KorMy Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 Hei! Laitoinkin tonne flea market:iin, että olisin perusgps:ä vailla, mutta kertokaahan nyt viisaammat, mitä siinä gps:ssä ainakin on oltava? Kun en tarvi (vielä ainakaan) mitään hienouksia, vaan haluaisin vaan päästä alkuun kätköilyssä, niin millainen/ mikä gps olisi toimiva? T. Eeva Quote
jupilli Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 Itse kätköilin tuommosella perus keltaisella eTrexillä vissiin 50 kätköä ja se oli ihan hyvä. Sitten ensimmäisenä kyllästyin naputtelemaan koordinaatteja siihen vehkeeseen, se on ihan syvältä, ja tulee virheitä jotka teettää jalkatyötä, ja kun uutta rupesin miettimään, vaatimukset paisui..... Ekaksi gepsiksi minä edelleen suosittelisin sitä perus eTrexiä, mutta onkohan niitä enää myytävänä ?? Käytetyn kun joku sulle myisi, mutta en minäkään niin rakkaaksi tulleesta vehkeestä raaski luopua !! Tämä siis vaan oma mielipiteeni kun sitä nimenomaisesti kysyt, ei luonnon- eikä muukaan laki !! Quote
+apassi Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 perus garminin Etrexillä aloittelin itsekin ja hyvä oli. Muista ei kokemusta. Laitan linkin josta löytyy lisää tietoa: Piuha Quote
+MooseM Posted May 27, 2006 Posted May 27, 2006 Minulla olisi jouten Garmin Legend C,n.puoli vuotta vanha. http://www.lohenette.fi/product_show.php?product=13506 Muuten sama laite kuin linkissä,mutta ilman muistikorttia.Laitteesta tarttis saada 260 euroa. Quote
+Tiinuska&Kaitsa Posted May 27, 2006 Posted May 27, 2006 Ei nyt ihan kaikkea kannate maksaa mitä pyydetään... http://www.ks-comtech.fi/store/product_inf...?products_id=42 Quote
+Geovius Posted May 27, 2006 Posted May 27, 2006 Kyllähän sitä harmaasävy mallin saa aina värimallia halvemmalla... Quote
+MooseM Posted May 28, 2006 Posted May 28, 2006 Ei nyt ihan kaikkea kannate maksaa mitä pyydetään... http://www.ks-comtech.fi/store/product_inf...?products_id=42 Ei tietysti kannatakkaan,mutta eihän noita laitteita voi verrata toisiinsa. Legend C:ssä on värillinen näyttö,maksoi puoli vuotta sitten 340e. Quote
+Tervas Posted May 28, 2006 Posted May 28, 2006 (edited) Itse kätköilin tuommosella perus keltaisella eTrexillä vissiin 50 kätköä ja se oli ihan hyvä. Sitten ensimmäisenä kyllästyin naputtelemaan koordinaatteja siihen vehkeeseen, se on ihan syvältä, ja tulee virheitä jotka teettää jalkatyötä, ja kun uutta rupesin miettimään, vaatimukset paisui..... Ekaksi gepsiksi minä edelleen suosittelisin sitä perus eTrexiä, mutta onkohan niitä enää myytävänä ?? Käytetyn kun joku sulle myisi, mutta en minäkään niin rakkaaksi tulleesta vehkeestä raaski luopua !! Tämä siis vaan oma mielipiteeni kun sitä nimenomaisesti kysyt, ei luonnon- eikä muukaan laki !! Alun kuudettasataa löytöä perus keltaisella eTrexillä, ei mitään valittamista, Torpströmiltä hankin piuhan. Eli peruskoneella pärjää kyllä, minimivaatimuksena pitäisin että reittipisteet saa ladattua suoraan PC:ltä sisään. Tätä ominaisuutta ei halvimmista löydy. Esim Gecko101. Gekko 201 mallissa sarjaportti muistaakseni on. Nämä siis suurinpiirtein Etrexiä vastaavia Garminin peruskapuloita. Edited May 28, 2006 by Tervas Quote
jupilli Posted May 28, 2006 Posted May 28, 2006 Alun kuudettasataa löytöä perus keltaisella eTrexillä, ei mitään valittamista, Torpströmiltä hankin piuhan. Piuha käy sarjaporttiin mutta kun nykyaikaisissa tietskareissa ei enää ole semmoista. Markkinoilta löytyy väittämiä siitä että USBllä saa syötettyä dataa moiseen vehkeeseen mutta lopputulos on kovin epävarma. Quote
Recommended Posts