Jump to content

Fin: Muutoksia Adoptiokäytännössä


Captain Morgan

Recommended Posts

Moi!

 

Lukaiskaapa oheisen linkin takaa löytyvä uusi adoptiopolitiikka:

http://forums.Groundspeak.com/GC/index.php...7entry2099537

 

Isoin ero vanhaan on että kadonneita tai arkistoituja kätköjä ei enää vastedes voi adoptoida. Katoamisen voi toki kiertää huoltamalla kätköä ennen adoptiota....

 

Hi all!

 

Please read the following new adoption policy:

http://forums.Groundspeak.com/GC/index.php...7entry2099537

 

The biggest difference between new and old policies are that missing or archived caches are out of adoption.

Link to comment

Ei taida kuitenkaan adoptiokielto koskea arkistoituja, mutta yhä maastossa olevia? Tai ainakin mä ihan menestyksellisesti adoptoin sellaisen täällä Saudi Arabiassa kauan tuon ilmoituksen jälkeen. Kätkön omistaja oli poistunut maasta ja arkistoinut kätkönsä. Osa niistä oli muutenkin mennyttä, mutta kaksi oli sellaisia, joissa mä olin ollut viimeinen kävijä, joten tiesin purkin olevan paikallaan ja voivan hyvin ja nämä mä pummasin omistajalta ittelleni. Toista näistä kahdesta omistaja ei ollut vielä ehtinyt arkistoida, mutta toisen oli.

 

Gc.comin adoptiotyökalu ei kitissyt mitään siitä, että kätkö, jota yritin adoptoida, oli arkistoidussa tilassa ja kun adoption jälkeen pyysin meilitse revieweriä aktivoimaan kätkön, ei hänelläkään ollut mitään sitä vastaan.

 

Jos kätkön omistaja on häipynyt maisemista ja jättänyt kätkönsä maastoon, niin tokihan se on parempi että joku adoptoi ne, kuin että ne jätetään georoskina lojumaan.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...