+reijamasa Posted October 19, 2005 Posted October 19, 2005 Mulle on jäänyt tulematta ainakin kaks loggauksesta aiheutuvaa sähköpostia. Tsekkailin omia jemmojamme ja huomasin että kahdelta eri kätköltä ja eri henkilöiltä oli tullut loggauksia, mutta mulle ei niistä tullut ikinä posteja... outoa. Sitten kun laitoin Noten Kirkonsalmen sillan sivulle (se oli jästitty ennenkuin kukaan oli ehtinyt edes löytää ) niin siitä kyllä tuli ownerin posti perille... Quote
+Shambbu Posted October 19, 2005 Posted October 19, 2005 Ettei vaan sattunut noihin aikoihin? http://forums.Groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=110993 Quote
Maxxy Posted October 19, 2005 Posted October 19, 2005 Mulle ei ole tullut aikoihin, siis kuukausiin, mitään muuta kuin groundspeekin ilmoituksen 'new topic'. Geocachingiltä ei tule enää mitään ilmoituksia (ei loggauksista eikä seurattavista kätköistä), eli aivan turha maksaa mitään jäsenmaksuja . Juu, olen laittanut postia ja koittanut kysellä, mutta kun ei niin ei. Ensimmäisen vajaan vuoden kaikki toimi, mutta kun maksoin uudelleen jäsenmaksun, postitus loppui. Ja kyllä, osoite on sama, eikä ole suodattimia jne... Yhden kerran vika oli postipalvelimen täyttyminen, mutta se on korjattu jo kauan sitten. Kätköloggaukset pitää tarkastaa aina omalta kätkösivustolta. Onneksi PQ:t tulee vielä. Jos tuokin lakkaa, sitten tulee vaikeuksia... Quote
+Vilosparta Posted October 20, 2005 Posted October 20, 2005 Enpä ole huomannut kohdallamme mitään tuollaisia ongelmia. Juuri eilen viimeksi tuli meli kahden kätkön loggauksesta ja vielä samana päivänä kun ne oli tehty Quote
jupilli Posted October 20, 2005 Posted October 20, 2005 Mulle ei ole tullut aikoihin, siis kuukausiin, mitään muuta kuin groundspeekin ilmoituksen 'new topic'. Geocachingiltä ei tule enää mitään ilmoituksia (ei loggauksista eikä seurattavista kätköistä), eli aivan turha maksaa mitään jäsenmaksuja . Oletko yrittänyt jatkaa valittamista täällä. Ongelman saama parempi näkyvyys saattaisi saada jotain aikaan !! Quote
Arpi Posted October 21, 2005 Posted October 21, 2005 Emme ole huomanneet myöskään moista. Tuntuu kaikkien tulevan perille ihan ok. Quote
Maxxy Posted October 25, 2005 Posted October 25, 2005 Oletko yrittänyt jatkaa valittamista täällä. Laitoin tuonnekin tiedon 20.10. Ei mitään vastausta . Taitaa olla niin, että kun maksan tuon Premium jäsenyyden, se riittää. Ongelmat saat pitää ominasi. Kaikki muu posti toimii, mutta loggauksista tai seurantalistan loggauksista ei tule mitään tietoja. Näkeehän ne tietysti, kun käy katsomassa 'omat kätköt' sivun, mutta ei sitäkään viitsi joka päivä käydä läpi. Kun saisi tiedon edes siitä, onko ne postit edes lähteneet koskaan... Quote
Recommended Posts