Jump to content

Suunnittelin Sinne Kätköä, Mutta...

reijamasa

Recommended Posts

Posted

Tänään katsotiin kartasta Orikedolla (Turussa) olevalle Linnavuorelle hyvä lähestymisreitti ja lähdettiin katsomaan sitä. Paikka vaikutti jopa lupaavalta ja kiipesimme mäen päälle, jossa selvästi oli paljon polkuja. Naapurissa näytti olevan jokin vanha mikä lie kaupungin varasto, aidattu korkealla verkkoaidalla. Mitään elämää siellä ei näyttänyt olevan, vanha rytiskö.

Siinä etsiskellessämme purkillemme parasta paikkaa, alkoi läheltä kuulua radiopuhelimen ääntä ja krahinaa. Nostin pääni ylös puskasta ja tuijotin paria armeijan vetimissä olevaa kaveria aseineen kohtalaisen läheltä aidan toisella puolella... :mad: mitä hittoa?

Lähdettiin sieltä sitten aika nopeasti pois, koska meidän paikalleilmestymisemme tyypit sinne selvästi toi. Kameravalvonta tai jotain, en tiedä, emme jääneet kyselemään. Ihmettelimme vaan autolle palatessa että mitäkähän vahtimista moisessa paikassa oli.

Näin siis meni hyvä kätköidea ihan pilalle. :mad: Onko vastaavia tarinoita?

Posted

Minulle on pariin kertaan käynyt niin, että olen suunnitellut jonnekkin kätköä, mutta joku toinen on ehtinyt ensin. Näin on käynyt ainakin Haltialassa (tosin kätkön tekijä otti yhteyttä etukäteen kun huomasi minun alkaneen kätköttää lähistöä) jonne Krista&Geert piilotti mennään maalle -kätkön.

Toinen tapaus oli aivan hetki sitten kun tuonne Mika Häkkisen aukiolle Ile&Kaija piilotti kätkön. Tosin olin jo melkein vuoden verran ehtinyt suunnitella kätköä, mutta se kaatui aina sopivan piilopaikan löytymiseen. Onneksi he ehtivät ensin koska en usko, että olisin keksinyt yhtä hyvää piiloa kuin he. :unsure:

Toisaalta pidän enemmän kätköjen etsimisestä kuin piilottamisesta, niin tämä malli kelpaa kyllä paremmin meikäläiselle.

Posted
Minulle on pariin kertaan käynyt niin, että olen suunnitellut jonnekkin kätköä, mutta joku toinen on ehtinyt ensin...

Tämähän on aivan arkipäivää, kovasti pyörii mielessä että tuonne ja tuonne pitäisi laittaa purkki mutta kun puoli vuotta jahkailee asian kanssa niin jopa siellä onkin kätkö (Yleensä vielä paremmin toteutettuja kuin mitä omat suunnitelmat olivat).

Toisaalta pidän enemmän kätköjen etsimisestä kuin piilottamisesta, niin tämä malli kelpaa kyllä paremmin meikäläiselle.

Sama täällä