Jump to content

FIN: Suklaatehdas


Solarflare

Recommended Posts

Summittainen sijainti:

 

N 60°15.379'

E 025°06.239'

  1. vierailukäynti on ilmainen
  2. vain arkipäivisin
  3. 10-50 henkilöä (ikäraja väh. 10 vuotta)
  4. kello 8.30, 10.30 tai 13.00

Kevään aikoja ruvetaan jakamaan 2. tammikuuta 2007. Kolottaisiko geokätköilijöillä riittävästi suklaahammasta eventiksi asti?

Link to comment

Minä...minä...minä!! Siis enhän minä ole mitenkään perso suklaalle, mutta ihan vain mielenkiinnosta (onhan siellä tehtaanmyymälä, onhan?) :rolleyes: .

 

Täältä asti tosin hiukan pitkä matka, mutta esim. maanantaipäivä ehkä helpompi järjestää itsensä vapaaksi :laughing:

Link to comment
Minä...minä...minä!! Siis enhän minä ole mitenkään perso suklaalle, mutta ihan vain mielenkiinnosta (onhan siellä tehtaanmyymälä, onhan?) :laughing: .

Tottakai siellä on tehtaanmyymälä. :rolleyes: Syksyllä 2005 ostin sieltä semmoisen ison turkinpippurilaatikon, paino noin kilogramma, hinta tuolloin kympin.

Link to comment

Eli siis, jos kovin kaukaakin on kiinnostusta, ja lähempää ei ollenkaan, kello 13.00 olisi varmaankin noista paras vaihtoehto. Tuonne pääsee keskustasta joko busseilla 741 (bussimatka 19 min + kävely 1 km) ja 77 (bussimatka 23 min + kävely 1,3 km), tai Mellunmäen metroasemalta bussilla 87 (4 min + 100 m) ja 61 (3 min + 1,2 km).

 

Noh, ei kiirehditä asioiden edelle. :laughing:

Link to comment

Eli siis, jos kovin kaukaakin on kiinnostusta, ja lähempää ei ollenkaan, kello 13.00 olisi varmaankin noista paras vaihtoehto. Tuonne pääsee keskustasta joko busseilla 741 (bussimatka 19 min + kävely 1 km) ja 77 (bussimatka 23 min + kävely 1,3 km), tai Mellunmäen metroasemalta bussilla 87 (4 min + 100 m) ja 61 (3 min + 1,2 km).

 

Noh, ei kiirehditä asioiden edelle. :laughing:

 

Bussi 88:n aikatauluja kannattaa myös tutkia. Kulkee koululaisten takia päivällä, en vaan muista nyt miten. Jos keväällä niin pyörällä pääsisi kivasti. Pitäisköhän ihan ottaa vapaapäivä silloin töistä ( on meinaan edellisestä käynnistä about 27 vuotta) ja tänne varmaan tulisi meiltä Wolffi ja junior (eli siis alustavasti kolme kiinnostunutta) Wolffi meneekin tuonne ensi viikolla koulun kanssa, mamma tilaa ehdottomasti vihreitä kuulia jos niiden aika....

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...