Jump to content

Fin: Virheen Korjaus


santtu

Recommended Posts

Tein tänään loggauksen ja samalla tipautin TB:n ja Geokolikon väärään kätköön. Kätköloggaus poistui deletoimalla, mutta TB ei palannutkaan kokoelmaani (vaikka näin itse oletinkin). Eikä palannyt vaikka deletoin TB:n loggauksenkin. Kolikon sain takaisin, mutta TB:n numero on kateissa. Nyt TB on yli sadan kilsan päässä ja väärässä kätkössä :laughing: . Eli mikä tässä tilanteessa olisi fiksuinta? Jes, nyt on (taas) tilaisuus oppia uutta!

 

PS. Tätä samaa palstaa voisi vaikka käyttää muidenkin vastaavien tilanteiden opastamiseen? Vai onko neuvot jo jossakin olemassa?

Link to comment

Meillä kävi vastaava tilanne tässä taannoin ja siitä selvittiin, kun meilasin bugin omistajalle ja pyysin häntä siirtämään ötökän oikeaan paikkaansa.

 

Kolikoille ja bugeillehan on omistettu omat keskutelualueensa: http://forums.Groundspeak.com/GC/index.php?showforum=53 . Itse en lueskele noita kovinkaan aktiivisesti, mutta ehkä sieltä löytyy lisää tietoa asiasta. :laughing:

 

avec

Link to comment

Vähän OffTopic, mutta noin vastaisen varalle ...

 

Otan itse TBstä aina kuvan josta numbero on tarkistettavissa ja säilytän sitä nyt ainakin sen aikaa että ötökkä on taas kunniallisesti matkallaan. Monasti siinä tulee sitten toinenkin kuva liitettäväksi logiin !!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...