Jump to content

FIN: Uusi kätkösarja


Skela

Recommended Posts

Ehdittiimpä tehdä "0 km: Vampula (GC1EG3E)" ennen kuin Huittinen ahmaisee Vampulan :D . Niin ja golikon tietty tyrkkäsimme purkkiin.

 

Kätkö lisätty 0 km Suomi sarjaan - ja taitaa olla jo 140s kätkö sarjassa!

Joitakin on hyllytetty ja poistettu sarjasta, joten en aivan uskalla taata tuota lukua.

 

Kiitos osallistumisesta!

Link to comment

0 km: Sulkava on ollut piilossaan heinäkuun loppupuolelta lähtien.

Onkohan se jo listassa?

 

GC1EAPR 0 km: Sulkava

 

Kaikki tässä viestiketjussa ilmoitetut 0-pistekätköt lisään sarjaan, kun kerkeän.

 

Kun kätkö on mukana sarjassa, kätkökuvauksen oikeassa reunassa on linkki 0 km Suomi -sarjaan.

 

Kiitos osallistumisesta!

Link to comment

Suunnitteilla kätkö "0 km Saarenkylä", kun on tuossa iltalenkin varressa ja helposti huollettavissa.. Ilmoittelen tänne sitten kun valmis!

 

Tuota, onkohan tämä nyt joku bugi, josta pitäisi jonnekin ilmoittaa..? :D Kun tuo lista ei aukene mulle! Ensimmäinen sivu kyllä (siihen "0 km Hyvinkää"-saakka), mutta kun koetan jatkaa klikkaamalla joko uutta sivunumeroa tai Nextiä, ei homma etene. Sivunumero vaihtuu, sisältö ei..

Link to comment

Suunnitteilla kätkö "0 km Saarenkylä", kun on tuossa iltalenkin varressa ja helposti huollettavissa.. Ilmoittelen tänne sitten kun valmis!

 

Tuota, onkohan tämä nyt joku bugi, josta pitäisi jonnekin ilmoittaa..? :D Kun tuo lista ei aukene mulle! Ensimmäinen sivu kyllä (siihen "0 km Hyvinkää"-saakka), mutta kun koetan jatkaa klikkaamalla joko uutta sivunumeroa tai Nextiä, ei homma etene. Sivunumero vaihtuu, sisältö ei..

Kiitos psallistumisesta jo näin etukäteen!

 

Olen törmännyt tuohon samaan 'ominaisuuteen' listaa ylläpitäessäni. Myös muita 'ominaisuuksia' olen listalla ihmetellyt ja joitakin raportoinut eteenpäin.

Link to comment

Kaikki tässä ketjussa mainitut kätköt on liitetty sarjaan.

 

Kiitos osallistumisesta!!

 

HUOMIO!

 

Hyvät kätköjen omistajat ja tekijät ...

 

Siirtäkää ja laittakaa tämän sarjan kätkö jonnekin muualle kuin siihen metalliaitaan kiertoliittymässä. Näköyhteys kätköltä 'nollapisteeseen' riittää vallan mainiosti.

 

Kätkölle on päästävä jalkaisin TÄYSIN turvallisesti ilman ajoväylällä kävelyä ja ajoväylältä roiskuvan ravan väistelyä.

 

Jos et antaisi lapsesi mennä yksin etsimään kätköä, ON SE VÄÄRÄSSÄ PAIKASSA.

 

En valitettavasti pääse itse kaikkia nollapistekätköjä tarkistamaan.

Saan kaikista lokikirjaukset ja seuraan niitä. Jos loggauksesta käy ilmi, että kätkö ei ole turvallisessa paikassa, otan yhteyttä kätkön tekijään. Pyydän kätkön siirtoa.

 

Jos kätkö ei siirry, pyydän sen nimen muuttamista ja poistan kätkön sarjasta.

Edited by Skela
Link to comment

Olen väin käynyt näissä 0-pisteissä, mutta kaikki näihin pääsee turvallisesti jos ajattelee mistä mennään.

 

0 km: Alavus

0 km: Ilmajoki

0 km: Jalasjärvi

0 km: Jurva

0 km: Karijoki

0 km: Kaskinen

0 km: Kauhajoki

0 km: Kurikka

0 km: Malax/Maalahti

0 km: Mustasaari/Raippaluoto

0 km: Mustasaari/Sepänkylä

0 km: Närpiö

0 km: Pori

0 km: Seinäjoki

0 km: Singsby

0 km: Teuva

0 km: Vaasa

0 km: Virrat

0 km: Ylistaro

Link to comment

Jos täällä voi varata kohteen niin tilma ja sjalv voisivat kokeilla jonkilaisen 0km -Oulu -purnukan askarrella, jollei jollain muulla ole mietintämyssyä teeman tiimoilta?

Ei ole minulle asti kaantautunut tietoa, että joku muu olisi Oulun 0-pistettä kätköttämässä.

Joten eikun suunnittelemaan ja piilottamaan.

Muista edellä olevat 'ohjeet'.

