Jump to content

New belgian approver


Belleman

Recommended Posts

Hello,

 

Since yesterday december 5, 2006, I am a new belgian approver who will be reviewing together with Nash1950 in the Flemish region of Belgium.

I'm also caching under an other nickname, but because of the fact that I want my caching and my reviewing to be strictly seperated, my approving actions will be known under the name "Belleman"

 

Why Belleman ? This flemish word describes the man who, in ancient times, walked around in the streets of the city, yelling the latest news to the people. In caching this description can be used for the one who gives the news that new caches are approved. And second, "Belleman" is a contraction of "Bel" and "man". Simply meaning a person from Belgium because "Bel" is internationally used as an abbreviation for Belgium.

 

So, that's who I am and I hope the coörperation and interaction will be very satisfying for all of us.

 

 

Hallo,

 

Sinds gisteren 5 december 2006 ben ik een nieuwe approver die samen met Nash1950 de Caches zal reviewen in de Vlaamse regio van Belgie.

Ik cache ook zelf onder een andere nickname, maar om het cachen en reviewen strikt gescheiden te houden, zullen mijn revieweractiviteiten gekend zijn onder de naam "Belleman"

 

Waarom Belleman ? De letterlijke betekenis van het woord omschrijft de persoon die in vroegere tijden met een bel de stad doorliep om het laatste nieuws te melden. In het cachen kan deze functie terug opgevist worden als degene die nieuwe caches publiceert. Een tweede invalspunt is de samentrekking van "Bel" en "man" zijnde simpelweg iemand uit Belgie aangezien "bel" internationaal als een afkorting voor België gebruikt wordt.

 

Zo, dat is wie ik ben, en ik hoop dat de samenwerking en interactie tussen ons allemaal heel goed zal verlopen.

Edited by Belleman
Link to comment

..., twee reviewers voor belgie nu, ...

 

In order to be complete : Belgium already had a second approver (for quite some time) : don't forget our friend Habot. Belleman is the second for the Flemish speaking part of Belgium.

 

Wishing all reviewers goodluck and many thanks for your efforts to contribute to our hobby/game/passion !

Link to comment

Veel succes (en sterkte) met je nieuwe taak.

Gezien zeer weinig Belgische cachers op dit forum actief zijn lijkt het mij toch aangewezen je ook eens voor te stellen op het Belgische forum :o

 

Gezien de kunde van de belgische cachers (en ook de beheerders van het Belgische forum) zou het me niet verbazen mocht ik snel ontmaskerd worden aan de hand van een IP-adres, dat via een site achterhaald zou kunnen worden. Het zou alleszins niet de eerste keer zijn. :o Daarom mijn voorstelling op de site van mijn "bazen". Weet echter dat de GCB site en het forum mij zeer genegen zijn.

BTW : intussen is er een linkje op de Belgische site die probleemloos naar dit draadje verwijst.

 

En, ik zou het bijna vergeten, bedankt voor de leuke en aanmoedigende reacties. Ik apprecieer dit enorm.

 

Groet,

Belleman

Edited by Belleman
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...