Jump to content

Fin: Geokätkentä Foorumi


Roska

Recommended Posts

Eiköhän näitä löydy muitakin, monet lienevät siirtyneet jollekkin IRC-palstalle vapaamman keskustelun toivossa. (??)

 

Mielestäni tämäkin toimii melko hyvin enkä missään nimessä halua seurata useita foorumeja ainakaan saman harrastuksen tiimoilta.

 

PS: Suomenkielisiin foorumiotsikoihin tavataan lisätä FIN: etuliite, esim

FIN: Geokätkentä Foorumi

muiden pohjoismaista foorumia seuraavien avuksi osoittamaan kielen olevan Suomi.

Link to comment
Jos on ainut niin oletteko keskustelleet olisiko tarvetta luoda oma suomalainen keskustelufoorumi. ;)

Eikös tämä ole melkolailla pelkästään suomalaisten foorumi? Moderoitu ehkä, mutta enpä ole hirveää sensurointia huomannut. Paitsi jos kirjoittaa jonkin sanan jossa on engl. tuhmalta kuulostava osa, niin sen tilalle tulee tähtiä.

 

Anneli

Link to comment

Näissä foorumeissa on se hyvä puoli että jutut jää talteen kaikkien luettaviksi ainakin niin pitkäksi aikaa kun GCn serverit säilyy ehjänä. Samoja asioita ei siten tartte käydä läpi ihan yhtä montaa kertaa, joku aina joskus löytää hakemalla vanhoista tarinoista apua tiedon pulaansa.

Link to comment
Irkissähän se vilkkain keskustelu on. Eli IrcNET ja #geocaching.fi on kanavamme. Tervetuloa sinne.

 

Olen käynyt useita kertoja (noin 5), pitkän ajan kuluessa kylläkin, ko. IRC-alueella, mutta silloin kun minä siellä olen vieraillut, niin mitään henkevää keskustelua siellä en ole havainnut :ph34r: . Voihan se joskus toimia hyvinkin jos sattuu yhtaikaa samanhenkistä porukkaa linjoille...siellä pitää roikkua! GC-foorumi toimii mielestäni paremmin omaan tarpeeseeni.

Edited by mtlbiker
Link to comment
Olen käynyt useita kertoja (noin 5), pitkän ajan kuluessa kylläkin, ko. IRC-alueella, mutta silloin kun minä siellä olen vieraillut, niin mitään henkevää keskustelua siellä en ole havainnut :ph34r: . Voihan se joskus toimia hyvinkin jos sattuu yhtaikaa samanhenkistä porukkaa linjoille...siellä pitää roikkua! GC-foorumi toimii mielestäni paremmin omaan tarpeeseeni.

Useita kertoja vai viisi kertaa :ph34r:

 

#geocaching.fi -kanava on vilkas etenkin iltaisin. Keskustelu siellä on ircin reaaliaikaisen luonteen mukaisesti "kertakäyttöistä", täällä foorumilla taas kirjoitukset ovat pysyviä, mutta nopeita vinkkejä ei saa. Tyypillisen irkkikanavan keskusteluista ei oikein ota tolkkua ihan muutamalla käynnillä, vaan se vaatii käytännössä tosiaan paikalla roikkumista pidemmän aikaa. Muutamassa viikossa jo pääsee jyvälle <_<

 

Tai sitten keskustelu irkissä ei ole henkevää, vain runsasta :huh:

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...