 

t skela

Link to comment

GC1N0Q4 olisi 0km Nummela jonka väsäsin tuossa kk sitten.

Tämä kätkö on ollut mukana sarjassa jo jonkin aikaa.

Seuraan myös viikkotiedotetta uusisat kätköistä ja liitän huomaamani 0-pistekätköt sarjaan.

 

Kiitos osallistumisesta!

Link to comment

Hei.

Olisin kiinnostunut tekemään enisimmäiseni(-mäiset) kätköni juuri 0 km liittyen, mutta minulla sattuu olemaan hieman pieni ongelma kun en löydä tiehallinnon merkkaamia tietä, esim Leppävirta 5 tie ja tie 16351.

Joista jälkimmäistä en löydä mistään kartasta.

Kiinnostukseni kohteina olisivat:

Leppävirta

Joroinen

Huittinen

Heinävesi

Edited by SkyFly84
Link to comment

Hei.

Olisin kiinnostunut tekemään enisimmäiseni(-mäiset) kätköni juuri 0 km liittyen, mutta minulla sattuu olemaan hieman pieni ongelma kun en löydä tiehallinnon merkkaamia tietä, esim Leppävirta 5 tie ja tie 16351.

Joista jälkimmäistä en löydä mistään kartasta.

Kiinnostukseni kohteina olisivat:

Leppävirta

Joroinen

Huittinen

Heinävesi

 

http://alk.tiehallinto.fi/www2/valimatkat/vmpist_uusi.htm

 

Tästä linkistä löysin jonkinlaisen tiehallinnon listan. Josko olisi jotain apuja....

Link to comment

0km: Oulu on lopultakin julkaisujonossa. Kesäyöt on parhaita, ehtii tehdä kätköjä jotka on luvannut kätköttää maaliskuussa :D

Kerrotko koodin niin lisään sen sarjaan samantien.

 

Muillekin, kun teett uden 0km -kätkön, ilmoittakaa sen GC-koodi joko tässä keskusteluketjussa tai yksityisviestillä suoraan minulle.

 

Kahta 200 kätköä sarjassa, joista tosin jotkut ovat jo arkistossa.

Kiitos kaikille osallistumisesta!

Link to comment

Hei.

Olisin kiinnostunut tekemään enisimmäiseni(-mäiset) kätköni juuri 0 km liittyen, mutta minulla sattuu olemaan hieman pieni ongelma kun en löydä tiehallinnon merkkaamia tietä, esim Leppävirta 5 tie ja tie 16351.

Joista jälkimmäistä en löydä mistään kartasta.

Kiinnostukseni kohteina olisivat:

Leppävirta

Joroinen

Huittinen

Heinävesi

 

http://alk.tiehallinto.fi/www2/valimatkat/vmpist_uusi.htm

 

Tästä linkistä löysin jonkinlaisen tiehallinnon listan. Josko olisi jotain apuja....

 

Juurikin tuota listaa olen itsekkin tutkaillut, mutta tietä ei löydy. Kyselyni tiehallinnosta ei ensimmäisellä sähköpostilla tuottanut tulosta, koska se vain katosi johonkin. Soitettua he lupasivat tarkastaa asiaa ja ilmoitella ja nyt odotan että kuulisin jotain heistä.

Link to comment

http://alk.tiehallinto.fi/www2/valimatkat/vmpist_uusi.htm

 

Juurikin tuota listaa olen itsekkin tutkaillut, mutta tietä ei löydy. Kyselyni tiehallinnosta ei ensimmäisellä sähköpostilla tuottanut tulosta, koska se vain katosi johonkin. Soitettua he lupasivat tarkastaa asiaa ja ilmoitella ja nyt odotan että kuulisin jotain heistä.

Pihtiputaalla täsmälleen sama tilanne. Minä eikä kukaan tuttuni, joilta asiaa olen kysellyt, ei tunne Myllysuo tietä ainakaan Asematien läheisyydessä.

Käytin siis mielikuvitusta ja päätin pisteeksi kylän vilkkaimman risteyksen, jonka läheisyydessä aivan vieressä on tilaa pysäköintiin. Kadulla ei tarvitse hörhöillä ja kätkön hakeminen onnistuu lapseltakin.

 

Älä laita kätköä keskelle ajoväylää. Näköyhteys ilmoitettuun tai oletettuun pisteeseen riittää.

Link to comment

http://alk.tiehallinto.fi/www2/valimatkat/vmpist_uusi.htm

 

Juurikin tuota listaa olen itsekkin tutkaillut, mutta tietä ei löydy. Kyselyni tiehallinnosta ei ensimmäisellä sähköpostilla tuottanut tulosta, koska se vain katosi johonkin. Soitettua he lupasivat tarkastaa asiaa ja ilmoitella ja nyt odotan että kuulisin jotain heistä.

Pihtiputaalla täsmälleen sama tilanne. Minä eikä kukaan tuttuni, joilta asiaa olen kysellyt, ei tunne Myllysuo tietä ainakaan Asematien läheisyydessä.

