Jump to content

FIN: Diabetes Travel Bug


Geovius

Recommended Posts

Tulipa tässä mieleen, että olettekos huomanneet tilata itsellenne ilmaisen Unite for Diabetes Travel Bugin tuolta Geocaching.com etusivulta löytyvän mainoksen takaa. Itselleni moinen tipahti tänään postissa joten siitä tämä pätkähti nyt uudemman kerran mieleeni.

 

Kiitos Geoviukselle. Olin nähnyt "mainoksen", mutta heräsin aika myöhään. Silti läpyskä pätkähti tänään postissa ja suuntana Houilles, France.

Link to comment

Oletteko jo hakeneet tuota uutta World Diabetes Day 2007 Geocoinia?

 

Laitoin yhden tilaukseen, saa nähdä ehdinkö saamaan kun noita on vain 1500 saatavilla tällätavoin. Seuraavat 2500 kolikkoa sijoitetaan joihinkin alueellisiien monumentteihin ympäri maapalloa:).... Tältä sivulta pääsee tuota tilaaman. Toimii vastaavasti kuin tuo Unite Diapetes TB, eli se on jo aktivoitu valmiiksi. Sitten vaan näitäkin liikuttelemaan kätköltä toiselle kohti tavoite paikkaa, jos onnistuu.

 

Onko muuten kenenkään Suomeen saama Unite for Diabetes Tb päässyt päämääräänsä tai vastaavasti tb jonka määränpää on Suomessa löytänyt oikeaan osoitteeseen?

Edited by small oaks
Link to comment

Oletteko jo hakeneet tuota uutta World Diabetes Day 2007 Geocoinia?

Yhdeksän aikoihin aamulla laitoin tuollaisen tilaukseen. Ehkä olin jo myöhässä, ehkä en. Groundspeakin viikoittainen e-mail, josta luin noista kolikoista, oli kolahtanut postilaatikkoon 12 tuntia aikaisemmin.

Link to comment

Oletteko jo hakeneet tuota uutta World Diabetes Day 2007 Geocoinia?

 

Onko muuten kenenkään Suomeen saama Unite for Diabetes Tb päässyt päämääräänsä tai vastaavasti tb jonka määränpää on Suomessa löytänyt oikeaan osoitteeseen?

Minä kuljetin omani pienen Suomen kiertueen jälkeen Riikaan perille, mutta joku fransmanni nappasi sen mukaansa ja nyt se seikkailee jossain Rhonen jokilaaksoissa. Diabetes TB Riika

Edited by Vilosparta
Link to comment

Joo, ei näytä hyvälle minullekaan lähetetyn "Dej, Romania" Unite for Diabetes Travel Bug eteneminen.

 

Bugi joutui 149 mailin jälkeen Nyrölä Trailiin ja sitten joku nyysi sen ja samalla myös GI Quack TBn. Haluan mainita että kyseinen kätköpurkki on toki ollut jästien tiedossa, mutta myös jästien erinomaisessa suojelussa piilopaikassaan.

 

Aikomukseni on yrittää vielä varovasti kysellä Bugien kohtaloa kunhan satun sopivien henkilöiden kanssa yhtä aikaa kätkön liepeille.

Link to comment

"Minun" DBbugini on liikkunut 550 km, matkalla USAan mutta vielä Suomessa.

Sain kesällä autettua toista bugia määränpäähämaahansa Italiaan, se on edelleen Sardiniassa johon sen jätin, kohdekaupunki on mantereen puolella. Liikkunut 2974.5 km josta 2477km minun osuuttani :D

Link to comment

Hei!

 

Allekirjoittaneen liikkeelle laskema bugi pääsi määränpäähänsä Yucca Valleyhin USA:ssa suht nopeasti kiitos kätköilijä ncfinn:lle, joka kiikutti sen Suomesta rapakon yli.

 

*********************************************

Started it's journey on 01/02/2007 when placed by Gold-digger in cache GCYFRF. It has traveled 6843.8 miles from Hankasalmi Observatory Finland to our little town of YUCCA VALLEY. We will take plenty of pictures and post for all to see.

**********************************************''''

Nyt bugi on Yucca Valleyssa olevan kätkön omistajan hyppysissä, eikä noita hänen lupaamiaan valokuvia ole ilmaantunut.

 

Onko muuten mitään "virallista" infoa, mitä bugille "saa tehdä", kun se saapuu määränpäähänsä, eli voiko sen noukkia "muistoksi" itselleen??

 

G-d

Link to comment

Oma bugini olisi matkalla Vellmariin, Saksaan. Suomesta pos päätyään se matkasi Kyprokselle ja sieltä samointein UK:hon. Matkamittari näyttää 1845.8 mailia tällä hetkellä :D

 

Käsittääkseni bugin piti kiertää alueen kätköjä perille päästyään.

Link to comment

Uuden Golikon tilasin eilen ja nyt odottelen jännityksellä sen mahdollista saapumista...

 

WDD 2007 Commemorative Geocoin tuli tänään postilla kotiin. Onko muita onnistanut tämän uuden kiertolaisen kanssa?

 

Näitä on postitettu 1500 kpl ympäri maailmaa ja eilen 14.11. kansainvälisenä diabetespäivänä jaeltu eri puolilla maailmaa vielä 3500kpl, mm. Tukholmassa.

Link to comment

Uuden Golikon tilasin eilen ja nyt odottelen jännityksellä sen mahdollista saapumista...

 

WDD 2007 Commemorative Geocoin tuli tänään postilla kotiin. Onko muita onnistanut tämän uuden kiertolaisen kanssa?

