Jump to content
Sign in to follow this  
Followers 0
Reviewer Niatpac Nagrom

Welcome Thymallus Thymallus!

Recommended Posts

Toivotetaan kovasti tervetulleeksi !!

'Ammattitaitoa' uudelta revieweriltä ainakin löytyy !! Minulle tuo nimileikki aukesi jo otsikosta mutta olenkin ns alan miehiä !

PS: Viime aikoina hyväksymishommat ovat omalta osaltani toimineet moitteitta, parannus ei tiätystikään haittaa.

Samoin avautui, vaikken kyseisen alan väkeä olekaan.

Tervetuloa kumminkin :)

"Ala" on vieras meillekin mutta teknologiset välineet auttoivat kovasti asiaa.

Joka tapauksessa onnea ja menestystä! :)

Ainakin kokemusta kohteista on riittävästi! Intoa tehtävään!!

Onnea valitsemallanne tiellä. :huh: Ihan oikeasti. Tuosta työstä näkyy harvoin saavan kiitosta ;)

Kovin olen ollut tyytyväinen Thymallus Thymalluksen toimintaan. Suorastaan ilmiömäistä toimintaa ja täysin vapaaehtoisesti. Harmittaa kuitenkin huomata, että hänen kontolleen on jätetty melkein tyystin uusien purkkien hyväksyntä. Olisiko aika ottaa rinnalle uusi ahkera rewier, jos jostain sellainen halukas löytyy? Itse en toki ole tuohon hommaan halukas ryhtymään.

Kovin olen ollut tyytyväinen Thymallus Thymalluksen toimintaan. Suorastaan ilmiömäistä toimintaa ja täysin vapaaehtoisesti. Harmittaa kuitenkin huomata, että hänen kontolleen on jätetty melkein tyystin uusien purkkien hyväksyntä. Olisiko aika ottaa rinnalle uusi ahkera rewier, jos jostain sellainen halukas löytyy? Itse en toki ole tuohon hommaan halukas ryhtymään.

Myös minä haluan suitsuttaa ja ylistää Thymallus Thymallusta tarkasta, mutta inhimillisestä ja ihmisläheisestä toiminnasta! Vaikka olen usein ollut eri mieltä tarkastajan kanssa ja se on joskus ollut turhauttavaa, on tarkastajan kärsivällisyys aina riittänyt.

Ihailtavaa on myös se, että kyseinen henkilö ei osallistu jonninjoutaviin väittelyihin forumeillla, vaan pysyy silläkin alueella neutraalinan.

Kysymys kuuluukin nyt kokeeko Thymallus Thymallus taakan liian suurena, ts. haluaisiko hän itselleen jonkun jakamaan aina eneneviä uusia julkaistavia kätköjä?

As this thread doesn't have [FIN] in the heading I switch back to English...

I guess we'll soon see caches published by Finnish Geocache Reviewer III. If my interpretation is right he has long term experience in geocaching and giving advice to other cachers. Wellcome to your new task XxxxxX!

[FIN]

Juu, olen yllämainitun nimimerkin takana eli uusi, kolmas Suomen ja Ahvenanmaan kätkötarkastaja. Tuli mahdollisuus katsoa geokätköilyä vähän uudelta kantilta ja se kiinnostaa.

Opiskelu on aluillaan ja opeteltavaa on paljon. Sitten kun osaan GC:n säännöt ulkoa, aloittelen pikku hiljaa hommia.

Finnish Geocache Reviewer III, tuttavallisemmin FGR3 eli PekkaR eli Pekka

Tervetuloa! Hieno avatar ja hieno mies sen takana! Suomalaisen geokätköilyn "grand old man", joka on paikkansa ansainnut!

Hyvä !!

Asiat kehittyy aina vaan parempaan suuntaan !!

Tilanne ei ole ollut huono, mutta edistyshän on aina plussaa !!

Hienoa Pekka,olen kyllä hieman tätä odottanutkin.

Itse en ole älynnyt odottaa (:

Joka tapauksessa homma on lähtenyt Thymalluksen tuella käyntiin - ekat julkaistut jemmat tänään.

Onnittelut Pekka R:lle x2

Pietilat

Edited by pietilat