Käytin siis mielikuvitusta ja päätin pisteeksi kylän vilkkaimman risteyksen, jonka läheisyydessä aivan vieressä on tilaa pysäköintiin. Kadulla ei tarvitse hörhöillä ja kätkön hakeminen onnistuu lapseltakin.

 

Älä laita kätköä keskelle ajoväylää. Näköyhteys ilmoitettuun tai oletettuun pisteeseen riittää.

 

Joo Leppävirta on jo selvinnyt ja paikankin kävimme seuralaiseni kanssa eilen katsomassa. Hyvin saa auton parkkiin ja pääsee turvallisesti hakemaan.

Link to comment

Purkki työn alla Pellon nollapisteeseen, toivottavasti on oikeaan paikkaan menossa. Tuon Tiehallinnon taulukon mukaan se pitäisi sijaita kirkolla (kko lukee selityksessä), mutta risteäviksi teiksi on merkitty 21 ja jotain tyyliin 19756, ja kirkolla risteää kylläkin tiet 21 ja 83 (tai joku muu kahdeksankymppinen). Joten kirkolla se piste tuskin on, joten vien kätkön erääseen toiseen paikkaan minkä oletan olevan nollapiste.

Kätkökuvausta juuri teen ja purkin vien huomenna paikalle.

 

//Nollapiste varmistui oikeaksi, juuri oikean risteyksen läheisyyteen olen purkkia sijoittamassa.

Edited by Jarde
Link to comment

0km: Oulu on lopultakin julkaisujonossa. Kesäyöt on parhaita, ehtii tehdä kätköjä jotka on luvannut kätköttää maaliskuussa :blink:

Kerrotko koodin niin lisään sen sarjaan samantien.

 

Muillekin, kun teett uden 0km -kätkön, ilmoittakaa sen GC-koodi joko tässä keskusteluketjussa tai yksityisviestillä suoraan minulle.

 

 

Hola, ei taida mennä yksityisviestitkään läpi. 0km: Oulu ei vielä löytynyt Bookmark-listasta mutta porskuttaa kuitenkin. GC1V6VK Ahkerasti on kätköllä käyty ja hauskoja logeja luettavissa, 26 found tähän mennessä terrainista huolimatta. :(

Link to comment

Kajaanin laittaisin 0km kätkön mutta törmäsin hiukan ristiriitaiseen informaatioon.

 

http://alk.tiehallinto.fi/www2/valimatkat/vmpist_uusi.htm

 

Kajaani Sotkamontien alikulkusilta 5 49001

 

ja aikani etsittyäni tietä 49001 löysin vain tien nro 49002 joka löytyy kartasta.

http://www.tiehallinto.fi/pls/wwwedit/docs/22138.PDF

sekä

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/kartanh...p;tool=suurenna

 

laitoin kyselyä menemään tiehallintoon... Saa nähdä tuleeko vastausta koskaan jos vastau tulee niin kätken ensimmäisen kätköni kajaani 0km

Link to comment

Kajaanin laittaisin 0km kätkön mutta törmäsin hiukan ristiriitaiseen informaatioon.

 

http://alk.tiehallinto.fi/www2/valimatkat/vmpist_uusi.htm

 

Kajaani Sotkamontien alikulkusilta 5 49001

 

ja aikani etsittyäni tietä 49001 löysin vain tien nro 49002 joka löytyy kartasta.

http://www.tiehallinto.fi/pls/wwwedit/docs/22138.PDF

 

Kajaanissa on vain yksi paikka jossa 5-tie alittaa Sotkamontien, oisko se sitte se :( Aika vaikia paikka mutta alahan markokh tekemään, tuun innolla kattoo mihin tökkäsit :D

Link to comment

Kiitoksia uusista kätköistä sarjaan :lol:

 

Valitettavasti en saa niitä jostain syystä lisättyä bookmark listaa 0Km Suomi :(

Järjestelmä ei anna mitään virheilmoa tms. kätkö ei vain ilmesty listalle.

Olen yrittänyt lisätä esim Oulun kätköä jo kolmena eri iltana ja kunakin useita kertoja.

 

Otan ilomielin vastaan vinkkiä mikä hommassa kiikastaa.

Edited by Skela
Link to comment

Kajaanin laittaisin 0km kätkön mutta törmäsin hiukan ristiriitaiseen informaatioon.

 

http://alk.tiehallinto.fi/www2/valimatkat/vmpist_uusi.htm

 

Kajaani Sotkamontien alikulkusilta 5 49001

 

ja aikani etsittyäni tietä 49001 löysin vain tien nro 49002 joka löytyy kartasta.

http://www.tiehallinto.fi/pls/wwwedit/docs/22138.PDF

 

Kajaanissa on vain yksi paikka jossa 5-tie alittaa Sotkamontien, oisko se sitte se :ph34r: Aika vaikia paikka mutta alahan markokh tekemään, tuun innolla kattoo mihin tökkäsit :ph34r:

 

Jeps asian on niinkuin arpailit ko. paikassa on joskus ollut tie nro 49001. Mutta kätkö on viety paikoilleen ja odottaa nyt vain julkaisuaan. Julkaisu koodi on GC1VYZE.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...