Jump to content

Vastaus Kysymykseen


Tapani ja Jaana

Recommended Posts

"Kyseessä oli siis henkilö joka sai tietoonsa että pari henkilöä on virka-asemansa puolesta huolestunut kätköilystä."

 

Tällaisia lausuntoja antaa "Tahu Nuva" kysyttäessä kätköily ongelmista Kansllispuistoissa. Antamansa vastauksen perusteella voidaankin sitten arvioida, onko nimimerkki "Tahu Nuva" pätevä hoitamaan uusien kätköjen hyväksyntää ja yleensäkin antamaan lausuntoja geokätkennästä muutoin kuin omasta puolestaan.

-Tapani-

Link to comment
Tällaisia lausuntoja antaa "Tahu Nuva" kysyttäessä kätköily ongelmista Kansllispuistoissa.  Antamansa vastauksen perusteella voidaankin sitten arvioida, onko nimimerkki "Tahu Nuva" pätevä hoitamaan uusien kätköjen hyväksyntää ja yleensäkin antamaan lausuntoja geokätkennästä muutoin kuin omasta puolestaan.

 

Siinähän oli simppeli vastaus suoraan kysymykseen. Mitä muuta olisi pitänyt vastata? Onko teillä toiveita miten pitäisi toimia tai olla toimimatta?

 

Mikäs se teidän kantanne sitten on eli onko Tahu Nuva sopiva virkaansa? Jos ei ole niin miksi?

 

Meillä ei ole ainakaan mitään suurempaa valittamista. Joskus on saanut hieman odotella, että kätköt tulevat hyväksytyiksi mutta muuten homma toimii.

Edited by TeamMH
Link to comment

Mikäs se teidän kantanne sitten on eli onko Tahu Nuva sopiva virkaansa? Jos ei ole niin miksi?

 

Meillä ei ole ainakaan mitään suurempaa valittamista.

Olen pitkälti samaa mieltä, Tahu tekee vapaaehtoisesti hommia kätköilyn eteen täällä Suomenmaassa ihan oivallisesti ja mielestäni onnistuu hommissaan hyvin. On siis kovin sopiva 'virkaansa'.

Ainakaan tällä hetkellä en olisi valmis lupautumaan samanlaiseen hommaan, en edes siinä tapauksessa jos luulisin siihen liittyvät hommat pystyväni hoitamaan, joka ei ole asioiden tila tänään.

 

Kuitenkin olen mielestäni joutunut kokemaan ainakin lievää mielivaltaa Tahun taholta, minun mielestäni hätäisten päätösten toimeenpanon muodossa.

Esimerkiksi kysymykset:

Onko välttämätöntä että Rewieverin pitää tehdä päätöksensä ihan yksin ja omin voimin ja ihan heti ??

Eikö kätkön piilottajalta ensin kannattaisi kysellä taustoja ja tietoja kätköstä ennenkuin sen disabloi vaikka se olisi luonnonsuojelualueellakin ?? Aina ??

Pientä hienosäätöä toivoisin siis Tahunkin toimintatapoihin !! Olisikohan mahdollista ??

 

Myös tuosta kontaktien tietojen jakamisesta olen tietysti samaa mieltä Tahun kanssa, ei niitä mitenkään voi levitellä täällä julkisilla verkkosivuilla. Jos ja kun harrastuksen idean ymmärtävä viranomaiskontakti löytyy , sitä on varmasti syytä käsitellä harkiten.

Link to comment
Esimerkiksi kysymykset:

Onko välttämätöntä että Rewieverin pitää tehdä päätöksensä ihan yksin ja omin voimin ja ihan heti ??

Eikö kätkön piilottajalta ensin kannattaisi kysellä taustoja ja tietoja kätköstä ennenkuin sen disabloi vaikka se olisi luonnonsuojelualueellakin ?? Aina ??

Pientä hienosäätöä toivoisin siis Tahunkin toimintatapoihin !! Olisikohan mahdollista  ??

On on on ja näin nykyisin teenkin... kymmenille kätköilijöille on lähtenyt meilejä heidän kätköistään luonnonsuojelualueilla enkä ole yhtään disabloinut, ainakaan vielä. Mutta en kyllä unohda näitä kätköjä sen yhden meilin varaan... :laughing:

Ensimmäinen 'on' jäi vieläkin epäselväksi !! Miksi ??

Link to comment

Minusta tuntuu, että kätköily ei välttämättä ole Tapanille sopiva harrastus, kun hernettä näytetään vedettävän nenään turhan herkästi ja sitten kiukutellaan muille ja lyödään vyön alle. Huonoa käytöstä IMO :laughing:.

 

Itse en ole kaikista asioista Tahun kanssa samaa mieltä aina (kuten FBA:t) ja joskus kiukuttaa hitaus hyväksynnässä, mutta mielestäni hän tekee ihan hyvää työtä ja viime aikoina tuntuu uusia kätköjä tulleen muulloinkin listalle kuin sunnuntai-iltaisin.

 

Koita Tahu antaa suorien hyökkäysten mennä toisesta korvasta ulos. Arvelen suurimman osan kätköilijöistä arvostavan työtäsi :ph34r:.

Link to comment

Kukapa sitä kenenkään kanssa aina samaa mieltä olisi, tsemppiä vaan Tahulle. Olosuhteisiin nähden erinomaista työtä olet tehnyt.

 

Eihän nyt taas aleta turhaan nokitella toisiamme julkisesti, erimielisyydet on korrektia hoidella pinnan alla.

 

-Minäkään ihan viaton ole :laughing:

Edited by Erwast
Link to comment

Kaikessa tuntuu olevan sama juttu. Joku hoitaa pyyteettömästi hommaansa ja sitten alkaa arvostelu.

Kuinkas suu pannaan kun kyseinen henkilö lyö hanskat naulaan ja poistuu paikalta. Mistä löytyy kaveri joka ottaa hoitaakseen homman jota arvostellaan joka suunnasta.

 

Itse olen vasta aloittelija tässä hommassa mutta kokemuksien kautta osaan arvostaa "Tahu Nuvan" työtä/harrastusta.

 

Jos tarvitset joskus apua niin minulla riittää hartioita sinua auttamaan.

Arvostelijoita riittää aina mutta mites on vastuun kantajien laita ?

 

No tuli taas purkauduttua mutta minkas luonteelleen voi.

 

Älkää tuhotko hauskaa harrastusta pikkumaisuudella.

 

Haukaa geokätkeilyä vaan kaikille !! bow.gif

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...