Jump to content

Kadonnut Tb Vor


Roska

Recommended Posts

Näin näyttäsi olevan.

Epäilen vähän löytymistä mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Aloin hieman ihmettelemään kun kätkössä TB:t vaihtuivat mutta minun vain näytti pysyvän paikallaan.

Kun sitten viimen kävin tarkistamassa kätkön niin ei VORRIA näkynyt.

 

Vorrin muistoa kunnioittaen laitoin

Suomi Geokolikon liikkeelle. Vein sen Tampereelle

asti ettei vaan katoa. :blink::P

 

PS. Kuinka muuten menettelen jos TB:tä ei löydy ?

Edited by Roska
Link to comment

Minulla aikoinaan hävisi eräs bugi ja laitoin tilalle copy-lätkällä varustetun uuden bugin. Bugi oli siivottu pois kätkön kanssa eräästä puhelinkopista ja bugiparkaa ei mistään enää saanut takaisin.

En tiedä mikä on suositus eli pitäisikö copy-lätkää käyttää vai ei. Minä halusin bugin jatkavan matkaansa ja hienosti se onkin jatkanut kulkuaan :blink:.

Link to comment

Jaa. Tuli sitten postaus kahteen kertaan.. delete delete. :blink:

No, nyt kun kerran tässä kirjoittelen eikä viestiä voi peruuttaakaan, niin jatkan höpinää.

Bugin voi merkitä kadonneeksi (Mark bug missing / Travel Bug Owner Optionssista) tai sitten sen voi tipauttaa eräälle travel bug graveyardille, jossa sille voi tapahtua kummia... :P

Edited by hippihiiri
Link to comment

Minulla aikoinaan hävisi eräs bugi ja laitoin tilalle copy-lätkällä varustetun uuden bugin. Bugi oli siivottu pois kätkön kanssa eräästä puhelinkopista ja bugiparkaa ei mistään enää saanut takaisin.

En tiedä mikä on suositus eli pitäisikö copy-lätkää käyttää vai ei. Minä halusin bugin jatkavan matkaansa ja hienosti se onkin jatkanut kulkuaan :ph34r:.

 

Muistelen, että jotkut ovat käyttäneet copy-lätkän tilalla jopa paperista (laminoitua) versiota. Copy-lätkä on mielestäni tarkoitettu juuri tuohon katoamistilanteeseen. Mutta entäs sitten, kun sekin katoaa :blink:

Minä laittaisin lami-version lätkästä uuteen :P

Link to comment

Ei suoraa liity aiheeseen, mutta likipitäen kuitenkin. Uskomaton tarina geokolikko Alhpabugista.

 

Piikkiön kirkon kätkömme katosi useampaan otteeseen. Yhdellä kerralla mukana meni myös geokolikko Alphabug. Kuinka ollakaan, jonkin ajan päästä tuli sähköpostia eräältä herralta nimimerkillä tuuli. Hän tai oikestaan hänen koiransa oli löytänyt kätkömme ja sen sisällön erään roskiksen läheisyydestä. Sen jälkeen hän oli netissä käynyt tutkailemassa mistä hommassa on oikeastaan kyse. Koska hänellä ei ollut GPS-laitetta, hän ei pystynyt palauttamaan geokolikkoa mihinkään toiselle kätkölle. Siten hän päätti perustaa kätkön Top secret of MAGIC vain sitä varten, että saisi geokolikon taas eteenpäin!!! Eikä huono kätkö kai ollutkaan! Kätkön koordinaatit hän määritteli kartan ja kompassin avulla.

Edited by Jeo & Kirsi
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...