jupilli Posted June 6, 2006 Posted June 6, 2006 Moiks, voisikos joku kokeilla onko vika ja virhe vaan mulla asetuksissa kun Firefoxi ei suastu avaamaan karttapaikan sivuja kätkökuvauksista ja muutenkin toimii vaan siinä isoimmassa mittakaavassa 1:12M !! Parilla koneella ja parilla FireFox tasolla olen kokeillut. Kätkökuvauksesta jos yrittää avata tulee vaan osa teksteistä ym.. IE näyttäisi toimivan OK !! Quote
theorava Posted June 6, 2006 Posted June 6, 2006 Mulla toimii ihan ongelmitta.. En tiä sitte... Quote
+PekkaR Posted June 6, 2006 Posted June 6, 2006 Kokeilin yhden kätkön kanssa. Kuvauksesta aukesi samantien Karttapaikan kartta suurimmassa mahdollisessa mittakaavassa. Onko se häikkä tullut nyt eli aiemmin on pelannut? Kysyn vaan ihan yleisestä mielenkiinnosta, ei mulla mitään lääkkeitä tilanteeseen ole. Quote
+Shambbu Posted June 6, 2006 Posted June 6, 2006 Silloin tällöin olen tuohon ongelmaan törmännyt. Pikaratkaisuna ainakin minulla on toiminut kaikkien evästeiden poisto Firefoxista. Sen enempää en ole ongelmaa penkonut. Quote
+Martti Posted June 6, 2006 Posted June 6, 2006 Luin jostain, että Karttapaikka on ollut viime aikoina tukossa siksi, että jotkut ahneet olisivat laittaneet koneensa imuroimaan sieltä automaattisesti suuria määriä karttoja. Nyttemmin siellä kai on jotain rajoituksia sellaiselle touhulle. Quote
jupilli Posted June 6, 2006 Author Posted June 6, 2006 Onko se häikkä tullut nyt eli aiemmin on pelannut? Kysyn vaan ihan yleisestä mielenkiinnosta, ei mulla mitään lääkkeitä tilanteeseen ole. Hyvä kysymys !! Päivitin eilen suunnilleen aatamin aikuiselle tasolle unohtuneen FireFoxin ja heti huomasin jotain ongelmia joista muka selvisin asetuksia (fontit yms) muuttamalla. Tänään sitten yritin Karttapaikan karttoja uudestaan avata ja eihän siitä mitään tullut, FireFox oli default selaimena. Lopulta, siis kaikkien virittämisyritysten jälkeen, kokeilin toisella aatamin aikuiselle tasolle jääneellä FireFox koneella ja totesin että sekään ei enää toimita karttapaikan sivuja oikein. Siitähän se epäilys heräsi ja avasin tämän säikeen. Molemmissa vehkeissä IE toimii ihan OK ja väittäisin että vastaavia ongelmia ei ole esiintynyt aiemmin. Siksi nyt vaan uskalsin kysellä josko juttu voisikin olla toimittajassa, ei kyselijässä !! Quote
jupilli Posted June 6, 2006 Author Posted June 6, 2006 Eikö evästeiden poisto auta? Jotenkin tuntuu että GC:kin toimii oudosti... Evästeiden, ja historiikin poistokaan ei tunnu auttavan, ENIROn mapit toimii mutta karttapaikka ei.... Pitää huomenissa tutkia lisää. Nyt on mentävä huilimaan välillä.. !! Quote
+apassi Posted June 7, 2006 Posted June 7, 2006 Kokeilin ja toimii. Muutoin en osaa vinkkejä antaa. Quote
Päivi & Seppo Posted June 7, 2006 Posted June 7, 2006 Muuten toimii, karttakuvaa ei tule. Eilen toimi Safari 2.0.3 normaalisti, nyt ei. Kun lukasin tämän topiikin, koitin Firefoxilla 1.5.03, ei toiminut. Samat ongelmat suoraan karttapaikan sivulta. Jostain koneen uumenista löyty IE/Mac 5.2 versio, sillä pelitti. Mitään asetuksien muutoksia en kokeillut. -Seppo Quote
+Tervas Posted June 7, 2006 Posted June 7, 2006 070606, 9:35 Ei mitään ongelmia, kartta avautuu sekä kätkösivulta että GSAK:sta. Firefox versio: 1.0.4 Käyttis: XP professional Quote
Päivi & Seppo Posted June 7, 2006 Posted June 7, 2006 070606, 10:00 Nyt alko toimimaan. Poistin evästeet Firefoxissa, Safarille en tehnyt mitään. Koneelle normaalit oikeuden tarkistukset ja uudelleenkäynnistys. Näin siis Macilla. Muutenkin yhteys alko toimimaan nopeammin. Paha sanoa oliko vikaa täällä vai karttapaikan puolella. -Seppo Quote
jupilli Posted June 7, 2006 Author Posted June 7, 2006 Sain sen toimimaan kun ensin poistin evästeet ja historian ja sitten boottasin koko masiinan. Mulla nämä ongelmat oikeastaan alkoivat siitä kun päivitin Firefoxin viimiselle tasolle 1.5.0.4. Ilmeisesti päivittämisen jälkeen pitää kaikesta huolimatta käyttis verestää, niikun yleensä Wintouhkan kanssa joutuu tekemään. Tavoitteena on kokeilla noita rasvausjuttuja.... Quote
+Geovius Posted June 7, 2006 Posted June 7, 2006 Enpä ole minäkään huomannut mitään ongelmia IE:n tai Operan kanssa tuossa palvelussa. Quote
Recommended Posts