Jump to content

FIN: Holux GPSlim236 ja Static navigation


heikkiuu

Recommended Posts

Kokemusta varsinaisesta asetustapahtumasta ei ole, mutta SIRFdemo nimisestä ohjelmasta, jolla tämän pitäisi onnistua on. Ohjelma löytyy osoitteesta http://www.gpspassion.com/forumsen/topic.asp?TOPIC_ID=25575

 

Tuon ohjelman tiesinkin jo, kiitos vain vastauksesta, kokemukset olisivat kiinnostaneet. Eipä tunnu porukalla olevan, vai ollaanko muuten vain vaiti. Itse olen muutaman kätkön tuolla hakenut SN asetuksen ollessa ON. Helpottuisiko löytäminen jos käyttäisi Offia?

 

heikkiuu

Link to comment

 

Tuon ohjelman tiesinkin jo, kiitos vain vastauksesta, kokemukset olisivat kiinnostaneet. Eipä tunnu porukalla olevan, vai ollaanko muuten vain vaiti. Itse olen muutaman kätkön tuolla hakenut SN asetuksen ollessa ON. Helpottuisiko löytäminen jos käyttäisi Offia?

 

heikkiuu

 

Ennen käsigepsiin kätköilyssä siirryttyäni paukutin menemään PocketPC/Bluetooth kapulan kanssa. Erehdyin ostamaan myös vahingossa Static Navigation gepsin, jolla etsiminen oli kyllä erittäin vaikeata. Vaihdoin kyseisen kapulan kyllä nopeasti pois. Eli vastaus kysymykseesi on KYLLÄ - etsiminen helpottuu huomattavasti kun SN on offilla tai gepsi ei käytä sitä. Itselläni ei ainakaan tullut SN-gepsillä hakemisesta mitään, enkä kyseisestä kapulasta saanut asetettua edes ohjelmallisesti tuota pois. Enemmän tuo taitaa olla pelkässä autoilukäytössä eduksi.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...