Jump to content

Kysymyksiä Gps:stä


KorMy

Recommended Posts

Hei!

Laitoinkin tonne flea market:iin, että olisin perusgps:ä vailla, mutta kertokaahan nyt viisaammat, mitä siinä gps:ssä ainakin on oltava? Kun en tarvi (vielä ainakaan) mitään hienouksia, vaan haluaisin vaan päästä alkuun kätköilyssä, niin millainen/ mikä gps olisi toimiva?

 

T. Eeva

Link to comment

Itse kätköilin tuommosella perus keltaisella eTrexillä vissiin 50 kätköä ja se oli ihan hyvä.

Sitten ensimmäisenä kyllästyin naputtelemaan koordinaatteja siihen vehkeeseen, se on ihan syvältä, ja tulee virheitä jotka teettää jalkatyötä, ja kun uutta rupesin miettimään, vaatimukset paisui.....

 

Ekaksi gepsiksi minä edelleen suosittelisin sitä perus eTrexiä, mutta onkohan niitä enää myytävänä ??

Käytetyn kun joku sulle myisi, mutta en minäkään niin rakkaaksi tulleesta vehkeestä raaski luopua !!

 

Tämä siis vaan oma mielipiteeni kun sitä nimenomaisesti kysyt, ei luonnon- eikä muukaan laki !!

Link to comment

Itse kätköilin tuommosella perus keltaisella eTrexillä vissiin 50 kätköä ja se oli ihan hyvä.

Sitten ensimmäisenä kyllästyin naputtelemaan koordinaatteja siihen vehkeeseen, se on ihan syvältä, ja tulee virheitä jotka teettää jalkatyötä, ja kun uutta rupesin miettimään, vaatimukset paisui.....

 

Ekaksi gepsiksi minä edelleen suosittelisin sitä perus eTrexiä, mutta onkohan niitä enää myytävänä ??

Käytetyn kun joku sulle myisi, mutta en minäkään niin rakkaaksi tulleesta vehkeestä raaski luopua !!

 

Tämä siis vaan oma mielipiteeni kun sitä nimenomaisesti kysyt, ei luonnon- eikä muukaan laki !!

 

Alun kuudettasataa löytöä perus keltaisella eTrexillä, ei mitään valittamista, Torpströmiltä hankin piuhan.

Eli peruskoneella pärjää kyllä, minimivaatimuksena pitäisin että reittipisteet saa ladattua suoraan PC:ltä sisään. Tätä ominaisuutta ei halvimmista löydy. Esim Gecko101. Gekko 201 mallissa sarjaportti muistaakseni on. Nämä siis suurinpiirtein Etrexiä vastaavia Garminin peruskapuloita.

Edited by Tervas
Link to comment

Alun kuudettasataa löytöä perus keltaisella eTrexillä, ei mitään valittamista, Torpströmiltä hankin piuhan.

Piuha käy sarjaporttiin mutta kun nykyaikaisissa tietskareissa ei enää ole semmoista. Markkinoilta löytyy väittämiä siitä että USBllä saa syötettyä dataa moiseen vehkeeseen mutta lopputulos on kovin epävarma.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...