santtu Posted May 19, 2006 Posted May 19, 2006 Tein tänään loggauksen ja samalla tipautin TB:n ja Geokolikon väärään kätköön. Kätköloggaus poistui deletoimalla, mutta TB ei palannutkaan kokoelmaani (vaikka näin itse oletinkin). Eikä palannyt vaikka deletoin TB:n loggauksenkin. Kolikon sain takaisin, mutta TB:n numero on kateissa. Nyt TB on yli sadan kilsan päässä ja väärässä kätkössä . Eli mikä tässä tilanteessa olisi fiksuinta? Jes, nyt on (taas) tilaisuus oppia uutta! PS. Tätä samaa palstaa voisi vaikka käyttää muidenkin vastaavien tilanteiden opastamiseen? Vai onko neuvot jo jossakin olemassa? Quote
+jemann + avec Posted May 19, 2006 Posted May 19, 2006 Meillä kävi vastaava tilanne tässä taannoin ja siitä selvittiin, kun meilasin bugin omistajalle ja pyysin häntä siirtämään ötökän oikeaan paikkaansa. Kolikoille ja bugeillehan on omistettu omat keskutelualueensa: http://forums.Groundspeak.com/GC/index.php?showforum=53 . Itse en lueskele noita kovinkaan aktiivisesti, mutta ehkä sieltä löytyy lisää tietoa asiasta. avec Quote
+Tervas Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 Ellei omistajaan saa yhteyttä voit kysellä TB:n numeroa edellisiltä löytäjiltä jos se vaikka olisi tallessa. Quote
jupilli Posted May 20, 2006 Posted May 20, 2006 Vähän OffTopic, mutta noin vastaisen varalle ... Otan itse TBstä aina kuvan josta numbero on tarkistettavissa ja säilytän sitä nyt ainakin sen aikaa että ötökkä on taas kunniallisesti matkallaan. Monasti siinä tulee sitten toinenkin kuva liitettäväksi logiin !! Quote
santtu Posted May 21, 2006 Author Posted May 21, 2006 Otan itse TBstä aina kuvan josta numbero on tarkistettavissa ... No niin, homma on korjattu ja uusi asia opittu... Thanx kaikille asiaan vaikuttaneille ja sori vaivoista! Quote
jupilli Posted May 21, 2006 Posted May 21, 2006 Ei kai tästä kenellekään mitään vaivaa ollut, saattoi moni keskusteluun osallistuneiden lisäksikin oppia uutta !! Oikein asiallista keskustelua !! Quote
Recommended Posts