Jump to content

Fin: Haastateltavaksi Anna-lehteen


Jyrki&Sari

Recommended Posts

Ottakaapa yhteyttä:

 

* * *

 

Hei,

 

etsin Annan haastatteluun pariskuntia, joilla on yhteinen harrastus. Geokätkentä on mielenkiintoinen juttu, joten olisi kiva esitellä sitä tällaisen artikkelin yhteydessä. Juttuun tulee kolme muutakin pariskuntaa. Geokätkijöiden löytäminen on osoittautunut luultua hankalammaksi, joten toivon teidän ottavan minuun yhteyttä mahdollisimman pian. Haluan tehdä haastattelut ensi viikon alussa.

 

Laittakaa sähköpostia osoitteeseen ext-mervi.alatalo@kuvalehdet.fi

 

Yhteistyöterveisin Mervi Alatalo Annasta

 

* * *

Link to comment

Sain toimittajn kiinni mutta homma on jo mennyt ohi valitettavasti.

 

Ote toimittajan viestistä minulle:

 

"Jep!

Juttu on tämän viikon Annassa ilman geokäkijöitä, kun ei näpsäkästi ja ajoissa löytynyt halukkaita. Kiitos teille kuitenkin kiinnostuksesta.

Mervi Alatalo Annasta"

Edited by Arpi & Sanni
Link to comment

Kieltämättä hämmästyttävää, koska kyseinen toimittaja lähetti meille vastausviestinsä yhteydessä tuon oman viestinsä postattavaksi foorumiin juuri 7.10. eikä sanallakaan maininnut, että silloin onkin jo liian myöhäistä.

 

Tämä synnytti kyllä mielessä erinäisiä ajatuksia. Sanottakoon nyt niin, että minä ainakin harrastan geokätkentää omaksi huvikseni ja pääosin oman aikatauluni mukaan eikä se minusta VELVOITA minua osallistumaan yhdenkään lehden tai toimittajan haastateltavaksi jonakin toimittajan itsensä päättämänä ja haluamana ajankohtana. Samoin kuin ei yhdenkään toimittajan tarvitse tehdä yhdestäkään geokätkijästä juttua geokätkijän haluamaan lähetykseen tai lehden numeroon ellei toimittaja niin halua.

 

Aina asiat eivät vain mene "näpsäkästi ja ajoissa" oman pään ja tahdon mukaan...

 

Sari

Link to comment

Me saimme siis vastauksen:

 

"Kiitos viestistä. Juttu piti saada tällä viikolla tehtyä, joten olen etsinyt jo muita haastateltavia. Palataa mahdollisesti asiaan toisella kertaa.

 

Mervi Annasta"

 

No oli mitä oli.

 

Tulipahan jälleen todistettu ettei näiden toimittajien ajatuksen juoksua aina oikein tämmöinen tavallinen kansalainen ymmärrä. :lol:

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...