Jump to content

[FIN] Kadonnut / Löydetty


I&P

Recommended Posts

Ei pitäisi avata hyvin pakattua tavarasäiliötä kesken matkan... :laughing: Jos joku on aikonut matkoillaan pysähtyä napapiirillä niin viitsittekö vilkaista koordinaattien N 66° 32.600 E 025° 50.673 läheisyydestä löytyykö sieltä vasemman jalan sandaalia....

 

Pikkasen ehkä outo pyyntö, mutta eikös geokätköilijät auta toisiaan mäessä... :rolleyes:

 

I&P:n P

Link to comment

Me voimme käydä etsiskelemässä sandaalia, kun olemme Rovaniemellä to 4.8 tai pe 5.8. Ilmoittelemme sitten vaikka maililla, että löytyikö. Toivottavasti saadaan sandaali takaisin :laughing: . Jos joku ehtii aiemmin etsimään niin laittakaa sitten vaikka viesti tänne niin tiedetään, ettei enää mennä pyörimään tuonne.

Link to comment

Sandaalia ei valitettavasti näkynyt em. koordinaattien tietämillä :D . Kävimme tutkailemassa päivällä 5.8. Olisiko joku löytänyt aiemmin? En tiedä, mihin Napapiirillä/Joulupukin pajakylässä löytötavarat kerätään, mutta kannattanee kysyä vaikka soittamalla.

Link to comment

Hukkasin puukon (punainen muovikahvainen, musta tuppi) ...

Löytyi täältä "lost and found"

Toivottavasti tämä puukko on löytynyt, mutta... Käsivarren Pihtsusjärvellä katosi seurueeltamme yksi puukko. Yllätys oli mukava, kun suurta kuvamäärää selattaessa se näkyi yhdessä valokuvassa autiotuvan takana olevalla tasaisella alueella, pienen kiven vieressä, n. 30 metriä mökistä. Siinä, jossa porot tuntuvat "laiduntavan" kuvaamaan houkuttelevasti ja telttailu on kielletty pelastushelikopterille varatun alueen takia. Puukolla on lähinnä tunnearvoa, mutta nyt se lienee lumen alla :( Kaiken varalta kuitenkin tiedoksi. Puukossa on nimi, mutta ei minun. Olen vain myötätuntoinen...

Laitan tähän foorumiin, kun tuo suositumpi ei vielä minulla oikein pelitä (oma vika).

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...