Jump to content

Kimppatilauksena Tb:tä Ja Geokolikoita


Fisherman77

Recommended Posts

Täytyypä avata tämä lupaamani keskustelu noista yhteishankinnoista koskien TB:tä ja geokolikoita. Eli löytyykö ketään vapaaehtoista kasaamaan tilausta ja jakamaan sitten tilattuja tilaajille...

 

Itse voisin yrittää, vaikka kielitaito tuolla maailman turuilla ei häävi olekkaan. No sain minä gpsin tilattua sieltä ja kotio se vielä toimitettiin, että onnistumisia on takana.

 

Mutta ei jaaritella enempää. Viestiä tähän jos olet kiinnostunut TB-lätkistä ja geokolikoista. Tilataan kauhea kasa niitä ja säästetään postikuluissa.

 

Vastauksia odotellessa.

 

Ai niin, itse olen kiinnostunut 3 TB:stä ja geokolikosta.

Link to comment
Mutta ei jaaritella enempää. Viestiä tähän jos olet kiinnostunut TB-lätkistä ja geokolikoista. Tilataan kauhea kasa niitä ja säästetään postikuluissa.

Kyllä niitä jokusen vois tilata, lätkiä ennemmin kuin kolikoita. Ellei sitten niitä uusia eurooppalaisia geokolikoita.. :lol:

Link to comment

Niinpä. Tosin jenkeistä tilatessa voi tulla postimaksuja ja verot/tullit. Mikä sitten mahtaa tulla halvemmaksi.

 

Mutta kuka on vapaaehtoinen tämä tilausprojektin pyörittämiseen. Itselläni ei juuri vapaa-aikaa löydy työkiireiltä. Lisäksi ei 20-30 TB:n/kolikoiden tilaus ole ihan pers aukisen hommaa, vaikka rahat saakin takaisin muilta. Itse voin jättää myös geokolikon tilaamatta.

Link to comment

No tehdään sitten niin, että tilataan tuolta saksalaiselta sivulta, koska se taitaa olla ainut paikka mistä saa lätkät ja kolikot samasta paikkaa.. Voin tehdä tilauksen, joten laittakaa vaikka minulle vielä sähköpostissa mitä haluatte niin tehdään tilaus. geofunven(at)gmail.com

Edited by Fundamental & Venlis
Link to comment

Mäkin voisin ottaa jotain, mutta mietin vielä.

Mites tavaroiden jakelu eteenpäin on ajateltu hoitaa? Taitaa tulla vähän lisää vaivaa ja postikuluja?

Joissakin tapauksissa jakelu tietysti onnistuu kourasta toiseen. Kätköjä ja muita koordinaateilla varustettuja paikkoja voi myös käyttää postilaatikkoina, ja näistä kaikista tavoista voi keksiä omituisia yhdistelmiä.

Niin että sopiiko jokainen keskenään Fundamental & Venliksen kanssa toimitustavasta, vai onko kiinnostusta keskitetympiin ratkaisuihin? :(

Link to comment

Nyt on tilanne se, että tilauksia on tullut niin paljon, että alkaa visani luottoraja häämöttämään. Ikävä kyllä enempää tilauksia en pysty ottamaan vastaan. Kaikki jotka ovat minulle sähköpostilla tilauksen tehneet ovat mukana tilauksessa. Kiitoksia kaikille tilanneille. Ilmoittelen kaikille tilanneille sähköpostitse sitten mitä tilaus tuli maksamaan ja ilmoitan tilinumeroni.

Link to comment

Paketti lähtee vissin tänään? Joku saksankielen taitoinen voisi asian vahvistaa :rolleyes:

 

Anmerkungen und Kommentare zu Ihrer Bestellung:

 

Shipping Today

 

Der Status Ihrer Bestellung wurde geändert.

 

Neuer Status: Versendet

 

Bei Fragen zu Ihrer Bestellung antworten Sie bitte auf diese eMail.

 

Mit freundlichen Grüssen

 

Franz Müller

Link to comment

Meikäläisen alakoulusaksan :rolleyes: perusteella ymmärtäisin tämän näin:

 

Der Status Ihrer Bestellung wurde geändert.

Tilauksenne tila vaihtuu.

 

Neuer Status: Versendet

Uusi tila: Lähetetty

 

Bei Fragen zu Ihrer Bestellung antworten Sie bitte auf diese eMail.

Tilaukseenne koskevissa kysymyksissä ystävällisesti vastatkaa tähän sähköpostiin

 

Mit freundlichen Grüssen

Ystävällisin terveisin

Edited by Erwast
Link to comment

Hei!

Jos joku tarvitsee kipeästi TB:tä tai geokolikkoa, niin minulla on ylimääräisenä 3 kpl Germany geokolikkoa ja noita TB:tä tuli tilattua aikoinaan 10 kpl joita en taida itse paria kolmea enempää tarvita.

Ne on tilattu tuolta Saksasta, joten TB:n hinta oli 6€ ja kolikko maksaa 8€.

Nuo siis kädestä käteen hintoja ja mieluimmin sellaiselle henkilölle, joka ottaa ne välittömästi käyttöön. Liikuskelen lähiaikoina Oulu-Kuopio-Jyväskylä-Lahti-Hki alueilla, jotenka mieluimmin "nokikkain" noiden toimitus...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...