasin kysellä innostuneita oppaita kätköilyn ihmeelliseen maailmaan. Jos vapaaehtoisia löytyy, niin ottakaa yhteyttä privaviestillä tai sähköpostitse.

 

avec

Link to comment

Onkohan niin että Korpilahdella EI MUKA OLE kätköilijöitä ??!!

 

No, jos ei kerran kokeneempia löydy, kyllä minäkin varmaan voin auttaa kyläseuralaisia alkuun. Seutukuntahan olisi upeaa ulkoilemisen aluetta jos paikkakuntalaiset laittaisivat muutaman purkin piiloon ja hoitaisivat niitä. Sieltä löytyisi varmasti myös paras paikallisten näkemisen arvoisten paikkojen tuntemus.

 

Mielelläni menen kyläyhdistyksen ihmisille juttelemaan kätköilystä mutta vielä mieluummin toivoisin tukijoukkoja mukaan.

 

Onko aikataulusta mitään tietoa ?? Viikonpäivästä ja kellonajasta ??

Link to comment

Ajasta ei ole vielä sovittu sen tarkemmin, lupasin vaan alustavasti kysellä, olisiko Korpilahden lähistöllä asiasta kiinnostuneita kätköilijöitä.

 

Ihan olen ollut siinä uskossa, että silläkin suunnalla kätköilijöitä on, ehkä sitten ujoja sellaisia. :unsure:

 

Hienoa jupilli, että olet kiinnostunut asiasta ja jos paikallisia vahvistuksia ei löydy, niin eiköhän sitten lähdetä porukalla täältä pohjoisemmasta...

 

avec

Edited by jemann + avec
Link to comment

Ajasta ei ole vielä sovittu sen tarkemmin, lupasin vaan alustavasti kysellä, olisiko Korpilahden lähistöllä asiasta kiinnostuneita kätköilijöitä.

 

Ihan olen ollut siinä uskossa, että silläkin suunnalla kätköilijöitä on, ehkä sitten ujoja sellaisia. :blink:

 

Hienoa jupilli, että olet kiinnostunut asiasta ja jos paikallisia vahvistuksia ei löydy, niin eiköhän sitten lähdetä porukalla täältä pohjoisemmasta...

 

avec

 

Uusi ja kokematon kiinnostaa aina, ja eiköhän me saada lisää joukkoja liikkeelle kun juttu kehittyy !!

Monenlaisissa ristiäisissä ja vihkijäisissä ja aloituskekkereissä olen ollut mukana ennenkin. Saadaanko vielä paikallislehti innostumaan mukaan asiaan ??

 

Kyselkääpäs haluttua ajankohtaa.

Välineiksi pitäisi saada sähköä ja videotykki !! Eikös vaan ??

Sitten saadaan aikaan hyvä live esitys kätkön hakemisesta GC.comista lähtien. Jos vielä tiedettäisiin pitämisen paikka viikko - pari etukäteen, voitais käydä laittamassa purkki talon kivijalkaan, saada se hyväksyttyä ja etsityttää se ihan oikeasti.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...