Jump to content

Fin: Download Ongelmia ?


jupilli

Recommended Posts

Heips,

 

olen tänään törmännyt jo kahteen pilaantuneeseen tiedostoon GSAKissa. Ensimmäinen oli GCKXAB joka kyllä onkin arkistoitu mutta kun se esti MapSendiin loudaamisen, siksi huomasin jutun. Toinen on sitten GCGQTK, Myllykoski jonka kätkökuvauksen tekstitkin on ihan puutteelliset. GCn saitilla kyllä tämäkin ihan OK.

 

Onkohan vika vain omassa koneessani, silmissäni, GSAKissa vai peräti downloadeissa ??

Eniten siis epäilen wXPtä, sitten silmiäni ja vasta sitten mitään muuta !!

Link to comment

Kokeilin noita samoja ja kummankaan LOC-tiedostossa ei ollut mitään sisältöä. Tai oli tämän verran:

 

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

<loc version="1.0" src="Groundspeak">

</loc>

 

GSAK ilmoittaa, että tiedostossa ei ole reittipisteitä. Ilmeisesti arkistoitujen kätköjen tiedostot ovat tyhjiä. Tsekkasin Kanavuoren jemmasi - sama juttu, kuten myös muutama päivä sitten arkistoidulla GCQ098.

 

Maksaville asiakkaille on tarjolla arkistoiduistakin kätköistä GPX-tiedosto, jossa on jemman tiedot laajasti kuittauksia myöten.

 

edit: jupilli, jos tarvitset noita geepeeäksiä, meilaa minulle lähetän paluupostissa.

Edited by PekkaR
Link to comment

En minä niitä oikeastaan tartte, tai jos ihan tarkkoja ollaan saan ne kyllä ehjinä kun otan erilliset GPXät kätkösivulta.

Meni vaan hiukan sormi ensin suuhun kun ei onnistunut exporttaaminen MapSendiin ja virhe ilmoitus tuli vasta silloin kun yritin avata kätkötiedostoa MapSendissä. Piti hiukan aikaa selvitellä missä vika piilee !!

Thanx anyway !!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...