+MooseM Posted April 15, 2006 Posted April 15, 2006 (edited) Tuntuu siltä että monet haluaisivat TB:tä,mutta yhtä tai kahta ei kannata tilata.Voisin ehkä pitää jonkinlaista "välivarastoa" jos tarvetta olisi.Kommentoikaa niin kehitellään asiaa. Edited April 15, 2006 by MooseM Quote
esko Posted April 17, 2006 Posted April 17, 2006 voisipa olla... paljon maksavat kipale.... (noin. suurinpiirtein) Quote
+MooseM Posted April 21, 2006 Author Posted April 21, 2006 Eipä tunnu suurta tarvetta olevan, mutta tilaan niitä kuitenkin jonkin verran.Ilmoitan kun ovat minulla ja tiedän hinnan. Quote
+archival ink Posted May 12, 2006 Posted May 12, 2006 Hei MooseM! Minä ottaisin kolme jos vaan mahdollista. Oletko tilannut jo? Jos et aio tilata lähiaikoina niin kertoisitko, koetan sitten itse... Terveisin Archival Ink Quote
+Luuppis Posted May 12, 2006 Posted May 12, 2006 Vähän myöhään liikkeellä, kuten tavallisesti . Ottaisin kaksi jos suinkin mahdollista. Quote
kino Posted May 12, 2006 Posted May 12, 2006 Mulle kans yks, hinta ollee kuitenkin vain muutamia euroja kipale ? Quote
+MooseM Posted May 13, 2006 Author Posted May 13, 2006 Lähiaikoina tulee,ehkä jo ensi viikolla.Hinta 6.50/kpl + pk.Liikun itse eteläsuomessa ja noutaakkin voi minulta hämeenlinnan läheltä,joten muukin toimitustapa mahdollinen.Varaukset privaviestinä tästä päivästä eteenpäin osoitetietoineen,VANHAT VARAUKSET EIVÄT OLE VOIMASSA koska niitä on tullut sekä täältä että privana.Ilmoitan täällä kun ovat loppu,harkitaan sitten lisätilausta. Quote
+MooseM Posted May 18, 2006 Author Posted May 18, 2006 Yllättävän ripeästi tulossa olevat TB:t tulivat varatuiksi.Ilmoittelen täällä jos jossain vaiheessa niitä vielä tilaan lisää.Varauksia voi kyllä jättää,en vain osaa sanoa vielä milloin niitä mahdan tilata. Quote
Recommended Posts