Jump to content
Sign in to follow this  
Followers 4
Skela

FIN: Uusi kätkösarja

Recommended Posts

Onkos tässä jotain vaatimuksia tuon "paikkakunnan" suhteen. Asun itse aivan Jorvaksen nollapisteen kupeessa ja kätköpaikkakin on jo katsottuna, mutta Jorvas on siis vain "kylä" Kirkkonummen sisällä - pääseekö näillä eväillä tähän kätkösarjaan mukaan? :huh:

Onkos tässä jotain vaatimuksia tuon "paikkakunnan" suhteen. Asun itse aivan Jorvaksen nollapisteen kupeessa ja kätköpaikkakin on jo katsottuna, mutta Jorvas on siis vain "kylä" Kirkkonummen sisällä - pääseekö näillä eväillä tähän kätkösarjaan mukaan? :huh:

Yleensähän nuo olvat kuntien nollapisteitä, mutta ei kukaan ole kieltänyt kylien "nollaamista", muistaakseni vastaavia tapauksiakin löytyy, ainakin entisten kuntien nollapisteitä on purkitettu (kuntaliitokset).

Löytyy kyllä paljon nollapisteitä kylissäkin.

Ainakin meillepäin.

En olen tarkistanut jos ne ovat mukana listassa valitettavasti.

Onhan tuo aika selkeästi rajattu "Tiehallinnon määrittämiin kuntien nollapistesiin". Oheisesta osoitteesta löytyy tarkempi lista ja 0 pisteen sijaitipaikka näissä kunnissa.

http://alk.tiehallinto.fi/www2/valimatkat/vmpist_uusi.htm

Joten mitään omia keksittyjä kylien nollapisteitä ei listaan pitäisi hyväksyä. Varsinkaan kun tähän teemaan on useimpia haastekätköjäkin tehty.

Mikäs on Tampereen purkin tilanne? On ollut vissiin ainakin hyllyllä jonkin aikaa, eikä tuosta listastakaan löydy... Onko ko. 0km -purkki tulossa takaisin jossakin vaiheessa? ;)

Varaan 0km: Hartola. En ehdi sitä nyt saman tien hommailemaan, mutta heti kun seuraavan kerran ajan anoppia moikkaamaan Laukaaseen ja pysähdyn hakemaan Hartolan kuningaskunnasta ruisleipää. :) Mistäs katselette noita nollapisteitä?

Mistäs katselette noita nollapisteitä?

Yksi linkki löytyy tämän viestiketjun aloituksesta.

0 km: Ikaalinen on paikallaan ja löydettykin jo kertaalleen.

Kätkön koodi on GC3MZMK.

Edited by emetem

Sallan kk:n 0-pistettä ei ole vielä kätkötetty, voisin ottaa sen työnalle. Posio, Kuusamo.. ovat saanet omansa, niin tasapuolisuuden nimissä. :)

Voi olla että nollapiste-lista löytyy muualtakin, mutta ainakin täältä. Sattuneesta syystä tuli mokomaa zoomailtua, eli Loviisaan pukkaa uutta nollapurkkia lähiaikoina.. B)

Edited by ihmiskoira

Posion 0 km kätköhän ei enää ole olemassa. Sinne voisi joku tehdä. Minulla tulee siellä käytyä, mutta ei tarpeeksi. Sen paikkakunnan keskusta onkin tyhjää täynnä. :tired:

Edited by lassipit