Jump to content

Fin: Ongelmia Karttapaikan Ja Firefoxin Kanssa ?


jupilli

Recommended Posts

Moiks,

 

voisikos joku kokeilla onko vika ja virhe vaan mulla asetuksissa kun Firefoxi ei suastu avaamaan karttapaikan sivuja kätkökuvauksista ja muutenkin toimii vaan siinä isoimmassa mittakaavassa 1:12M !! Parilla koneella ja parilla FireFox tasolla olen kokeillut.

Kätkökuvauksesta jos yrittää avata tulee vaan osa teksteistä ym..

IE näyttäisi toimivan OK !!

Link to comment

Kokeilin yhden kätkön kanssa. Kuvauksesta aukesi samantien Karttapaikan kartta suurimmassa mahdollisessa mittakaavassa.

 

Onko se häikkä tullut nyt eli aiemmin on pelannut? Kysyn vaan ihan yleisestä mielenkiinnosta, ei mulla mitään lääkkeitä tilanteeseen ole.

Link to comment

Luin jostain, että Karttapaikka on ollut viime aikoina tukossa siksi, että jotkut ahneet olisivat laittaneet koneensa imuroimaan sieltä automaattisesti suuria määriä karttoja. Nyttemmin siellä kai on jotain rajoituksia sellaiselle touhulle.

Link to comment

Onko se häikkä tullut nyt eli aiemmin on pelannut? Kysyn vaan ihan yleisestä mielenkiinnosta, ei mulla mitään lääkkeitä tilanteeseen ole.

Hyvä kysymys !! Päivitin eilen suunnilleen aatamin aikuiselle tasolle unohtuneen FireFoxin ja heti huomasin jotain ongelmia joista muka selvisin asetuksia (fontit yms) muuttamalla.

Tänään sitten yritin Karttapaikan karttoja uudestaan avata ja eihän siitä mitään tullut, FireFox oli default selaimena.

 

Lopulta, siis kaikkien virittämisyritysten jälkeen, kokeilin toisella aatamin aikuiselle tasolle jääneellä FireFox koneella ja totesin että sekään ei enää toimita karttapaikan sivuja oikein. Siitähän se epäilys heräsi ja avasin tämän säikeen. Molemmissa vehkeissä IE toimii ihan OK ja väittäisin että vastaavia ongelmia ei ole esiintynyt aiemmin. Siksi nyt vaan uskalsin kysellä josko juttu voisikin olla toimittajassa, ei kyselijässä !!

Link to comment

Eikö evästeiden poisto auta?

Jotenkin tuntuu että GC:kin toimii oudosti...

Evästeiden, ja historiikin poistokaan ei tunnu auttavan, ENIROn mapit toimii mutta karttapaikka ei....

 

Pitää huomenissa tutkia lisää. Nyt on mentävä huilimaan välillä.. !!

Link to comment

Muuten toimii, karttakuvaa ei tule. Eilen toimi Safari 2.0.3 normaalisti, nyt ei.

Kun lukasin tämän topiikin, koitin Firefoxilla 1.5.03, ei toiminut.

Samat ongelmat suoraan karttapaikan sivulta.

Jostain koneen uumenista löyty IE/Mac 5.2 versio, sillä pelitti.

Mitään asetuksien muutoksia en kokeillut.

 

-Seppo

Link to comment

Sain sen toimimaan kun ensin poistin evästeet ja historian ja sitten boottasin koko masiinan.

 

Mulla nämä ongelmat oikeastaan alkoivat siitä kun päivitin Firefoxin viimiselle tasolle 1.5.0.4. Ilmeisesti päivittämisen jälkeen pitää kaikesta huolimatta käyttis verestää, niikun yleensä Wintouhkan kanssa joutuu tekemään.

Tavoitteena on kokeilla noita rasvausjuttuja....

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...