Jump to content

Tb Uula-aslak Needs Help In Estonia


team knea

Recommended Posts

Terve!

Olen jo pidemmän aikaa miettinyt Uula Aslakin kohtaloa, tiedän paikan missä se on, on vaan niin tosi ikävä hakea. Juuri viikonvaihteessa oli puhetta virolaisten kanssa siitä. Kun kuljen tuolla Kamban suunnassa niin tuon sen Suomeen. Se ei ole kovin kaukana sieltä missä paljon liikun, mutta keskellä märkää suota ja melko kaukana autotieltä. Voit olla varma, että tulee kotiutumaan ensi tilassa, mikä tarkoittaa syksyä tai kevättä. Olen Viron Foorumilla ihmetellyt juuri näitä Suomen TB:ien katoamisia. No katsotaan koska ehdin.

Link to comment
Tämä viimeinen logi näyttää vähän huonolta. Tunnen Katsulaksen eli Carolinan ja Aigarin ja olisivat todennäköisesti löytäneet, mutta käyn kuitenkin jossain vaiheessa katsomassa. Tuo märkä disketti on minun jättämäni.

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...f4-6b5e2b897bda

Pahalta näyttää. Hyvä juttu jos voit käydä tarkistamassa niin ei sitten tarvitse enää miettiä Uula-Aslakin kohtaloa. Ikävä vaan jos kätkö sisältöineen on kadonnut; Uula-Aslak on ensimmäinen TB:mme ja siksi vähän "erityisasemassa".

Link to comment

Hello, we went to rescue Uula-Aslak, but all we found there, was one diskette, as we already wrote in cache log. The cache was in the woods and there were a lot of wood cutting made, I really hope TB is still there, but we couldn't find it. We check from other Estonian geocachers too.

With best wishes,

Carolina & Aigar

Link to comment

Ja taas täällä liikkeellä. Kuten tuo "Katsulas" viesteilikin niin heidän tarkoituksenaan oli etsiä "Uula Aslak". Kyllähän se minua harmittaa, että sen tuonne "Rahumajakeseen" vein, mutta uskoin, että se sieltä lähtee nopeasti eteenpäin, on niin vilkasliikenteisen tien lähellä. Ehkäpä nuo metsurit tai jotkut muut ovat purkin mukaan ottaneet. Kuitenkin jos kuljen sielläpäin niin käyn katselemassa.

Tässä vähän viestien vaihtoamme:

http://www.geopeitus.ee/foorum/control.php...=read,pm_id=185

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...