+mikko&sira Posted June 22, 2006 Posted June 22, 2006 GC-comilla tuntuu olevan ongelmia PQ:iden kanssa. Minä olen saanut tällä viikolla vain kaksi viidestä aktiivisesta. Liekö sama tilanne muillakin? Quote
jupilli Posted June 22, 2006 Posted June 22, 2006 Kun nyt huomasin tarkistaa... Mulle tuli tänään vain kaksi viidestä filetosta ja puuttuvia ei ole kahdeksaan tuntiin kuulunut. Mahtanevatko laittaneet serverit vaihtoon ja vanhat kokkoon odottamaan Jussin aattoa !! Viime aikoina on taas ollut katkoja aika usein. Quote
+mikko&sira Posted June 22, 2006 Author Posted June 22, 2006 (edited) Kertoilivat tuolla "juurifoorumissa", että heillä on ollut ongelmia servereiden kanssa. Niitä on buuttailtu jne, mutta ei toimi silti. Jotkut americankätköilijät näyttävät olevan sitä mieltä, että premiumjäsenyydestä maksettu hinta menee hukkaan. Toivotavasti tästä ei kehkeydy miljardioikeudenkäynti . Saattaisi harrastus hieman kärsiä! Näytti moderator Jeremy vastanneen valitteluuni, että kopioimalla olemassa olevat kyselyt saa ne toimimaan jälleen, outoa?!? Edited June 22, 2006 by mikko&sira Quote
jupilli Posted June 28, 2006 Posted June 28, 2006 Onkos teillä vielä ongelmia taskukyselyjen kanssa ?? Mulla jäi taas pari tulematta !! Submittasin ne nyt uudestaan ja jään kuulolle !! Quote
+mtlbiker Posted June 28, 2006 Posted June 28, 2006 Sunnuntaina pyytelin paria kertaluonteista, mutta kumpaakaan ei ole näkynyt! Quote
+Fisherman77 Posted June 28, 2006 Posted June 28, 2006 Mulle on tullut kaikki aikanaan.... 5 tulee joka toinen päivä ja 1 joka toinen.... Quote
+mikko&sira Posted June 28, 2006 Author Posted June 28, 2006 Mun kopioidut pokkarit toimivat nyt niin kuin pitääkin, joka yö tulee uudet zipit perille. Toivottavasti tuota kopiointia ei tarvitse tehdä yhtenään, jotta saa ne pysymään toimivina. Quote
Recommended Posts