Jump to content

Fin: Tulematta Jääneet Sähköpostit


reijamasa

Recommended Posts

Mulle on jäänyt tulematta ainakin kaks loggauksesta aiheutuvaa sähköpostia. Tsekkailin omia jemmojamme ja huomasin että kahdelta eri kätköltä ja eri henkilöiltä oli tullut loggauksia, mutta mulle ei niistä tullut ikinä posteja... outoa. Sitten kun laitoin Noten Kirkonsalmen sillan sivulle (se oli jästitty ennenkuin kukaan oli ehtinyt edes löytää :( ) niin siitä kyllä tuli ownerin posti perille...

Link to comment

Mulle ei ole tullut aikoihin, siis kuukausiin, mitään muuta kuin groundspeekin ilmoituksen 'new topic'. Geocachingiltä ei tule enää mitään ilmoituksia (ei loggauksista eikä seurattavista kätköistä), eli aivan turha maksaa mitään jäsenmaksuja :( .

Juu, olen laittanut postia ja koittanut kysellä, mutta kun ei niin ei.

Ensimmäisen vajaan vuoden kaikki toimi, mutta kun maksoin uudelleen jäsenmaksun, postitus loppui. Ja kyllä, osoite on sama, eikä ole suodattimia jne...

Yhden kerran vika oli postipalvelimen täyttyminen, mutta se on korjattu jo kauan sitten.

Kätköloggaukset pitää tarkastaa aina omalta kätkösivustolta.

Onneksi PQ:t tulee vielä.

Jos tuokin lakkaa, sitten tulee vaikeuksia...

Link to comment
Mulle ei ole tullut aikoihin, siis kuukausiin, mitään muuta kuin groundspeekin ilmoituksen 'new topic'. Geocachingiltä ei tule enää mitään ilmoituksia (ei loggauksista eikä seurattavista kätköistä), eli aivan turha maksaa mitään jäsenmaksuja  :D .

Oletko yrittänyt jatkaa valittamista täällä. Ongelman saama parempi näkyvyys saattaisi saada jotain aikaan !!

Link to comment
Oletko yrittänyt jatkaa valittamista täällä.

 

Laitoin tuonnekin tiedon 20.10. Ei mitään vastausta :unsure: .

Taitaa olla niin, että kun maksan tuon Premium jäsenyyden, se riittää. Ongelmat saat pitää ominasi.

Kaikki muu posti toimii, mutta loggauksista tai seurantalistan loggauksista ei tule mitään tietoja. Näkeehän ne tietysti, kun käy katsomassa 'omat kätköt' sivun, mutta ei sitäkään viitsi joka päivä käydä läpi.

Kun saisi tiedon edes siitä, onko ne postit edes lähteneet koskaan...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...