 

Näitä on postitettu 1500 kpl ympäri maailmaa ja eilen 14.11. kansainvälisenä diabetespäivänä jaeltu eri puolilla maailmaa vielä 3500kpl, mm. Tukholmassa.

 

Kaivettiin postilaatikkoa koko perheen voimin, mutta ei vain ole kolikkoa näkynyt.. :(

Misteri oli kylllä sen tilannut heti yön hiljaisina hetkinä, kun mahdollisuus tuli, mutta ei tainnut tällä kertaa tärpätä. Ehkä pääsemme kuitenkin hypistelemään "unibetes"-kolikkoa jossain kätkössä....

 

toivoopi small oaks

Link to comment

Hei!

 

Allekirjoittaneen liikkeelle laskema bugi pääsi määränpäähänsä Yucca Valleyhin USA:ssa suht nopeasti kiitos kätköilijä ncfinn:lle, joka kiikutti sen Suomesta rapakon yli.

 

Nyt bugi on Yucca Valleyssa olevan kätkön omistajan hyppysissä, eikä noita hänen lupaamiaan valokuvia ole ilmaantunut.

 

Onko muuten mitään "virallista" infoa, mitä bugille "saa tehdä", kun se saapuu määränpäähänsä, eli voiko sen noukkia "muistoksi" itselleen??

 

G-d

 

Kiva kun pystyin auttamaan bugia kohti maaranpaata.

 

Asian vieresta, mutta kerran Floridassa asuessani loysin bugin joka halusi menna Tampereelle. Seuraavalla viikolla olin menossa Suomeen, ja siella kavin niin hyvin etta pystyin osallistumaan tapaukseen jossa oli paikalla myos herra Tampereen alueelta (Divine). Eli se bugi paasi taysin oikeaan paikkaan.

 

Ei mun mielestani ole kiva jos joku Diabetes bugin pitaa itsellaan, ehka voisi itse vaihtaa siihen uuden kohteen ja laittaa sen taas uudestaan liikkeeseen.

Link to comment

Postilaatikkoon oli sitten tänään vihdoinkin kolahtanut "oma" diabetesgolikko. Mukavaa kun näitä on tänne Suomeenkin saatu edes muutama. Kyllä tämä kiertoon menee kunhan ehditään taas kätköille. Nautitaan nyt tästä ja opitaan golikon tärkeästä aiheesta lisää ennen eteenpäin laittoa.

Meille tullut Unite for Diabetes Tb matkalla Ikireen Nigeriaan on nyt liikkeellä jossain päin Saksaa.

Porvooseen tuleva UDTB on taas jämähtänyt jonkun amerikkalaisen teinin taskuun...Tohtiitko näistä edes laittaa mitään kyselyjä?

Link to comment
TB1ATAJ, "Vantaa, Finland" Unite for Diabetes Travel Bug saavutti tänään itsenäisyyspäivän kunniaksi tavoitteensa!

No voi harmi - jos oikein noita valokuvia tulkitsin, niin itse matkalainen (se sininen metallirinkula) on jäänyt matkan varrelle ja vain bugitägi tuli perille :)

 

Kyllä nyt on valokuvia tulkittu ihan väärin... :) Eli siis itse matkalainenkin pääsi turvallisesti perille. Osassa kuvissa taitaa jäädä sen laminoidun bugin tavoitelappusen taakse. Oli ihan fiksu veto lähettäjältä laittaa tuo lappu bugin mukaan, koska yleensä näiden tavoitteista ei ole mitään hajua kun niitä kätkössä näkee.

Link to comment
No voi harmi - jos oikein noita valokuvia tulkitsin, niin itse matkalainen (se sininen metallirinkula) on jäänyt matkan varrelle...

Kyllä nyt on valokuvia tulkittu ihan väärin... :) Eli siis itse matkalainenkin pääsi turvallisesti perille. Osassa kuvissa taitaa jäädä sen laminoidun bugin tavoitelappusen taakse.

No hyvä että olin väärässä. Ja onhan se siinä postilaatikkokuvassa ihan selvästi näkyvissäkin, mutten tullut sitä katsoneeksi, kun siitä ei thumbnail-koossa huomannut, että bugikin oli kuvassa mukana.
Link to comment

TB1ATAJ, "Vantaa, Finland" Unite for Diabetes Travel Bug saavutti tänään itsenäisyyspäivän kunniaksi tavoitteensa!

 

Mitäs ohjeet muuten sitten sanoo, mitä tehdään kun tavoite on saavutettu?

 

- arkistoidaan bugi? (voiko sellaista tehdä)

- löytäjä saa pitää?

- laitetaan vitriiniin tuomaan awarenessiä kaikille muillekin kuin kätköilijöille?

- lähetetään jenkkeihin takas??

 

kertokaa nyt joku niin mä saan nukuttua!!! :unsure:

Link to comment

 

Mitäs ohjeet muuten sitten sanoo, mitä tehdään kun tavoite on saavutettu?

 

- arkistoidaan bugi? (voiko sellaista tehdä)

- löytäjä saa pitää?

- laitetaan vitriiniin tuomaan awarenessiä kaikille muillekin kuin kätköilijöille?

- lähetetään jenkkeihin takas??

 

kertokaa nyt joku niin mä saan nukuttua!!! :D

Each Unite for Diabetes Travel Bug is dedicated to a specific city in the world and to the people with Diabetes who live there. The goal for each Travel Bug is to reach its city and circulate throughout the city’s geocaches, spreading diabetes awareness as it goes.

Bugi siis jää pyöriskelemään kohdekaupungin kätköihin. Ei liene tullut mieleen asettaa uutta kohdetta kun maali on löytynyt.

Edited by Tervas
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...