Jump to content

Suomalaiset Maailmalla


Varvikello

Recommended Posts

Kahlailin tuossa muutaman eniten löytäneen suomalaisen lokeja läpi ja listasin maita joissa suomalaiset ovat kätköilleet. Listaan tuli pienellä otoksella jo Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Hong Kong, Taiwan, Sveitsi, Saksa, Alankomaat, UK, Ranska, Kroatia, Japani, Uusi-Seelanti, Australia, Hollanti, Kiina, Itävalta, Liechtenstein, Thaimaa, Puola, Albania, Slovenia, Kreikka, Liettua, Tsekki, Unkari, Monaco, Irlanti, Usa, Saudi-Arabia, Brasilia, Argentiina. Listatkaa lisää maita.

Edited by Varvikello
Link to comment

Malesia / Kuala Lumpur ja parin viikon päästä olisi käyntiä Etelä Afrikassa, mutta ei nuolaista ennen kuin tipahtaa. On aikaisempaa kokemusta että varma voit olla vasta perille saapuessasi, eikä sittenkään kaikki ole hirveän varmaa.

Link to comment

Mikronesia, jos virtuaalikätkön löytöehtojen täyttyminen silloin kun on käynyt paikalla olematta tarkoituksellisesti kätköilemässä, kelpaa löydöksi.

 

Mikäs on muiden mielipide moisen "löydön" kelvollisuudesta? Mä olin käynyt virtuaalikätköpaikalla ja ottanut sattumalta täsmälleen kätkön löytöehtojen mukaisen foton, mutta tietämättä tapahtumahetkellä kätköstä mitään. Tavallaanhan tämä on vastaava tilanne kuin perinteisen kätköpurnukan löytäminen sattumalta, jonka kelvollisuutta löydöksi ei varmaan kukaan kyseenalaista, mutta muuttaako kätkön virtuaalisuus tilannetta?

Link to comment

Alankomaat,...Hollanti

 

Molemmissa! :o Nimellä Hollandhan paikalliset tarkoittavat Zuid-Hollandin ja Noord-Hollandin maakuntien alueita maan länsiosissa, mutta koko maa on aina Nederland jonka suomenkielinen vastine on siis Alankomaat. :blink:

 

Itse olen geokätköilyn aloittanut Hollannissa asuessani, joten suuri osa löydöistäni on myös sieltä. Lisätään listaan Belgia ja varmaan DNF Gibraltariltakin käy, jos on kyse vain siitä että missä on kätköillyt.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...