Jump to content

Fin; Kuinka Monta Kätköilijää ??


jupilli

Recommended Posts

yxi sataa kahdexankymmentä ja kaxi :D

 

eipä ole vielä tullut paljoa lueskeltua kun tää meitin juttu alkoi vasta viime sunnuntaina nähtyämme kirppari ohjelman=)

sitten jo seuraavana päivänä gepsi kaupoille ja nyt täällä kirjoittelemassa numerolla 183.

taidettiin jäädä kimppi_keiju:n kanssa heti koukkuun ja nykyään valvotaan yöt metsissä

Link to comment

yxi sataa kahdexankymmentä ja kaxi :D

alkoi vasta viime sunnuntaina nähtyämme kirppari ohjelman=)

sitten jo seuraavana päivänä gepsi kaupoille ja nyt täällä kirjoittelemassa numerolla 183.

taidettiin jäädä kimppi_keiju:n kanssa heti koukkuun ja nykyään valvotaan yöt metsissä

Voi hitto! Ja varottavasta esimerkistä huolimatta! ;-)

Link to comment

198

 

Tarvitsimme matkalle navigaattoria autoon ja lisätietoa etsiessä löytyi linkki tällaisellekin sivulle. Vaikka en ihan etsimääni löytänytkään, olen innolla lueskellut kätköilystä ja toivottavasti lähitulevaisuudessa tulee tilaisuus päästä kokeilemaan sitä itse :smile:

Link to comment

198

 

Tarvitsimme matkalle navigaattoria autoon ja lisätietoa etsiessä löytyi linkki tällaisellekin sivulle. Vaikka en ihan etsimääni löytänytkään, olen innolla lueskellut kätköilystä ja toivottavasti lähitulevaisuudessa tulee tilaisuus päästä kokeilemaan sitä itse :smile:

 

Upeeta Turre !!

 

Jaksoit lukea säikeen alusta mistä on kysymys, jaksoit rekisteröityä ja jaksoit vielä kirjoittaa oman kommenttisi, toivottavasti saamme Sinustakin uuden harrastajan joukkoon kirjavaan !!

Suosittelen eka kätkölle lähtemistä pikimiten !!!!!!!!!!!!

 

PS: Roikun verkossa kyttäämässä Simossa järjestettävien Perhokalastuksen MM-kisojen tuloksia jotka jostain syystä kestävät ja kestävät ja sen takia tapan aikaa tälläkin päivityksellä.

 

Seuraava uusi kirjoittaja on siis yhtä vaille kakssataa !!

Link to comment

215.

 

Homma lähti lapasesta kun kännyksi vaihtui Nokian N93. Siihen sopivia GPS- ja karttaohjelmia etsiessäni ja aihetta tutkiessani tömäsin Geokätkentätouhuun. Homma näytti sen verran älyvapaalta että pistin Pekan sivut bookmarkkeihin. Varmaan puolen vuoden tauon jälkeen selaimen suosikkeja penkoessa ja siivotessa palasin aiheeseen uudestaan ja hieman paremmalla ajalla. 14.11.2006 rekisteröidyin geocaching.comiin ja kevään 2007 mittaa uuden fillarin hankinnan jälkeen alkoi löytymään sopivaa softaläjää karttojen ja gepsin pyörittämiseen puhelimessa. Vielä on homma ohjelmien(kin) kanssa hienosäädössä, mutta 3.7.2007 tuli kapulan avulla kuitattua ensimmäinen Geokätkö Uljuan rannalla. :P

 

Onneksi aiheesta löytyy hurjasti materiaalia ja tätäkin foorumia on tullut pengottua pitkän aikaa. Harmikseni tässä lähellä ei hirveästi kätköjä ole. Ja sekä asuinkunnastani, että työkunnastani kätköt puuttuvat kokonaan!! Asia saattaa korjaantua, kunhan ryynään lähiseudun ja kotikunnan kätköt tässä loppukesällä läpi. :)

 

Suunnittelussa on ainakin geokätköreissu Keski-Suomeen ja Oulun keskustan tuntumassa fillarointi kätköjen perässä. Ja kun webbisivuja tulee väännettyä, niin eiköhän kohta (yleisön pyynnöstä huolimatta :blink:) tästäkin hommasta sivusto nettiin pölähdä kätköreissuraporttien alustaksi :D

Link to comment

216.

 

Muutama viikko sitten kesäloman viimeisellä viikolla aloitellut. Olis pitänyt aloittaa jo aiemmin, sillä äskettäin Viron kätköjä netissä katsellessani huomasin että kesälomareissulla siellä on tullut tietämättään poikettua useammankin kätkön paikalla...

Link to comment

Hei juu luen kyllä aina välillä sitten olis yks kysymys! Miksi näin lukee kun yritän "logata bugin" :

Sorry. The Travel Bug code does not match.

:unsure::unsure:

Juu ja onhan tää kätköily harrastus paras harrastus!!! :) Juu niin mekin aloitimme kätköilyn nyt eli 2007 ja jo 46 kätköä löydetty. Harrastamme kätköilyä isäni kanssa. Innostuimme siittä kun kaverini kertoi siittä minulle. :blink:

Link to comment

221

 

Ihan uusia kätköilijöitä minäkin. Jo nyt jäänyt koukkuun ja kohta ensimmäisen oman kätkön piilotukseen! :(

 

Edit: Olen niin kehno näiden tietokoneiden ja varsinkin foorumien kanssa, että lähetin saman viestin kahteen kertaan. Pahoitteluni. :huh:

Edited by Mountaina
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...