Jump to content

Fin: Geokätköilyn Raitistava Vaikutus


sparris

Recommended Posts

Tulipa vaihteeksi käytyä työnantajan, tai oikeastaan AY-järjestön järjestämässä kokouksessa oikein herrojen Helsingissä, Kalastajatorpalla. Jokainen tuollaisiin kokouksiin osallistunut tietää kuinka kosteita kokouksen jälkeiset iltatilaisuudet tuppaavat olemaan. Järjestäjä huolehtii siitä, että tarjoilijat kantavat selkä vääränä viinejä ja konjakkia pöytiin ja osallistujat huolehtivat siitä, että kaikki kaadetaan kurkkuihin.

 

Itse en teekkariaikanani koskaan oppinut, että kaikkea ilmaista viinaa ei ole pakko juoda (ilmankos en koskaan valmistunutkaan) ja varmaan vielä viime syksynäkin olisin istunut tappiin asti baarissa tai ainakin niin kauan kun pöytiin konjakkia kyörätään (ja minä en edes oikeastaan pidä konjakista :P )

 

Tällä kertaa kävi toisin. Nuijankopautuksen jälkeen kun muut kokousedustajat hipsivät baariin, niin minä kävin vaihtamassa teryleenit ja pikkutakin reisitaskuhousuihin ja anorakkiin, koppasin gepsin kouraan, nappasin nipun kätkökuvauksia kainaloon ja läksin hölkkäämään Munkkiniemen hämärtyvään iltaan. Takaisin palasin kuusi kätköä rikkaampana ja mieli virkistyneenä. Kävin vielä muodon vuoksi näyttäytymässä illallistilaisuudessa ja painuin ajoissa pehkuihin.

 

Aamulla oli kiva herätä virkeänä kun ei päätä särkenyt yhtään. Sitten oli mukavaa vino hymy naamalla katsella kuin krapulaiset kokousedustajat kaatavat saavikaupalla vettä karheisiin kurkkuihinsa.

 

On tämä sitten hieno harrastus, tämä geokätköily!

Link to comment

Aihetta liipaten.. On ollut hieno huomata kuinka kunto on kasvanut kun tuolla mettässä on tullut ravattua joskus jopa poluttomissa maastoissa mäkiä ylös ja kalliota alas. Ilman kätköilemistä... no oisin mä kulkenut mutta en kyllä omin jaloin. Nyt oon välillä laittanut jopa juoksuksi kun on sattunut sopivalle mettäpolulle. On tää vaan hieno harrastus.

Link to comment
Työmatkalla kolmen vieraan maan alueella eikä YHTÄÄN kätköä aikatauluun sopivalla etäisyydellä :D !! Täytyy ensi kerralla suunnitella matka kätköt huomioiden :rolleyes:

Mulla oli oikeastaan vieläkin kammottavampi kokemus:

Työmatkalla Jenkeissä toista viikkoa ja useita kätköjä parin mailin päässä hotelleista useampaankin otteeseen, mutta ei oikein aikaa, ja toisekseen ilmat oli joulukuun alussa niin hyytävät että kunnollisten ulkoiluvehkeiden jäätyä matkasta olin ihan avuton enkä päässyt edes yrittämään !!

Voi minua raukkaa !!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...