Jump to content

FIN: Hauskat kätkökirjaukset


santtu

Recommended Posts

Edistääksemme monipuolisia kätkökirjauksia, voisimme kirjata tähän hauskimpia :D tai muutoin ikimuistoisia :D kirjauksia, mitä kenenkin omalle kätkölle on ilmaantunut. Jotta pieni vähemmistökin voisivat niistä nauttia, niin mielellään mukaan tarvittaessa käännös :D .

On jotenkin puisevaa :laughing: , kun kätkölle ilmaantuu peräkkäin kahdeksan samanlaista kirjausta. Ei onneksi minulle ole niin käynytkään :D Jos joku haluaa keskustelua, millainen on hyvä kirjaus, niin siihenhän onkin jo topic auki.

Aloitan esittelemällä kätköiltäni kirjauksen, johon sisältyy kaikkia draaman :D aineksia:

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...dc-5b8b8e233666

santtu

Link to comment

Ruaskan loggaukset ovat usein lukemisen arvoisia. En nyt jaksa niitä kaikkia ruveta läpi läymään mutta näin joulun alla tuli mieleen koskettava loggaus Kuralan kylämäeltä.

Itse olen nyt kotona, kun poika sairastaa jotain flunssaa, tämän aasinsillan kautta päästäänkin Aurajoen Wanhojen Frouvien loggaukseen.

Sitten vielä yksi mieleen jäänyt Six feet under groundilta.

Olisi niitä varmaan muitakin. Jatka samaan malliin! :rolleyes:

 

Edit: niiijuuu... Nämä eivät olleet sitten mun kätköiltä yksikään vaikka säikeen aloittaja oli tällaisen toiveen esittänytkin. Hups...

Edited by Suurnesu
Link to comment

Lontoossa, Speaker's Cornerin välittömässä läheisyydessä on kätkö :D.

Sunnuntaisin paikan täyttää kaikenlaiset enemmän tai vähemmän hörhöt, jotka julistavat milloin mitäkin asiaa / sanaa / jne. Koska kaikki olivat keskittyneet kymmeniin puhujiin, saimme toimittaa SPOILER WARNING omat asiamme kaikessa rauhassa satojen silmäparien alla :).

Ketään ei kiinnostanut vähimmässäkään määrin mitä touhusimme... :D

Tarkistimme toki, että kukaan ei katsonut suoraan mitä teimme. Minä varmistin selustan ja valokuvasin, Liimes hoiti kätkön palautuksen.

Link to comment

Klipati-klip-klip-klipatiklipati-klop

Kätköilijät ne vasta epätosia puhuvat. Sihteerikköisen kanssa sitä tässä joutuu ihan naurettavia kuulemaan eli lukemaan vaikka langalla ei satosia olekaan vaan korkeintaan joskus märkiä lokikirjan sivuja... :blink:

Melkein tottakin joku on saattanut vahingossa sanoa, mutta valehtelu sen kun jatkuu... klipati-klip

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...