Jump to content

Geocaching.com Käyttäjätunnus


pellep

Recommended Posts

Mikä ajaa vaihtamaan nickiä?

Olen varomattomuuttani ilmaissut "nickkini" jästeille ja toimiani on yritetty seurata tekemällä kuukkelikyselyitä nimimerkilläni. Mielessäni on käynyt jopa rinnakkaistunnuksen käyttöönotto, mutta onneksi toistaiseksi tarkkailijoiden järjestelmätuntemus rajoittuu kuukkelitasolle, joten tarve ei ole aktivoitunut.

Link to comment

Mä vaihdoin aikoinaan käyttäjätunnusta ihan vain sen takia, että ensin pikaisesti valitsemani ei enää tuntunut oikein hyvältä. Loggasin vain ensimmäisen kätköni vanhalla nickillä.

 

Vaihtamisen jälkeen nicki muuttuu uudeksi myös aikaisempiin loggauksiin. Siis nettiin; lokikirjojen sisältö ei muutu näin automaattisesti. <_< Luulisin että muutos ei tapahdu heti, vaan sitä mukaa kun kätköjen sivuille tulee muita muutoksia, siis uusia loggauksia tai editoituja lokeja.

Link to comment

Minäkin olen koko kätköilyurani ajan ollut tyytymätön omaan nic:iini, tulen sen lopultakin todennäköisesti vaihtamaan joko vuodenvaihteessa tai seuraavan löytösataluvun kunniaksi kumpi ensin tapahtuu. Pahoittelen etukäteen mikäli tästä aiheutuu tilastonikkareille tahi muille jonkinlaista haittaa ja sekaannusta.

GCID70152

Link to comment

Osku^ on siis sitten nykyään Viperazzi. :ninja:

Otin uuden nickin käyttöön ihan vain siksi, etten alunperinkään ollut kovin tyytyväinen tuohon vain pelkkään nimestäni johdettuun nickiin. Luovuutta peliin!

 

Itse Viperazzi juontaa muuten juurensa vaihto-oppilasvuodelle. Tutustuin ensimmäisiä kertoja netin saloihin ja joku tunnus piti keksiä. Kaikki mahdolliset Viper-alkuiset nickit olivat jo käytössä, noh, sitten piti vain keksiä joku tarpeeksi "nokkela" (yeah right) loppuosa...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...