Jump to content

Fin: Waymak-group


Tervas

Recommended Posts

Menivät perskeleet muuttamaan Waymarkkien hallintaa siten että pitää luoda ryhmä jossa on vähintään kolme jäsentä jotta voit hallinnoida omaa Waymark-kategoriaasi <_<

No jurputus sikseen, tarvitsen kaksi vapaaehtoista "upseeria" voidakseni pitää tämän.

Perustetaan vaikka Finnmarkers-ryhmä johon kootaan kaikki Suomalaiset WM-kategoriat mikäli täältä sellaisia löytyy.

Minulle riittää kyllä että saan kaksi premium-jäsentä ryhmääni, mitään työvelvotteita en aseta mutta en kyllä aktiivisempaakaan osallistumista kiellä.

Takarajana on kesäkuun 15. päivä, ellen saa ryhmää siihen mennessä kasaan Waymarkkini annetaan adoptoitavaksi tuosta vaan.

 

Miksikö haluan pitää World Heritagesta kiinni?

Tämä oli ensimmäinen kätköni, perustin virtuaalikätkön ihan vaan testatakseni kuinka tätä systeemiä käytetään. Kätköstä tuli niin suosittu että minua suorastaan painostettiin siirtämään se Waymark-puolelle kun virtuaalit tapettiin, itsekin olin sitä mieltä että parempi kun elämää on jossain muodossa kuin ettei ollenkaan.

 

Vastauksia odotellen, tänne tai privaatisti.

 

Edit: poistettu virheellinen tieto.

Edited by Tervas
Link to comment

Jos ei ole välttämätöntä työvelvoitetta niin HEP!

Kiitoksia,

Mainittakoon vielä että ryhmään liittyminen ilmeisesti näkyy käytännössä niin että tulet saamaan sähköpostiviestin aina kun joku haluaa logata uuden Waymarkin. Vähän samaan tapaan kuin kätköjen yhteydessä. Näihin ei tarvitse reagoida, hyväksyn tai hylkään loggaukset kyllä itse.

Link to comment

Eipä ole pitkään aikaan tullut käytyä koko saitilla. Onkos siellä ne kategoriat muuttuneet maan mukaan meneviksi? Silloin voisi tuohon hommaan lähteäkin, merkata suomalaisia luonto- ja kulttuurikohteita tms. Mutta ei paljoa kiinnosta jos samaan nippuun tulee Suomen MacDonaldsit ja muut "roskaluokat" tuolta.

 

Edit: Heritage-listaan voit toki minut merkitä

Edited by VesaK
Link to comment

Olen VesaKn kanssa samaa mieltä siitä että luontokohteet pitäisi kyllä jotenkin saada eroteltua Mäkkäreistä.

 

Joku aika sitten kyselin josko kukaan mahtaa Waymarkkeja seurata ja silloin ainakin oli hyvin rauhallista.

 

On tosiaan vahinko että juttu kääntyi tämmöiselle mallille !!

 

Minä myös voin olla Grouppi listalla jos tarvetta on.

Link to comment

Eipä ole pitkään aikaan tullut käytyä koko saitilla.

Sama täällä, ei ollut hajuakaan tästä Group Managementistä ennenkuin tänään sain viestin että ryhmien perustamiseen on annettu kahden viikon jatkoaika. Olisi muuten mennyt ohi koko juttu :rolleyes:

Onkos siellä ne kategoriat muuttuneet maan mukaan meneviksi?

Ei nyt sentään mutta jos kiinnostusta riittää niin kotimaisen manageriryhmänhän voinee perustaa ja koettaa saada sinne paikalliskohteita. Lupaan vastavuoroisesti tulla avustajaksi jos tämä toteutuu.

 

Nytpä taidan perustaa ryhmän nimeltä "For Future Generations" joka alkaa valvoa "World Heritage" waymarkkia.

Koetan saada kutsut nyt ilmoittautuneille, enkä pistä pahakseni jos kaikki eivät halua liittyä, kaksi riittää.

Link to comment

No niin:

For Future Generations

Date Created: 5/31/2006

Category Managed: World Heritage Sites

No. of Members: 4

Description: To control Waymark World Heritage and possibly other WM:s supporting natural and cultural values.

Kiitokset osallistujille :(

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...