Jump to content

Gsak


Roska

Recommended Posts

Saattaisin voida auttaa, heitä vaikka privaattimeiliä jos et halua julkisesti kysyä, voidaan vaihtaa puhelinnumeroja, helpdeskeily voisi olla helpompaa reaaliajassa.

Tässä vaiheessa haluaisin tietää vain yhden asian.

Vaikka en ole Premiun jäsen niin saanko siirrettyä kätköt yhtenä pakettina GSAK ohjelmaan vai onko ainoa mahdollisuus siirrellä niitä yksi kerrallaan lataamalla loc.tiedosto.

Link to comment
Tietääkseni 20 kpl per loc file on enin määrä mitä GC.com tarjoaa maksutta.

Kts. Easy gps säie tällä foorumilla.

:D Jeps! Tämä selvitti asiaa. Kiitos siitä.

 

Jos olen premium-jäsen niin saan käsittääseni sähköpostiini kaikki uudet kätköt jotka voin siirtää GSAK:iin. Ja sieltä edelleen gepsiin. Onko näin ?

Link to comment

Juu, jäsen voi tilata Pocket Queryja, joissa on esim. uusimmat kätköt tai lähimmät vielä löytämättömät jemmat. Kyselyssä voi olla enintään 500 kätköä ja niitä voi luoda kestotilauksena tulemaan vakiopäivinä, enimmillään viisi päivässä.

 

Toinen jäsenetu on sähköposti-ilmoitus kotinurkille piilotetuista uusista kätköistä.

 

PS mun kätköilysivulta saa imuroitua GSAK:iin kaikki Suomen kätköt yhdessä loc-tiedostossa . Tai ei siinä ihan kaikkia ole - uusimmat puuttuvat kun en ole pariin viikkoon päivittänyt luetteloa.

 

PPS useita GC:n sivulta imuroituja 20 kätkön nippuja voi avata GSAK:iin kerralla kun ne ovat samassa kansiossa.

Edited by PekkaR
Link to comment
PS mun kätköilysivulta saa imuroitua GSAK:iin kaikki Suomen kätköt yhdessä loc-tiedostossa .

 

Vaikka onkin offtopic niin juu, kiitti vaan taas tuosta filestä, siitä (ja niistä muistakin) oli taas suuri apu kun kääytiin siellä teilläpäin Hämeenlinnassa etsintäretkellä. Oli muuten tosi hieno reissu ja hienot kätköt. Kiitämme tässä samalla kaikkia hämeenlinnalaisia upeista kätköistä, päivänvalo loppui vaan kesken joten täytynee tulla toinenkin kerta.

 

T: Reba & Masa

Link to comment
Toinen jäsenetu on sähköposti-ilmoitus kotinurkille piilotetuista uusista kätköistä.

Minä ainakin saan ilmoituksen vaikka en ole jäsen sen erityisemmin. Rasti vain ruutuun ja pitäisi tulla? :D

 

Kiitoksia muuten listoista. ;)

Ikinä en ole irkannut, mutta ehkä vielä sinnekin tämä harrastus joskus houkuttelee kurkkaamaan...

Link to comment
Minä ainakin saan ilmoituksen vaikka en ole jäsen sen erityisemmin. Rasti vain ruutuun ja pitäisi tulla? :)

Sen verran on hyötyä kannatusjäsenyydestä, että ilmoituksen saa heti kun jemma on julkaistu. Vakiona uusien kätköjen luettelo tulee kerran viikossa, yleensä perjantaina.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...