Jump to content

FIN: Kysymys attribuuteista (takes more than an hour)


SilverQuick

Recommended Posts

(en löytänyt haulla joten uskallan kysyä)

 

Yritän omia kätkökuvauksi viimeistellä mahdollisimman hyviksi ja tuli mieleen, että miten tuota "takes more than an hour" attribuuttia pitäisi mysteereissä mielestänne käyttää. Esimerkkejä:

 

Jos mysteerin ratkomiseen vaikka istuen kotona koneen ääressä menee reippaasti aikaa tunti, mutta itse kätkön noutaminen sujuu nopeasti ?

 

Jos mysteerin ratkomiseen seikkaillaan liikkeellä ja näissä etapeissa menee reippaasti aikaa itse kätkö tietenkin mukaan lukien.

 

Vai onko tuota attribuuttia tarkoitus käyttää VAIN silloin kun itse kätkön (tai vaikka usean kätköön kuuluvan purkin) noutamiseen menee pitkä aika ?

Link to comment

Minun mielestäni se koskee maastossa kuluvaa aikaa. Kotona mysteeriä ratkottaessa sen ajankäytön kanssa ei ole niin tarkkaa. Mutta kun pitää olla tiettynä aikana Oulussa ja aiot mennessä etsiä pari kätköä, on mukava tietää kuinka paljon varaa siihen aikaa (jos on mistä varata) :anicute: . Edes suurinpiirtein...

Minulla näkyy olevan tuo pii-kerroin aika lailla tarkka. Siis jos jollakin menee puoli tuntia, niin minulla menee îï x puoli tuntia (= n. pari tuntia) :P .

Link to comment

Noinhan minäkin sen päättelin. Eihän se muuten paljoa informoisi :anicute:

 

Mutta mysteerikätköjä tehdessä olin ajatuksissani laittanut että "kestää enemmän kuin tunnin", kun kerran sen mysteerin ratkominen kestää niin pitkään :P .

 

Noihin mysteereihin tuntuu välillä olevan kovasti vaikeaa antaa esim kaukaa tuleville tarpeellista infoa itse kätköstä ilman että paljastaa jotain.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...